Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går sa hun at hun virkelig likte meg.

I dag ignorerer meg hun totalt.

Kjipt når jenter ikke har guts til å si at de ikke er interessert.

7911877[/snapback]

Med mindre du gav tydelig uttrykk for at du føler det samme for henne, er det ikke rart hun ignorerer deg. Kan hende hun følte at du ikke likte henne tilbake, og dermed fant ut at det lureste var å trekke seg tilbake. Kan hende gutter klarer å oppføre seg som normalt etter de har sagt noe sånt, men tror det er ytterst få jenter som klarer det.

Lenke til kommentar

Med mindre du gav tydelig uttrykk for at du føler det samme for henne, er det ikke rart hun ignorerer deg. Kan hende hun følte at du ikke likte henne tilbake, og dermed fant ut at det lureste var å trekke seg tilbake. Kan hende gutter klarer å oppføre seg som normalt etter de har sagt noe sånt, men tror det er ytterst få jenter som klarer det.

7912464[/snapback]

Jeg tror jeg ga ekstremt godt uttrykk om gjensidige følelser.

Lenke til kommentar
I går sa hun at hun virkelig likte meg.

I dag ignorerer meg hun totalt.

Kjipt når jenter ikke har guts til å si at de ikke er interessert.

7911877[/snapback]

Ja, det hater jeg, når de er redd å si det face to face at de ikke er interessert.

Får ikke svar fra dama mi i nu snart ei uke... Kanskje hun er fri fra pæng på kortet? Noen som vet? :p eller fant hun seg en annen muffins... god, i hope not..

er så kjipt med jenter når de ikke svarer... kanskje hun vil ha litt space?

jeg forstår ingenting..

:(

Lenke til kommentar
Ja, det hater jeg, når de er redd å si det face to face at de ikke er interessert.

Får ikke svar fra dama mi i nu snart ei uke... Kanskje hun er fri fra pæng på kortet? Noen som vet? :p  eller fant hun seg en annen muffins...  god, i hope not..

er så kjipt med jenter når de ikke svarer... kanskje hun vil ha litt space?

jeg forstår ingenting..

:(

7913891[/snapback]

En uke?!

Lenke til kommentar
Er det gått noen dager, så tenker hun sikkert at hun trenger litt fred. Er det gått en uke, så hadde jeg seriøst begynt å bekymre meg.

7913997[/snapback]

nå skremmer du meg.. :ermm:

7914014[/snapback]

Og det har han grunn til.

Jeg går ikke en dag uten kontakt med retarden min. Mulig jeg er retarded jeg også.

Lenke til kommentar
Er det gått noen dager, så tenker hun sikkert at hun trenger litt fred. Er det gått en uke, så hadde jeg seriøst begynt å bekymre meg.

7913997[/snapback]

nå skremmer du meg.. :ermm:

7914014[/snapback]

Og det har han grunn til.

Jeg går ikke en dag uten kontakt med retarden min. Mulig jeg er retarded jeg også.

7914115[/snapback]

Vell, jeg får nok bare vente på svar. Er ikke noe annet jeg kan gjøre.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...