SnittLeif Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Altså det mr. SnittLeif mente var antagelig at: hvordan du oppfatter nåværende virkelighet vil frembringe din fremtidige virkelighet. Eller mer enkelt - hvis du blir sånn som du er nå, så forandrer ting seg ikke. 7850319[/snapback] Eller enklere: Hvordan du forholder deg til nå påvirker hvordan senere blir Eller: Positive tanker gir positive resultater Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg liker en fyr, som ikke liker meg. Vell. Sånn er livet. Kan ikke styre følelsene hans heller. Finner nok en annen en da. Sånn er det alltid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker en fyr, som ikke liker meg. Vell. Sånn er livet. Kan ikke styre følelsene hans heller. Finner nok en annen en da. Sånn er det alltid. 7850434[/snapback] Og her har vi tro på oss selv.. Har du prøvd? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Og her har vi tro på oss selv.. Har du prøvd? er det noe vits i da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hvis du gidder å gjøre en innsats er det vel kanskje mulig? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Og her har vi tro på oss selv.. Har du prøvd? 7853814[/snapback] Faktum er at man ikke kan få noen til å få følelser for en, de må komme av seg selv. Kommer de ikke, game over. Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 man kan jo prøve å påvirke personen da! si masse pent til han/hun og sånt.... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 man kan jo prøve å påvirke personen da! si masse pent til han/hun og sånt.... 7855745[/snapback] I dette tilfelle blir det bare mas. Og kan bli bare værre. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Er nå sammen med ei som går på samme skolen som meg. fakisk i samme klasse. fikk en kommentar av ei jente som trodde det ikke ville vare å lenge, fordi vi så hverandre så utrolig ofte. Noe hun ikke ville ha orket. Tidligere var jeg sammen med ei annen. Så henne ca. en gang i uka og det var ikke morro. Vi slo opp og forsto begge at dette ikke ville fungere. Tror at vis man er bedre venner noe jeg og eksen min ikke var, vil gi et mye mer åpent forhold. og da holder forholdet lenger. Det om å snakke sammen og kjenne hverandre godt, er en god ting i et forhold. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Er nå sammen med ei som går på samme skolen som meg. fakisk i samme klasse. fikk en kommentar av ei jente som trodde det ikke ville vare å lenge, fordi vi så hverandre så utrolig ofte. Noe hun ikke ville ha orket. Tidligere var jeg sammen med ei annen. Så henne ca. en gang i uka og det var ikke morro. Vi slo opp og forsto begge at dette ikke ville fungere. Tror at vis man er bedre venner noe jeg og eksen min ikke var, vil gi et mye mer åpent forhold. og da holder forholdet lenger. Det om å snakke sammen og kjenne hverandre godt, er en god ting i et forhold. 7856492[/snapback] Mer enn enig med det der. Jo bedre kjenner du personen jo bedre og lenger blir forholdet. Men du må også vis litt interesse at du vil være mer enn bare venner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Min kjære og jeg ser hverandre hver dag Er ikke noen problemer med det akkurat. 2år og 5mnd på Valentines Day Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Min kjære og jeg ser hverandre hver dag Er ikke noen problemer med det akkurat. 2år og 5mnd på Valentines Day 7856568[/snapback] Hvilken dato valentine står på? =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Min kjære og jeg ser hverandre hver dag Er ikke noen problemer med det akkurat. 2år og 5mnd på Valentines Day 7856568[/snapback] Hvilken dato valentine står på? =) 7856608[/snapback] ?? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Min kjære og jeg ser hverandre hver dag Er ikke noen problemer med det akkurat. 2år og 5mnd på Valentines Day 7856568[/snapback] Hvilken dato valentine står på? =) 7856608[/snapback] ?? 7856615[/snapback] Når blir Valentines Day? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 14. februar tror jeg det er. Står sikkert på kalenderen eller noe slikt, men jeg er for lat til å sjekke kalenderen og for lat til å sende kort... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 14. februar. Jeg boikotter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Var det du mente ja.. 14. ja.. Trodde alle visste sånt jeg Hvorfor boikotte? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Var det du mente ja.. 14. ja.. Trodde alle visste sånt jeg Hvorfor boikotte? 7856670[/snapback] Har så mange andre ting å huske.. I tillegg den forrige valentine var ikke noe særlig, jeg brydd meg ikke om den før nå... I dette året jeg skal virkelig sende et kort! Er ikke det slik at du sender ett kort uten navn? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Blir litt dumt til kjæresten min, men du kan godt gjøre det! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) hehe, nei æ tror neppe jat eg skal gjøre det Vil ikke at hun skal tro at hun er populær! Forresten lurer på om det er fint å sende valentines brev til henne? Har aldri gjort det så... Endret 2. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg