Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bursdag i morgen, håper jeg får en kjæreste!
Kanskje du skal droppe byen, og be jenter på god gammeldags bursdagsfest med kaker, brus, leker og morro. :)

7875347[/snapback]

Jeg savner sånne bursdagsfester. Jeg skal rett og slett ha bowling på min bursdag, og invitere alle i klassen. <3

7876034[/snapback]

Jah, det er flott med sånne ordentlige barneselskap. Til nittenårsdagen min hadde vennene mine ordna overraskelsesfest med kaker og greier. :)

Lenke til kommentar

visste ikke om eg skulle lage en topic om dette, men det får no dere avgjøre...

liker en jente no. det ble for en stund siden slutt mellom hun og xèn hennes, og eg følte att dette var kanksje en go mulighet for meg... vi har allti hatt ett godt øye etter hverandre på fest, og akk no snakker eg en del med henne.

noen som har noen forslag til hvordan eg kan går frem for og kanskje få til noe?

Lenke til kommentar

I helgen plukket jeg opp en fin jente på bowlinghallen og tok hun med meg hjem for litt filmkos. Av en eller annen grunn ville hun se Ken Park (de som har sett den vet hva det går i), noe som var helt fin for meg, men hver gang noen hadde sex eller det skjedde noe annet "ekkelt" i filmen klarte hun ikke se på. Hun snudde seg vekk og syns det var helt for ille. Og jeg som hadde planer om å prøve meg på hun! Ble ikke noe av det, sånn hun oppførte seg virket det som om hun syns sex var ekkelt.

 

Snill som jeg var tok jeg sofaen den natten. Kan jo være ekkelt å dele seng.

 

Lenge til jeg ringer hun igjen...til tross for at hun virket snill, smart og var fin. Virket faktisk som om hun likte meg også, men hvem vet. Var så vidt jeg hadde mot nok til å gi hun en klem da hun gikk.

 

Vil tro jeg får kommetarer til denn posten om at jeg burde prøvd meg uansett, men dere så ikke kjerringen som holdt på å brekke seg av litt naken hud.

 

Moralen er....ehm...ja.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Er vel ikke så romantisk med gutter som drar laksen til små tynne sydhavsbarn?

 

Ville kanskje valgt en annen film hvis du hadde tenkt å utrette det helt store :p

7876946[/snapback]

Hehe, hun valgte filmen. Det var jo uansett greit nok, fikk en en fin pekepinn om hva hun var vant til; ikke sex. Var jo ikke det at hun sa nei til sex, var bare det at jeg valgte å ikke prøve meg.

 

Han drar forresten laksen til tennisjenter. De små tynne sydhavsbarna gir han bare navn. Men det må da en jente på 20 år tåle, syns du ikke?

Lenke til kommentar
Spørs på hvordan forhold man vil ha, og hvordan dame man vil ha.

 

Jeg fortrekker noen ganger den typen man bare kan knulle og dra, og mange  ganger den typen man faen ikke får pule, men bare kose på.

7879523[/snapback]

 

 

Enid med Hurt. Selv synes jeg det er best å ta det rolig, og begynne med å få kontakt med personen først og fremst, og så kan det gå videre, kyssing, knulling osv.

 

Jeg prøver å bygge et godt forhold akkurat nå med damen min. Og sex er noe man kan få etter hvert. :)

 

Sånn som jeg ser det, hvis man puler på første deit så blir det ikke noe godt ut av det. Da blir du ikke forelsket og spendt på hva som skjuler seg under der. Da blir du ikke interessert i jenta. Eller kanskje litt.

Så det jeg gjør nå, - jeg nyter muligheten å få sex", jeg venter til den rette tiden kommer. Og det er mulig det som gjør at jeg har så sterke følelser for damen.

 

Det er selfølgelig mange andre ting som gjør at jeg er så glad i henne.

Lenke til kommentar
Jeg klarer fint å vente med sex, er ikke det. Ser bare ikke helt vitsen, beste forholdene mine har begynt med sex.

 

nå snakker du om forholdene dine i fortid. jeg tolker det slik at du ikke har kjæreste per idag. På sikt i et forhold vil det lønne seg å vente litt med sexen og bli iallefall litt kjent før en begynner å humpe.

Lenke til kommentar

Så om to personer, som nettopp har blitt sammen med hverandre. Nyforelska og kåt. Begge ligger halvnaken under dyna. Så om da begge har lyst på sex, hvorfor ikke ha sex ?

 

Å i såfall, hvor godt og hvordan skal du kjenne en person før du har sex med h*n ?

 

Hvorfor vil det lønne seg ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...