Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det unormalt ikke å kysse på første date? Er rimelig uerfaren på akkruat dette med dating.

 

opp til en viss alder er ikke det så uvanlig. I en viss periode i livet er det ikke uvanlig å ha sex på første daten heller.. men så finner man ut hvordan det bør gjøres for at det funker på sikt.. så ordner alt seg...

Lenke til kommentar
Herlig? Hvordan får dere det til å bli herlig?

7823819[/snapback]

 

 

Nå kan jo forelskelser være rimelig traumatiske om den du er forelsket i ikke viser interesse ovenfor deg. Men, om hun/han viser interesse tilbake, er det herlig.

7823957[/snapback]

 

Helvette, hater å være forelsket, fan, og får så jævlig tvetydig tilbakemeldinger hele tia, hater det.... :( Fan at jeg lot meg selv bli forelska, har sagt til meg selv lenge at jeg ikke skulle bli det :(

Lenke til kommentar

så diskusjonen om alder her . alder er bare noen tall..det er det mentale som teller (visse grenser er det da) . jeg syns personlighet teller mest . men det blir jo alltid vanskelig når man ikke har møtt h*n . man bør møtes for å finne ut om det er verdt å statse på

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Gah, er så lei av å høre at langdistanse aldri vil virke i lengen fra alle jeg kjenner. ffs -_- (er i et nå)

 

Og om dere har negative tanker om det så ikke kom med dem til meg, dere vil snakke til et døvt øre.

 

*få ut frustrasjon* :)

7841284[/snapback]

Jeg er i et langdistanseforhold selv nå og det fungerer ypperlig :)

Det er en veldig individuell sak og for oss fungerer det flott

Lenke til kommentar
Gah, er så lei av å høre at langdistanse aldri vil virke i lengen fra alle jeg kjenner. ffs -_- (er i et nå)

 

Og om dere har negative tanker om det så ikke kom med dem til meg, dere vil snakke til et døvt øre.

 

*få ut frustrasjon* :)

7841284[/snapback]

Jeg er i et langdistanseforhold selv nå og det fungerer ypperlig :)

Det er en veldig individuell sak og for oss fungerer det flott

7841307[/snapback]

 

Samme her. Alt går som på et smør nå. Langdistanseforhold er ikke noe særlig bra da. Hver dag og natt tenker jeg på ho, og kan ikke la være tanken på om hvis vi skal skilles... Og jeg skal gjøre alt for å unngå det... alt!

 

 

PS. vakkre ord det der Solefald. Kunne ikke sagt det bedre... :thumbup:

Og det e jo fakta!

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
ja=) eg hører på sangen vår kver natt før eg skal legge meg..og vi sender masse bilder til kverandre, og snakker masse ilag, og så er det viktig å pirre kverandre så godt som det er mulig. opprettholde lysten en har på kverandre.. meget viktig=)

7841476[/snapback]

 

 

Men husk - ikke mas på ho. Det er det som aller verste at en/ei kan være lei av å sende sms og greier. Meningen e jo at ho skal savne deg, men hvis du sender ett fjell med sms, og ringer hver dag - da savner hun ikke deg. :)

 

Hehe, hvilket sang er det da, om jeg tørr spørre?

Forresten vi har også en sang. Og den hører jeg faktisk og av og til før jeg legger meg :hmm:

 

ps. hva betyr å pirre hverandre?

Lenke til kommentar
ja=) eg hører på sangen vår kver natt før eg skal legge meg..og vi sender masse bilder til kverandre, og snakker masse ilag, og så er det viktig å pirre kverandre så godt som det er mulig. opprettholde lysten en har på kverandre.. meget viktig=)

7841476[/snapback]

 

 

Men husk - ikke mas på ho. Det er det som aller verste at en/ei kan være lei av å sende sms og greier. Meningen e jo at ho skal savne deg, men hvis du sender ett fjell med sms, og ringer hver dag - da savner hun ikke deg. :)

 

Hehe, hvilket sang er det da, om jeg tørr spørre?

Forresten vi har også en sang. Og den hører jeg faktisk og av og til før jeg legger meg :hmm:

 

ps. hva betyr å pirre hverandre?

7841559[/snapback]

 

mas nei:P er du gal:P har ikkje tid til å mase:P sjøl om eg hører stemma henna kver dag, og vi sender endel sms, så savner eg henne vanvittig masse. og når begge tar initiativ så er alt bra =) sangen er Lifehouse sin Everything. teksten passer så godt:P

 

pirre? gjer kver andre små kåte. sende skitne meldinger, skrive kva du har lyst å gjere, eller over tlf. ho våt du hard =)

Lenke til kommentar
ja=) eg hører på sangen vår kver natt før eg skal legge meg..og vi sender masse bilder til kverandre, og snakker masse ilag, og så er det viktig å pirre kverandre så godt som det er mulig. opprettholde lysten en har på kverandre.. meget viktig=)

7841476[/snapback]

 

 

Men husk - ikke mas på ho. Det er det som aller verste at en/ei kan være lei av å sende sms og greier. Meningen e jo at ho skal savne deg, men hvis du sender ett fjell med sms, og ringer hver dag - da savner hun ikke deg. :)

 

Hehe, hvilket sang er det da, om jeg tørr spørre?

Forresten vi har også en sang. Og den hører jeg faktisk og av og til før jeg legger meg :hmm:

 

ps. hva betyr å pirre hverandre?

7841559[/snapback]

 

mas nei:P er du gal:P har ikkje tid til å mase:P sjøl om eg hører stemma henna kver dag, og vi sender endel sms, så savner eg henne vanvittig masse. og når begge tar initiativ så er alt bra =) sangen er Lifehouse sin Everything. teksten passer så godt:P

 

pirre? gjer kver andre små kåte. sende skitne meldinger, skrive kva du har lyst å gjere, eller over tlf. ho våt du hard =)

7841610[/snapback]

 

Nei men det e jo bra da!

 

Veldig trist og fin melodi det derre =)

Lenke til kommentar
Gah, er så lei av å høre at langdistanse aldri vil virke i lengen fra alle jeg kjenner. ffs -_- (er i et nå)

 

Og om dere har negative tanker om det så ikke kom med dem til meg, dere vil snakke til et døvt øre.

 

*få ut frustrasjon* :)

7841284[/snapback]

Jeg er i et langdistanseforhold selv nå og det fungerer ypperlig :)

Det er en veldig individuell sak og for oss fungerer det flott

7841307[/snapback]

 

Samme her. Alt går som på et smør nå. Langdistanseforhold er ikke noe særlig bra da. Hver dag og natt tenker jeg på ho, og kan ikke la være tanken på om hvis vi skal skilles... Og jeg skal gjøre alt for å unngå det... alt!

 

 

PS. vakkre ord det der Solefald. Kunne ikke sagt det bedre... :thumbup:

Og det e jo fakta!

7841419[/snapback]

 

fint å høre dette fra andre :) Jeg føler det går veldig fint, men rundt meg er alle negative :(, selv når jeg prøver å si hva dere sier ^^

Lenke til kommentar
fint å høre dette fra andre  :) Jeg føler det går veldig fint, men rundt meg er alle negative :(, selv når jeg prøver å si hva dere sier ^^

7842117[/snapback]

Din fremtidige virkelighet avhenger av din nåværende virkelighetsoppfatning.

7842169[/snapback]

Vent nå... nei, den tok jeg ikke

Lenke til kommentar
fint å høre dette fra andre  :) Jeg føler det går veldig fint, men rundt meg er alle negative :(, selv når jeg prøver å si hva dere sier ^^

7842117[/snapback]

Din fremtidige virkelighet avhenger av din nåværende virkelighetsoppfatning.

7842169[/snapback]

Vent nå... nei, den tok jeg ikke

7846692[/snapback]

 

Altså det mr. SnittLeif mente var antagelig at: hvordan du oppfatter nåværende virkelighet vil frembringe din fremtidige virkelighet. Eller mer enkelt - hvis du blir sånn som du er nå, så forandrer ting seg ikke. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...