Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater dette livet!

Går aldri min vei.

Eneste jeg klarer tenke på er jenta jeg er forelska i. Alt går ut over livet mitt.

Blir deprimert ettersom jeg ikke får henne, men jeg henger med henne hele tida. Har hengt med henne nå i 2 uker, så på tide å vise hva jeg egentlig vil.

Skolearbeidet går også i dass...

Nei, livet er ikke lett

Lenke til kommentar

Kan gråte i timesvis.

Kan også hoppe av glede når jeg kommer hjem om dagen etter en "fin" dag med henne. Hvis vi har hatt det bra, eller kost sånn smått.

Ja, det jeg prøver på. Men er redd alle rundt meg, er jo sammen i gjenger hele tia, vil ikke vise alle at jeg kanskje legger litt an på hu. Er mye lettere alene, eller når ingen ser oss.

Lenke til kommentar
Ja du er fra Kbg du? Stemmer :p Han heter Henrik da! :love:

7458015[/snapback]

Mja, jeg går i hvert fall på skole der, og kjenner en del folk :p

Mjoff. Henrik åpner jo for i hvert fall to muligheter, veit jeg ^^,

7458113[/snapback]

Går på kvs :p Veit du hvem jeg er, så finner du det nok ut etterhvert :p

Lenke til kommentar

Beklager for at jeg quoter så mye, men det er best for at dere skal se hele sammenhengen. (Det er forresten i fra den første tråden).

Hei, jeg er litt småforelska i ei jente i klassen, (Går VK2). Har vært på et par russekroer, og det har endt opp med mye dansing, og i det siste veldig intim dansing. Det har aldri blitt noe mer enn bare det. Problemet er bare det at når vi er på skolen, så snakker vi ikke sammen. Hvis jeg spør henne om noe, så svarer hun, men det blir aldri en skikkelig samtale av det.

Nå skal jeg ikke legge skjul på at jeg er en smule sjenert og tilbaketrukken, men jeg klarer fint å ha samtaler med andre jenter. Noen tips?

7350696[/snapback]

Vil tro du må ta tiden til hjelp, prøv å holde en samtale med henne, om ett emne, så kansje dere blir bedre kjent

Kan jo hende hun vil akkurat det samme

7350719[/snapback]

Ville bare oppdatere situasjonen. I dag har jeg brukt nesten hele dagen til å sitte på rommet hennes, med henne og en venninne, å bare pratet. Selv om det på ingen måte har blitt noe mer, så er jeg så utrolig glad nå.

Jeg har liksom i livet opp til nå ansett meg som en tynn stereotypisk geek, som jenter flest holdt seg unna. No more, no more.

7397343[/snapback]

Jeg har i de siste dagene vært en del med henne på fritiden i dag f.eks. når jeg skulle kjøre henne hjem, så ble det til at jeg i stedet for bare ble hos henne en 4-5 timer og satt å så på tv. Det er tydlig at vi nå er ganske gode venner iallfall, noe jeg personlig synes er veldig viktig. Neste steg må jo da være å gå i fra venner til eventuell kjæreste. Utenom de gangene vi har vært på byen (russ i år), så har det vært heller lite av flørting, kanskje noe når vi snakker på msn, men jeg er ikke noe god på akkuratt dette område. Jeg er omtrent 70-80% sikker på at hun liker meg også, men hun er veldig forsiktig fordi hun vet jeg er litt sjenert (tror faktisk hun liker at jeg er sjenert). F.eks. så prøvde hun å lure meg gjennom en "falsk" online test til å oppgi mine seksuelle erfaring, jeg gjennomskuet det, og sa bare at dersom hun ville vite det så var det bare å spørre. Så nå vet hun iallfall at jeg er jomfru, hehe, tror ikke det brydde henne. Jeg har dessuten fått følelsen av at hun er på leit etter en skikkelig gutt (xen hennes var utro.), og jeg personlig ser på megselv heller som en person en gifter seg med enn en person en har et forhold med i tenårene.

Så da var det å prøve å finne ut noe mer, en mulighet er jo å vente til neste russekro og se hva som skjer da, men det er lenge til :(. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Jeg er redd for å ødelegge et eventuelt utrolig flott vennskap dersom hun ikke føler det samme som meg.

Endret av Canute
Lenke til kommentar

Hei, noen tips med ting man kan snakke om med en jente man vil bli mer kjent med? Alt mulig som kan holde samtalen i gang er veldig fint, er ikke så farlig hva det er, bare det holder samtalen i gang.

Lenke til kommentar
Hei, noen tips med ting man kan snakke om med en jente man vil bli mer kjent med? Alt mulig som kan holde samtalen i gang er veldig fint, er ikke så farlig hva det er, bare det holder samtalen i gang.

7459392[/snapback]

Beste er jo helt dagligdagse ting... Vist man jobber/trener/ går på skole sammen så kan jo man ta opp noe som har med det å gjøre. Begynne med et enkelt spørsmål om en lekse eller noe. Så heller la det bygge litt på seg. Der er oftest det enkleste. Spørre om en lekse eller når treningen begynte.. Du skjønner tegningen.

Lenke til kommentar
Hater dette livet!

Går aldri min vei.

Eneste jeg klarer tenke på er jenta jeg er forelska i. Alt går ut over livet mitt.

Blir deprimert ettersom jeg ikke får henne, men jeg henger med henne hele tida. Har hengt med henne nå i 2 uker, så på tide å vise hva jeg egentlig vil.

Skolearbeidet går også i dass...

Nei, livet er ikke lett

7456186[/snapback]

Har det på samme måte! Selvsagt, dagen før eksamen begynte det, og når har 3 eksamner gått i dass! Klarer bare ikke å konsentrere meg...

Lenke til kommentar
Avstand er ingen hindring :)

Er 53 mil mellom meg og min kjære. Og vi har klart det i 1 1/2 år nå så!

Det klarer dere hvis dere vil!

7462690[/snapback]

Har dere ikke vurdert å flytte nermere hverandre ? Om jeg skulle finne ut at vi skulle passe godt sammen, så hadde jeg vurdert det etter en tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...