Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forelskelse er en meget snodig ting vil jeg si... Man går rundt og er litt «utafor» på en positiv måte :) En herlig følelse jeg ikke vil miste! Godt, altså!

7915339[/snapback]

 

Men når følelsene blir ikke gjengjeldt - blir det kjipt..

7915400[/snapback]

 

Dét har du veldig rett i! Heldigvis er jeg ikke i den situasjonen, men jeg vet hvordan det er, helt j**** rett og slett! Unner ingen dét!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Harepus_*

Hei.

 

Jeg lurer på en ting -

Det er en jente som jeg er interessert i, i min egen klasse. Vi snakker nesten aldri, men veksler av og til blikk. De få gangene vi snakker virker hun interessert og noen ganger blir hun blid. Jeg har egentlig ikke gjort mye med dette forholdet, bare spilt "hard to get" på en måte.

 

Hun er sannsynligvis den peneste i hele klassen. Problemet er at hun er litt anonym, tar ikke initiativ og er kanskje litt sjenert ovenfor gutter.

 

Hva skal jeg gjøre? Tips?

 

Takker.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg lurer på en ting -

Det er en jente som jeg er interessert i, i min egen klasse. Vi snakker nesten aldri, men veksler av og til blikk. De få gangene vi snakker virker hun interessert og noen ganger blir hun blid. Jeg har egentlig ikke gjort mye med dette forholdet,  bare spilt "hard to get" på en måte.

 

Hun er sannsynligvis den peneste i hele klassen. Problemet er at hun er litt anonym, tar ikke initiativ og er kanskje litt sjenert ovenfor gutter.

 

Hva skal jeg gjøre? Tips?

 

Takker.

7917398[/snapback]

Hmm... Hva med å snakke?

Lenke til kommentar
Forelskelse er en meget snodig ting vil jeg si... Man går rundt og er litt «utafor» på en positiv måte :) En herlig følelse jeg ikke vil miste! Godt, altså!

7915339[/snapback]

 

Men når følelsene blir ikke gjengjeldt - blir det kjipt..

7915400[/snapback]

 

Dét har du veldig rett i! Heldigvis er jeg ikke i den situasjonen, men jeg vet hvordan det er, helt j**** rett og slett! Unner ingen dét!

7915835[/snapback]

 

Jeg har "lært" meg å aldri bli forelska først mer.. Får ikke sterke følelser for noen som jeg ikke _vet_ har det for meg først.. Sparer meg nok for endel hjertesmerte med det, men går jo glipp av en del spenning og magekiling da..

Lenke til kommentar

er litt kjipt det der og bli forelska først og liksom ha store kjangser for og bli skuffa.. men det er ofte det som skal til.. spørst egentli hva du gjør for att det skal bli noe av liksom.. kan jo ke bare bli forelska liksom, og forvente att alt skal gå av seg selv :)

Endret av veluci
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...