Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en meningsløs diskusjon!

Det sier seg fullstendig selv at hvert individ har forskjellig oppfatning av hva og hvor mye sex betyr, hvor mye det teller i et forhold, hvor mye det skal veie mot andre ting osv.

Ergo finnes det selvsagt ingen fasit som sier at det lønner seg å vente/ikke vente.

Lenke til kommentar
For en meningsløs diskusjon!

Det sier seg fullstendig selv at hvert individ har forskjellig oppfatning av hva og hvor mye sex betyr, hvor mye det teller i et forhold, hvor mye det skal veie mot andre ting osv.

Ergo finnes det selvsagt ingen fasit som sier at det lønner seg å vente/ikke vente.

7889763[/snapback]

Nemlig. Det er det jeg vil fram til.

 

Det er personavhengig. For noen er det bra å starte med sex. For noen er sex så viktig at om den er dårlig, så vil ikke forholdet vare.

 

"Når du er 35 har du et annet syn på det". Det går ikke ann å si noe sånt. Det varrierer.

Lenke til kommentar

Neppe: jeg har aldri påstått at du skal ha det slik eller se på ting på en spesiell måte. Jeg har bare trukket frem hva svært mange (les: flertaller) av folk over en viss alder mener om en dette, og når flertallet gjør seg opp en felles mening om en ting så regnes det som normal.

 

Hvis du kommer til en annen konklusjon når du blir eldre så skal du få lov til det. Fra min side var det kun ment å trekke frem et synspunkt folk flest har om det.

Lenke til kommentar
Neppe: jeg har aldri påstått at du skal  ha det slik eller se på ting på en spesiell måte. Jeg har bare trukket frem hva svært mange (les: flertaller) av folk over en viss alder mener om en dette, og når flertallet gjør seg opp en felles  mening om en ting så regnes det som normal.

7890176[/snapback]

 

Bare for å sitere det du sa.

 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men innen du er 35 vil du ha en annen oppfatning. Punktum.

7889545[/snapback]

 

Det er en rimelig sterk påstand du. Du sier klart og tydelig at jeg VIL ha en annen mening. Punktum :)

Lenke til kommentar
Det er en rimelig sterk påstand du. Du sier klart og tydelig at jeg VIL ha en annen mening. Punktum :)

 

så du sier at du om mange år vil ha akkurat de samme meningene og synspunktene som du har per idag? I mine øyne er det like bastant. så det tviler jeg på at du vil ha. Når du blir eldre og får annen livserfaring er det nettop disse som vil gjøre at du får et litt annet syn på tingene.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg sier at det er personavhengig, uansett alder. Jeg kommer til å forrandre meninger flere ganger, kanskje ikke om dette tema.

 

Jeg har ikke annet en spurt hvorfor det er negativt å ha sex for første gang tidlig i et forhold. Så jeg venter fortsatt på svar fra deg. Siden jeg ikke er 35 å ikke har peiling.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke annet en spurt hvorfor det er negativt å ha sex for første gang tidlig i et forhold.  Så jeg venter fortsatt på svar fra deg. Siden jeg ikke er 35 å ikke har peiling.

 

da bør du lese litt nøyere på det jeg har skrevet.

 

som Chelett skriver så har vi beveget oss ganske langt OT så hvis du har noe mer å tilføye kan du ta det på PM.

Lenke til kommentar

Når man har sex for første gang i et forhold har ikke noe å si tror jeg. Men et forhold som starter med sex, tror jeg ikke vil vare lenge. Det jeg mener (hvis jeg forklarte meg uklart) er at dersom man har sex FØR man blir sammen, og regner seg som sammen fordi man hadde sex vil det forholdet neppe var lenge.

 

Nå er det andre grunner til at forholdet vårt har vart i over 2 år da Christoffer...

Lenke til kommentar
Min prøver å skrive litt seriøst i alle fall.

 

Du skal ikke begynne sånn med Juliess da?

7875226[/snapback]

Ja, jeg ser jo så klart det. Koselig å få nye jenter her. Er jo ikke det.

 

Nei, jeg vil ikke sitte her på forumet å si hvor glad jeg er i Julie. Selv om jeg er det.

7875239[/snapback]

 

 

Er temmelig sikker på at jeg har sett du skrive hvor glad du er i Julie etc på forumet, så du kan bare spare deg for slike kommentarer spør du meg.. Hvis de vil ha dama si på forumet, så ser jeg ikke hvorfor det er negativt.. Plager andre lykkelige mennesker deg virkelig så mye?

 

 

Å på hvilket grunnlag kan du si det Karoline ?

7893243[/snapback]

 

Hvis du leser hva hun skrev, så sier hun at det neppe[/] vil holde, hvis ett forhold er basert på at man blir sammen pga at man hadde sex.. Syntes det blir patetisk at du ikke kan la noen ytre sine meninger, uten at du skal få de til å føle seg dumme pga dette.. For tiden kan jeg ikke se du lage annet enn kvalme i denne tråden, vet ikke om det bare er jeg som sitter med den oppfatningen..

Endret av nerval
Lenke til kommentar
Hvis du leser hva hun skrev, så sier hun at det neppe[/] vil holde, hvis ett forhold er basert på at man blir sammen pga at man hadde sex.. Syntes det blir patetisk at du ikke kan la noen ytre sine meninger, uten at du skal få de til å føle seg dumme pga  dette.. For tiden kan jeg ikke se du lage annet enn kvalme i denne tråden, vet ikke om det bare er jeg som sitter med den oppfatningen..

7893411[/snapback]

 

/sign.

 

Though; Åpent forum, folk kan si det de vill.

 

On topic; Kjærligheten gikk til helvete atter en gang :love:

Lenke til kommentar
Hvis du leser hva hun skrev, så sier hun at det neppe[/] vil holde, hvis ett forhold er basert på at man blir sammen pga at man hadde sex.. Syntes det blir patetisk at du ikke kan la noen ytre sine meninger, uten at du skal få de til å føle seg dumme pga  dette.. For tiden kan jeg ikke se du lage annet enn kvalme i denne tråden, vet ikke om det bare er jeg som sitter med den oppfatningen..

7893411[/snapback]

Et forhold som starter med sex trenger ikke å være basert på det. Hun kan da vel ytre sin mening. Jeg spør bare hvorfor hun sier det. Synes det blir litt for patetisk at du gidder å svare slikt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...