Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Altså det mr. SnittLeif mente var antagelig at: hvordan du oppfatter nåværende virkelighet vil frembringe din fremtidige virkelighet. Eller mer enkelt - hvis du blir sånn som du er nå, så forandrer ting seg ikke. :)

7850319[/snapback]

Eller enklere: Hvordan du forholder deg til nå påvirker hvordan senere blir

Eller: Positive tanker gir positive resultater

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nå sammen med ei som går på samme skolen som meg. fakisk i samme klasse. fikk en kommentar av ei jente som trodde det ikke ville vare å lenge, fordi vi så hverandre så utrolig ofte. Noe hun ikke ville ha orket.

 

Tidligere var jeg sammen med ei annen. Så henne ca. en gang i uka og det var ikke morro. Vi slo opp og forsto begge at dette ikke ville fungere. Tror at vis man er bedre venner noe jeg og eksen min ikke var, vil gi et mye mer åpent forhold. og da holder forholdet lenger. Det om å snakke sammen og kjenne hverandre godt, er en god ting i et forhold.

Lenke til kommentar
Er nå sammen med ei som går på samme skolen som meg. fakisk i samme klasse. fikk en kommentar av ei jente som trodde det ikke ville vare å lenge, fordi vi så hverandre så utrolig ofte. Noe hun ikke ville ha orket.

 

Tidligere var jeg sammen med ei annen. Så henne ca. en gang i uka og det var ikke morro. Vi slo opp og forsto begge at dette ikke ville fungere. Tror at vis man er bedre venner noe jeg og eksen min ikke var, vil gi et mye mer åpent forhold. og da holder forholdet lenger. Det om å snakke sammen og kjenne hverandre godt, er en god ting i et forhold.

7856492[/snapback]

 

Mer enn enig med det der. Jo bedre kjenner du personen jo bedre og lenger blir forholdet. Men du må også vis litt interesse at du vil være mer enn bare venner. :)

Lenke til kommentar
Var det du mente ja..

 

14. ja.. Trodde alle visste sånt jeg :p

 

 

 

Hvorfor boikotte?

7856670[/snapback]

Har så mange andre ting å huske.. I tillegg den forrige valentine var ikke noe særlig, jeg brydd meg ikke om den før nå... :love: I dette året jeg skal virkelig sende et kort!

Er ikke det slik at du sender ett kort uten navn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...