Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å på hvilket grunnlag kan du si det Karoline ?

7893243[/snapback]

 

Vel..ut fra erfaringen venner av meg har...om du møter en og har sex med den personen før uten å vite mer enn sånne generelle ting som navn, alder, bosted osv. vil det forholdet neppe vare særlig lenge. Man kjenner ikke den andre personen bortsett fra hvordan han/hun ser ut naken og er i senga... Et forhold kan ikke baseres på det. For at et forhold skal vare en stund må man vite mer om hverandre, og må man ha gjensidig resepekt og tillit. Det får man ikke av å ha sex et par ganger. det er i alle fall min mening.

Lenke til kommentar

Det er med andre ord umulig å treffe jenten/gutten om igjen uten å ha sex.

Man kan treffe vedkommende på byen, gå hjem, ha sex, utveksle nummer, navn, flørte over SMS, avtale date, ha det gøy og bli litt kjent, enda en date!! og så kanskje mer sex. Og så videre. Hjelpes!? Plutselig har man et forhold! Nei, det går ikke an.

Lenke til kommentar
Det er med andre ord umulig å treffe jenten/gutten om igjen uten å ha sex.

Man kan treffe vedkommende på byen, gå hjem, ha sex, utveksle nummer, navn, flørte over SMS, avtale date, ha det gøy og bli litt kjent, enda en date!! og så kanskje mer sex. Og så videre. Hjelpes!? Plutselig har man et forhold! Nei, det går ikke an.

7894850[/snapback]

 

Jeg har ikke sagt at det ikke går ann...hva med å lese det jeg skrev? Jeg skrev at det NEPPE funker...ikke at det garantert ikke funker...for noen funker det kanskje, for andre ikke...vi er alle forskjellige, og det samme er kjærligheten man deler. Selv om du for eksempel ikk passer med en fyr vil jo en annen passe sammen med han...ikke sant?

 

Er et lite tips å lese gjennom hele poster, ikke bare skumlese ;)

Lenke til kommentar

Men dette er ikke snakk om sex før man er sammen. Dette er snakk om tilfeldig sex med en person du møter på byen. Så det kan ikke sammenlignes i det heletatt. Selv om jeg heller ikke der ser noen stopper for et fint forhold videre. Virker som det er dette zuperMensch har erfart.

 

Min erfaring er ikke på samme måte. Jeg kan ikke si jeg kjente Julie så utrolig godt før vi treftes. Det jeg viste var at om vi fant tonen, som ville det komme en gnist. Det var behaglig ved første time. Uansett hvor nervøs jeg var, så var det uansett behaglig. Jeg tror jeg skalv hele den kvelden, selv om alt gikk som det skulle. Blir vel fort sånn når jenta tar pusten av deg.

 

Uansett, sex. Ja, vi hadde sex første gang vi treftes. Første gang er aldri helt perfekt, men jeg synes ikke det var langt ifra. Selv om jeg ikke hadde mye erfaring.

 

At vi hadde sex første gang vi treftes har ikke påvirket vårt forhold i det hele tatt, vil jeg si. Men det hadde gjort det om sexen var skikkelig ellendig (Blir heller ikke det samme).

 

Jeg tror heller dette kan ha mye å gjøre med at noen personer er kun ute etter litt sex engang. Den ene utvikler følelser og den andre gir etter. Så oppdager man at dette egentlig ifra starten av bare var får å få letta trykket.

 

Så om dine venner har den erfaringen, har de treft på feil person.

Lenke til kommentar
Men dette er ikke snakk om sex før man er sammen. Dette er snakk om tilfeldig sex med en person du møter på byen. Så det kan ikke sammenlignes i det heletatt. Selv om jeg heller ikke der ser noen stopper for et fint forhold videre. Virker som det er dette zuperMensch har erfart.

 

Min erfaring er ikke på samme måte. Jeg kan ikke si jeg kjente Julie så utrolig godt før vi treftes. Det jeg viste var at om vi fant tonen, som ville det komme en gnist. Det var behaglig ved første time. Uansett hvor nervøs jeg var, så var det uansett behaglig. Jeg tror jeg skalv hele den kvelden, selv om alt gikk som det skulle. Blir vel fort sånn når jenta tar pusten av deg.

 

Uansett, sex. Ja, vi hadde sex første gang vi treftes. Første gang er aldri helt perfekt, men jeg synes ikke det var langt ifra. Selv om jeg ikke hadde mye erfaring.

 

At vi hadde sex første gang vi treftes har ikke påvirket vårt forhold i det hele tatt, vil jeg si. Men det hadde gjort det om sexen var skikkelig ellendig (Blir heller ikke det samme).

 

Jeg tror heller dette kan ha mye å gjøre med at noen personer er kun ute etter litt sex engang. Den ene utvikler følelser og den andre gir etter. Så oppdager man at dette egentlig ifra starten av bare var får å få letta trykket.

 

Så om dine venner har den erfaringen, har de treft på feil person.

7895017[/snapback]

 

 

Jeg mente ikke tilfeldig sex på byen...kan være folk som er interessert i hverandre fra før...men som jeg allerede har påpekt, og dette kan du ikke finne et argument mot uansett hvor mye du elsker å egle..

 

Mennesker er forskjellig, kjærlighet er forskjellig. En situasjon kan være positivt for en og negativt for en annen. Jeg har aldri sagt at det ikke funker...jeg sa at det neppe funker...som i at det er muligheter for at det funker for noen, men at jeg mener at det skjer sjeldent.

 

Du kjente jo Julie gjennom det hun hadde skrevet her...hennes meninger, verdier og synspunkter...det er det som tar lengst til å finne ut av...og regner med at du visst litt mer om henne enn navnet, bosted, alder osv. Så jeg vil si at du kjente henne...

Lenke til kommentar
så dere ble sammen første gangen dere traff hverandre irl mener du?

7895089[/snapback]

Det ble vi ikke.

 

Karoline: Du kjenner aldri en person fullt ut. Aldri.

 

Men ja, du kan si vi "kjente" hverandre. Vi savnet hverandre. Vi var vel rimelig begeistrer for hverandre. Men vi var fortsatt ikke sammen. Det er det diskusjon handler om.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
så dere ble sammen første gangen dere traff hverandre irl mener du?

7895089[/snapback]

Det ble vi ikke.

 

Karoline: Du kjenner aldri en person fullt ut. Aldri.

 

Men ja, du kan si vi "kjente" hverandre. Vi savnet hverandre. Vi var vel rimelig begeistrer for hverandre. Men vi var fortsatt ikke sammen. Det er det diskusjon handler om.

7895104[/snapback]

 

Vel, da har du misforstått det jeg skrev. Jeg mente at to personer som ikke kjente hverandre..kanskje møtt hverandre via venner eller noe, snakket så vidt..blitt enige om å møte for å bli bedre kjent og hoppet i senga med en gang. DE kjenner hverandre ikke derfor mener jeg at de NEPPE vil få et forhold som varer særlig lenge. Men hvis det er det beste argumentet du kan komme med så har du allerede tapt for nå gjentar jeg meg selv bare til du slutter å lese det jeg IKKE skriver

Lenke til kommentar

Javel, neppe fungert. Men det som ble påstått innledningsvis tidligere i dag var at det så å si var umulig. Jeg klarer jo verken lese eller noenting, så da konkluderer jeg for meg selv med at det hele er relativt uinteressant da det ikke er noe rett/galt og 100 mennesker kan ha 100 oppfatninger om det.

 

On_topic: Snart 14. februar! Da skal jeg overraske hun som tror jeg "ikke ville gjøre så mye ut av det".

Lenke til kommentar
Det er 2 saker. Man kan ikke tape en sak som er personavhengig da det svaret ikke finnes. Alt jeg spurte om var en grunn til hvorfor det NEPPE fungerer om man har sex før man er sammen.

 

Ja, sex før man er sammen, som diskusjon handlet om.

7895208[/snapback]

 

Jeg kan ikke svare på hvorfor det neppe fungerer, jeg har aldri vært i den situasjonen selv. Men jeg har da lov å ha en mening..og den er at det neppe fungerer fordi jeg mener at man må ha tillit og respekt for å kunne få et forhold til å vare. Og der kan jeg snakke ut fra erfaring, for jeg har ikke hatt et langvarig forhold der jeg ikke kjente personen noe godt før vi ble sammen. saken er sex til forhold=varer NEPPE lenge...sex til forelskelse til forhold= større sjanse for å vare lenge

Lenke til kommentar
On_topic: Snart 14. februar! Da skal jeg overraske hun som tror jeg "ikke ville gjøre så mye ut av det".

 

den gangen jeg var sambis greide jeg å overbevise at jeg hadde kjøpt en grandis som skulle brukes under markeringen av at vi hadde vært sammen i to år. Overaskelsen ble stor da det viste seg at jeg hadde litt andre planer enn grandis...

Lenke til kommentar
On_topic: Snart 14. februar! Da skal jeg overraske hun som tror jeg "ikke ville gjøre så mye ut av det".

 

den gangen jeg var sambis greide jeg å overbevise at jeg hadde kjøpt en grandis som skulle brukes under markeringen av at vi hadde vært sammen i to år. Overaskelsen ble stor da det viste seg at jeg hadde litt andre planer enn grandis...

7895282[/snapback]

 

har du sagt a må du si b...hva gjorde du? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...