Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Så om to personer, som nettopp har blitt sammen med hverandre. Nyforelska og kåt. Begge ligger halvnaken under dyna. Så om da begge har lyst på sex, hvorfor ikke ha sex ?

Å i såfall, hvor godt og hvordan skal du kjenne en person før du har sex med h*n ?

Hvorfor vil det lønne seg ?

7889218[/snapback]

Du og Julie er screwed! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så om to personer, som nettopp har blitt sammen med hverandre. Nyforelska og kåt. Begge ligger halvnaken under dyna. Så om da begge har lyst på sex, hvorfor ikke ha sex ?

Å i såfall, hvor godt og hvordan skal du kjenne en person før du har sex med h*n ?

Hvorfor vil det lønne seg ?

jeg ønsker ikke å ha en moralsk pekepinn på hva folk her på forumet gjør. folk har en egen fri vilje og gjør som de vil. for min del er det bare å humpe i vei.

ut ifra den erfaringen jeg har med å ha sex veldig tidlig i forholdet (iløpet av de første dagene eller uken) vil en ved å gi etter for begjæret og dette vil gå ut over forholdet på sikt. Jeg kjenner mange på min egen alder og som er eldre som venter lengst mulig (iallefall en til to uker) med å ha sex.

Lenke til kommentar
nå er ikke forholdet deres så gammelt enda da...

7889529[/snapback]

Nei, hehe. Men altså.

Å si at forholder ryker, fordi man hadde sex tidlig blir dumt. Okei, om sexen hadde vært virkelig dårlig, så skal jeg skjønne det. Men om alt bare stemmer og følelsene svirrer, så ser jeg ingen negativ effekt.

Dj_Dark, den tok du ikke :p

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Å si at forholder ryker, fordi man hadde sex tidlig blir dumt. Okei, om sexen hadde vært virkelig dårlig, så skal jeg skjønne det. Men om alt bare stemmer og følelsene svirrer, så ser jeg ingen negativ effekt.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men innen du er 35 vil du ha en annen oppfatning. Punktum.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men innen du er 35 vil du ha en annen oppfatning. Punktum.

7889545[/snapback]

Kanskje, kanskje ikke. Ikke alle har samme oppfatning av saken, uansett alder.

Om ingenting stemte og alt bare var merkelig, hadde det jo ikke skjedd.

Dj_Dark, var akkurat det jeg refererte til :ermm:

Synes bare det er teit å komme med slike påstander, uten å begrunne det. Hverken du eller Ilpostino har noe svar som beskytter påstanden. Uansett er folk forskjellig. Man kan ikke banke fast at alle som er 35 pluss har den oppfatningen. Det tviler jeg sterkt på.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg er av samme oppfatning som Neppe, og mener dette er riktig. Punktum.

Om forhold ryker eller ei har ikke noe sammenheng med hvor lenge man var sammen før man hadde sex. One night stands har resultert i giftemål, og såvidt jeg vet er de fremdeles lykkelige etter 4 år og venter barn.

Jeg er 28 år, om det har noe å si, siden alder ble brukt som argument.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...