Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
14. ja.. Trodde alle visste sånt jeg :p

7856670[/snapback]

Jeg er bare rett og slett elendig på datoer og slikt. Husker ikke når foreldrene mine ble født (eller, mamma husker jeg :p ) og på andre personer som står meg "nærme" husker jeg heller ikke noen datoer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14. ja.. Trodde alle visste sånt jeg :p

7856670[/snapback]

Jeg er bare rett og slett elendig på datoer og slikt. Husker ikke når foreldrene mine ble født (eller, mamma husker jeg :p ) og på andre personer som står meg "nærme" husker jeg heller ikke noen datoer.

7856801[/snapback]

 

Da bør du virkelig skjerpe deg til den dagen du får deg dame / kone.. En ting du aldri gjør er å glemme en dato hvor hun er involvert!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
14. ja.. Trodde alle visste sånt jeg :p

7856670[/snapback]

Jeg er bare rett og slett elendig på datoer og slikt. Husker ikke når foreldrene mine ble født (eller, mamma husker jeg :p ) og på andre personer som står meg "nærme" husker jeg heller ikke noen datoer.

7856801[/snapback]

 

Da bør du virkelig skjerpe deg til den dagen du får deg dame / kone.. En ting du aldri gjør er å glemme en dato hvor hun er involvert!

7857236[/snapback]

Det tror jeg nok jeg gjør (håper jeg strengt tatt) :p

 

EDIT: Hvor kom den "ikke" fra?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

okei. Dette er kjipt. I starten av januar / slutten av desember hadde jeg noe på gang med ei jente, men jeg var visst "for bra for henne". Jeg forstod ikke en dritt men kom meg videre, så i midten av januar møtte jeg ei jente to-tre ganger men hun sa også dette, og nå i går fikk jeg samme beskjeden fra ei god veninne. Det jeg lurer på er:

 

# Hva mener dere jenter med det? Er det en bortforklaring på at det ikke kan bli noe?

# Hvis jeg faen er så jævla bra hvorfor kan de ikke bare være glad for at de har fått noe så bra som meg?

 

Osv... er fortvila... Før var jeg visst den dårlige sjekkeren, nå er jeg visst den don juan'en som aldri får ei jente fordi jeg er for bra.... Og DET er så jævla bullshit. Jeg er faen ikke bedre enn andre. (Veeeel.... Kanskje? :blush::fun::whistle: )

Lenke til kommentar
Da bør du virkelig skjerpe deg til den dagen du får deg dame / kone.. En ting du aldri gjør er å glemme en dato hvor hun er involvert!

7857236[/snapback]

 

Det vet vel du alt om skatt? :p

7867350[/snapback]

 

Det er mye man hører her i verden.. Ingenting om det har vært noe positivt.. ;)

 

...fordi jenter går etter drittsekker?

7868125[/snapback]

 

Er ikke det ganske vanlig da?

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
...fordi jenter går etter drittsekker?

7868125[/snapback]

 

Er ikke det ganske vanlig da?

7868374[/snapback]

 

Det er like vanlig at jenter går etter drittsekker som at gutter går etter bitcher. Man velger ikke hvem man faller for..man bare gjør det. Er det en ting jeg vet så er det at man ikke kan kontrollere hjertet sitt.

 

Og alle har en drittsekk inni seg, som kommer fram en gang i blant..ingen jenter går bevisst etter drittsekker fordi de vil bli såra...hvor er logikken i det?

Lenke til kommentar
Ikke fordi de vil bli såra, kanskje, men ofte er det kun jenta som er forelska i drittsekken som ikke ser at han er en drittsekk ;)

Gjelder forsåvidt uansett hvilke kjønn som er med i bildet..

7870401[/snapback]

 

Vel...det er jo ofte sånn at jenta ser gode sider som andre ikke vet om...selv om man har noen dårlige sider betyr det ikke at man er drittsekk. Men noen viser heller de dårlige sidene til offentligheten og de gode sidene til jenta si...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...