Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne ikke folk hatt en lapp i panna hvor det står hvor landene ligger? Hvertfall de som er uhyre lite mottakelig for fisking.. :p

7895369[/snapback]

 

en kompis av meg fortalte om en fest han hadde vært på. Det var en trafikklys-fest. Hvis du hadde på deg rød genser var du opptatt, hadde du på deg gul genser var det litt bob-bob (du var på dealern/flørtern med noen) og hadde du på deg grønn genser var du ledig på markeder. på den måten viste du hva du hadde å foholde deg til...

Lenke til kommentar
Kunne ikke folk hatt en lapp i panna hvor det står hvor landene ligger? Hvertfall de som er uhyre lite mottakelig for fisking.. :p

7895369[/snapback]

 

en kompis av meg fortalte om en fest han hadde vært på. Det var en trafikklys-fest. Hvis du hadde på deg rød genser var du opptatt, hadde du på deg gul genser var det litt bob-bob (du var på dealern/flørtern med noen) og hadde du på deg grønn genser var du ledig på markeder. på den måten viste du hva du hadde å foholde deg til...

7895406[/snapback]

Joda, den velkjente trafikklysfesten er en ting.. Jeg tenkte mer om man er ute etter en spesiell, men de er veldig dårlige på å gi ut info om hvor man har dem.. :)

Lenke til kommentar
en kompis av meg fortalte om en fest han hadde vært på. Det var en trafikklys-fest. Hvis du hadde på deg rød genser var du opptatt, hadde du på deg gul genser var det litt bob-bob (du var på dealern/flørtern med noen) og hadde du på deg grønn genser var du ledig på markeder. på den måten viste du hva du hadde å foholde deg til...

7895406[/snapback]

Greit med rød t-skjorte under den grønne genseren i tilfelle damen dukker opp.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt over å lese det Neppe skriver.. Det er fullt mulig å si du er uenig, uten å måtte prøve å latterliggjøre andre sine synspunkter. .

Ser selv ikke noe problem i at man har sex første gangen, evt før man kjenner hverandre, så lenge man ikke starter ett forhold pga at man har hatt sex.. Går fint an å lære hverandre å kjenne etterpå, for så enten å innlede ett forhold, eller gå hver til sitt..

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Alle har forskjellige synspunkter og meninger, det må man respektere, enten man vil eller ikke. Men det er også andre folk som kun poster for å irritere på seg personer!

 

Når det gjelder når man har sex eller ikke, er det ingen andre som har noe de skulle sagt, dette er meget indivduelt og et personlig valg. Her er også folk forskjellige, så jeg skjønner ikke helt tegninga med å hisse seg opp over slike ting...

Lenke til kommentar
Jeg mente ikke tilfeldig sex på byen...kan være folk som er interessert i hverandre fra før...

7895103[/snapback]

... og dersom sex'en er latterlig bra ser jeg ingen grunn til at det skal ha noen konsekvenser for et eventuelt forhold. Er sex'en dårlig så vet man det, et dårlig sexliv er ikke sunt for et forhold. Da kan man si takk og farvel.

Lenke til kommentar
Jeg mente ikke tilfeldig sex på byen...kan være folk som er interessert i hverandre fra før...

7895103[/snapback]

... og dersom sex'en er latterlig bra ser jeg ingen grunn til at det skal ha noen konsekvenser for et eventuelt forhold. Er sex'en dårlig så vet man det, et dårlig sexliv er ikke sunt for et forhold. Da kan man si takk og farvel.

7899075[/snapback]

Veldig uenig med deg. Hva er det egentlig som gjør sexen så sykt dårlig, da? Og går det virkelig ikke ann at sexen kan bli bedre?

Lenke til kommentar
Veldig uenig med deg. Hva er det egentlig som gjør sexen så sykt dårlig, da? Og går det virkelig ikke ann at sexen kan bli bedre?

7901283[/snapback]

Det er kjipt å finne ut av at du kanskje ikke føler deg seksuelt tiltrukket av personen likevel. Da er det ikke mye å gjøre for at den skal bli bedre.

Lenke til kommentar

viktig å vere tiltrekt personen. å ha lyst på. og ja eg syns sex er viktigi eit forhold. har hatt sex før forhold offisielt har starta. men har da brukt lang tid på å bli godt kjent med andre personen. men det har ikkje hatt noke å sei for kvifor det vart slutt. i mitt nåverande forhold så venta vi 3 veker før vi hadde sex. men det var fordi eg var på andre sida av landet. =)

Lenke til kommentar
Veldig uenig med deg. Hva er det egentlig som gjør sexen så sykt dårlig, da? Og går det virkelig ikke ann at sexen kan bli bedre?

7901283[/snapback]

Det er kjipt å finne ut av at du kanskje ikke føler deg seksuelt tiltrukket av personen likevel. Da er det ikke mye å gjøre for at den skal bli bedre.

7901337[/snapback]

Har selv opplevd å være midt i en situasjon hvor man plutselig har mistet all interesse for den man er med, og da er ikke sexen spesielt engasjerende.

 

Og selvfølgelig, noen mennesker er bare helt håpløse i sengen, og de må man unngå.

Lenke til kommentar
Du fikk jo svaret ditt, men gav deg ikke....det er der problemet ditt ligger...desuten så sier det jo at grunnen til at jeg sa de tingene var at det var min mening...tenk logikk neste gang...

7899789[/snapback]

Du svarte på noe annet du din luring.

 

SteffyPants: Var det med meg ? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...