Niqābninja Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Du har de som viser seg for alle at de hadde mer enn et par drittsekk-takter etter noen uker, men jenta har falt så hardt at hu ikke klarer få seg til å gå fra an. Edit; var til Prinsesse_Rosa, ja.. Endret 4. februar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 ingen jenter går bevisst etter drittsekker fordi de vil bli såra...hvor er logikken i det? 7869694[/snapback] Ikke fordi de vil bli såra, kanskje, men ofte er det kun jenta som er forelska i drittsekken som ikke ser at han er en drittsekk Gjelder forsåvidt uansett hvilke kjønn som er med i bildet.. 7870401[/snapback] Jeg tror kanskje det er mer det at det finnes ikke en jente der ute som ikke vil "forandre" gutten litt. Kanskje noen jenter tror de kan få han fra å være badboy til å bli verdens beste kjæreste Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 fleste forhold som begynner før man er rundt 20, og oppover går til helvette uansett.. endel jenter finner ut at dei ikkje har fått "løpt" fra seg, gutter også, og en blir ofte bitt av "graset er grønnere på den andre sida av gjerdet" uten å skjønne det før det er for seint. men alt er en erfaring. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 LJBF suger så utrolig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 LJBF Abbreviation for "Lets Just Be Friends". Used mostly by women to indicate that they don't want a romantic relationship, but don't mind receiving attention from a guy that wants to be more than friends. He thought she was hot, but she LJBF'd him so he is out of luck. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Noen som kan skrive noen søte ord sånn som for eks.: sukkertopp, lille venn, lille due osv. Trenger det for å skrive mld. til damen min. Er ikke så flink til å finne på noe slikt. Håper på noen svar Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 sukkertopp? hehe:P ikkje bruk dei orda der please:P Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 sukkertopp? hehe:P ikkje bruk dei orda der please:P 7872412[/snapback] Hadde ikke tenkt å bruk noen av de som er nevnt. Jeg vil finne på noe nytt, som ingen andre hørt om før.. hjelp? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Lille due!? :!: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Lille due er søtt, eller nurk Ikke bry dere om Fredrik, han er kronisk aseksuell. Endret 4. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 ahh..ingen svar..neivell...da lager jeg ny topic om det.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 ahh..ingen svar..neivell...da lager jeg ny topic om det.. 7872492[/snapback] Leste du egentlig de siste der? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Noen som kan skrive noen søte ord sånn som for eks.: sukkertopp, lille venn, lille due osv. Trenger det for å skrive mld. til damen min. Er ikke så flink til å finne på noe slikt. Håper på noen svar 7872391[/snapback] Jenter tenner på å bli kalt tøs. Prøv. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Jenter tenner på å bli kalt tøs. Prøv. 7872817[/snapback] Oh beibe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jenter tenner på å bli kalt tøs. Prøv. da får du iallefall tilbakemelding... litt OT: Juliess og Neppe er de to som har postet mest i denne tråden... Endret 4. februar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Jenter tenner på å bli kalt tøs. Prøv. 7872817[/snapback] Oh beibe 7872862[/snapback] Tøsa mi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jenter tenner på å bli kalt tøs. Prøv. da får du iallefall tilbakemelding... litt OT: Juliess og Neppe er de to som har postet mest i denne tråden... 7872867[/snapback] Det var vel ikke det største sjokket! EDIT: jeg var visst høyt oppe selv Endret 4. februar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Jenter tenner på å bli kalt tøs. Prøv. da får du iallefall tilbakemelding... 7872867[/snapback] I form av sex. Alltid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Det blir som regel slag hos meg når jeg sier det (for spøk ofc) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Det blir som regel slag hos meg når jeg sier det (for spøk ofc) 7872977[/snapback] Kjip dame du har da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg