Snowbunny Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Det blir som regel slag hos meg når jeg sier det (for spøk ofc) 7872977[/snapback] Kjip dame du har da. 7873010[/snapback] Christoffer...den var slem jeg slår deg ikke. Det er jko bare på spøk.. jeg er jo så vidt nær deg. du fremstiller meg som en som mishandler kjæresten sin og det jeg gjør jeg jo ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Det blir som regel slag hos meg når jeg sier det (for spøk ofc) 7872977[/snapback] Kjip dame du har da. 7873010[/snapback] Christoffer...den var slem jeg slår deg ikke. Det er jko bare på spøk.. jeg er jo så vidt nær deg. du fremstiller meg som en som mishandler kjæresten sin og det jeg gjør jeg jo ikke 7874094[/snapback] Legg merke til at jeg skrev at det var for spøk, og du er jo bare så vidt nær men, men uansett --- En ting til skatt. Du må lære deg å sitere flere innlegg samtidig slik at du ikke poster mange på rad (spam) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skulle ønske min elskede var mer her på forumet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skulle ønske min elskede var mer her på forumet 7875184[/snapback] Min satt såpass mye på min bruker at vi fant ut at hun kanskje burde ta i bruk den hun lagde for en god stund siden. Og nå må jeg lære henne opp hvordan ting funker her Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Hmm. Fint at alle med kjæreste får henne til å registrere seg på forumet, så dere kan si i all offentlighet hvor latterlig mye henne betyr for dere. Komsik. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Er jo fint at din ikke er mye på forumet da? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Er jo fint at din ikke er mye på forumet da? 7875220[/snapback] Vel. Nå kan du neppe sammenligne det Arinomi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Hmm. Fint at alle med kjæreste får henne til å registrere seg på forumet, så dere kan si i all offentlighet hvor latterlig mye henne betyr for dere. Komsik. 7875211[/snapback] Min prøver å skrive litt seriøst i alle fall. Du skal ikke begynne sånn med Juliess da? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Min prøver å skrive litt seriøst i alle fall. Du skal ikke begynne sånn med Juliess da? 7875226[/snapback] Ja, jeg ser jo så klart det. Koselig å få nye jenter her. Er jo ikke det. Nei, jeg vil ikke sitte her på forumet å si hvor glad jeg er i Julie. Selv om jeg er det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Min prøver å skrive litt seriøst i alle fall. Du skal ikke begynne sånn med Juliess da? 7875226[/snapback] Ja, jeg ser jo så klart det. Koselig å få nye jenter her. Er jo ikke det. Nei, jeg vil ikke sitte her på forumet å si hvor glad jeg er i Julie. Selv om jeg er det. 7875239[/snapback] Nå sa du det nettopp? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Og hva får deg til å tro at vi vil ha kjærestene våre hit fordi vi vil si at vi er glade i dem? Hvis du tenker på det vi kaller dem (elskede, skatt), så er det kun titler som vi er vante til å bruke. Vi vil ha våre kjære på forumet for å la dem få se hva vi driver med, og kanskje diskutere sammen med dem. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Og hva får deg til å tro at vi vil ha kjærestene våre hit fordi vi vil si at vi er glade i dem? Hvis du tenker på det vi kaller dem (elskede, skatt), så er det kun titler som vi er vante til å bruke. Vi vil ha våre kjære på forumet for å la dem få se hva vi driver med, og kanskje diskutere sammen med dem. 7875252[/snapback] Jaok Kanskje jeg skal gi Julie en heldags innføring i opplæringsloven paragraf 3, 4 og 11 Endret 5. februar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Tja, hadde ikke vært meg noe i mot. Bursdag i morgen, håper jeg får en kjæreste! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Bursdag i morgen, håper jeg får en kjæreste!Kanskje du skal droppe byen, og be jenter på god gammeldags bursdagsfest med kaker, brus, leker og morro. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Hmm. Fint at alle med kjæreste får henne til å registrere seg på forumet, så dere kan si i all offentlighet hvor latterlig mye henne betyr for dere. Komsik. 7875211[/snapback] Jeg har ikke fått min kjære til å registrere seg. Hun krevde at jeg hjalp henne med det selv Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Uten å sikte til noen her på forumet; A: "Åh... elskede, du er den beste" B: "Hihihi, min skjønne kosegutt, elsker deg <3<3<3<3<3" Blir for dumt. Selv når det blir skrevet i en bisetning på slutten av et innlegg. Både A og B vet dette, og å skrive det på forumet blir derfor bare kvalmt og triumferende. Like dumt her som i onlinespill eller i andre samfunn på nettet. Jeg sammenligner det litt som å kline offentlig midt på torget. "Se på oss, åhh, vi er såååå glad i hverandre! Vi bare MÅ være GLADE og LYKKELIGE siden dette *kline, kysse* beviser det vi håper er sant, nemlig at vi ELSKER hverandre." Dumt og irriterende. Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg har selv en kjæreste. Ikke på forumet, hun liker ikke slike ting. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 zuperMensch: Litt feil tråd for sånt..? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Det kom som en reaksjon på det som ble diskutert ovenfor. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jo, men har du lest trådtittelen? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Jo, men har du lest trådtittelen? 7875490[/snapback] Ja. Hvis det blir oppfattet som spam eller OT, så får noen heller slette det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg