Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Det hun sier: "Du er en kjempekar, men jeg har ikke utviklet de rette følelsene for deg. Men jeg vil veldig gjerne være venner med deg!"

 

Det du tenker: "Damn, /slashwrist."

 

Det hun egentlig sa: "Haha, aldri i livet om jeg ville være sammen med deg. Du er en fjondott. [sett inn manglende kriterie, som alder, skulderbredde, bil, penislengde]"

 

Det alle trøster deg med: "Åhh, hun fortjente deg uansett ikke."

7828167[/snapback]

 

Takk for at du endelig sier saken rett ut. Jeg veit åssen det er. Det går ikke på hva hun fortjener, det går på hva jeg kan gjøre for å få henne til å like meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen røvertips til hvordan man tar skrittet fra gode venner til kjærester? Finner liksom aldri anledningen, selv om jeg egentlig bare er feig  :hmm:

7828349[/snapback]

"Du, [navn].. Jeg tror vi må ha litt mindre kontakt en periode.."

"Hæ?"

"Jo, altså, jeg har ikke gått inn for det, men i det siste har jeg merket at jeg begynner å få følelser for deg som går litt utover vennskap. Og om de vokser, er slike følelser veldig kjipe å ha uten at de blir gjengjeldt.."

 

Bam, og hun er "tvunget" til å avsløre om hun har det på samme måte, uten at du har spurt henne.

 

Sleipt? Joda.. Men slemt vil jeg ikke si det er, det er in the end til begges beste, og du juger ikke, da mindre kontakt er ganske nødvendig om du faktisk må kvitte deg med følelsene.

Lenke til kommentar

Jeg mener fremdeles at jeg ikke bare sa det han ville høre.

 

Det virker for meg som Marley noen ganger VIL høre de mest kjipe svarene. Selv om de ikke stemmer.

Jeg har møtt fyren og mener uansett hva dere sier at ei jente som velger ham vekk pga. alder (og bare pga. det), hun er lite verdt å satse på. Selv om han har følelser for henne.

 

Hva du kan gjøre for at hun skal like deg? Tja.. bli kjent og enda bedre kjent, det er sånn følelser utvikler seg :) Hvertfall for de fleste.

Lenke til kommentar
Hva du kan gjøre for at hun skal like deg? Tja.. bli kjent og enda bedre kjent, det er sånn følelser utvikler seg :) Hvertfall for de fleste.

7828680[/snapback]

Men ikke ofre for mye for en usikker person. Følelser kan ikke tvinges frem.

 

Blir så lei av folk som aldri kan innse at det ikke går, så da fortsetter de å prøve. Fin måte å ødlegge seg på.

Lenke til kommentar
Men ikke ofre for mye for en usikker person. Følelser kan ikke tvinges frem.

 

Blir så lei av folk som aldri kan innse at det ikke går, så da fortsetter de å prøve. Fin måte å ødlegge seg på.

7829871[/snapback]

Det er jeg enig i. Men han spurte hva han kunne gjøre for at hun skulle like ham bedre. Trenger jo ikke bli dødsforelska selv om de blir bedre kjent. Det er nå en gang sånn at man ofte får øynene opp for folk etter hvert som man blir kjent med dem. Men det forutsetter jo at det er en viss kjemi der fra før av.

Lenke til kommentar
Noen røvertips til hvordan man tar skrittet fra gode venner til kjærester? Finner liksom aldri anledningen, selv om jeg egentlig bare er feig  :hmm:

7828349[/snapback]

"Du, [navn].. Jeg tror vi må ha litt mindre kontakt en periode.."

"Hæ?"

"Jo, altså, jeg har ikke gått inn for det, men i det siste har jeg merket at jeg begynner å få følelser for deg som går litt utover vennskap. Og om de vokser, er slike følelser veldig kjipe å ha uten at de blir gjengjeldt.."

 

Bam, og hun er "tvunget" til å avsløre om hun har det på samme måte, uten at du har spurt henne.

 

Sleipt? Joda.. Men slemt vil jeg ikke si det er, det er in the end til begges beste, og du juger ikke, da mindre kontakt er ganske nødvendig om du faktisk må kvitte deg med følelsene.

7828447[/snapback]

 

Genialt! Endelig ett konkret svar på hva jeg kan gjøre. :) Tusen tusen takk. Skal prøves umiddelbart.

Lenke til kommentar

Eh, nei?

Det høres dumt og suspekt ut.

Det beste er å la ting skje naturlig, ikke prøve å dra noen spanske.

 

Ilpostino: To siders brev hvor du "forklarer alt sammen", ja? Da er oddsen mot deg i det du har postet brevet. Jeg var delirisk av kjærlighet en gang for snart ti år siden og vurderte å sende et brev. Gud hjelpe meg så flau jeg hadde vært i ettertid dersom jeg hadde gjort alvor av det. Men der og da virket det fornuftig...

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
Hvis en ikke skjønner det ut i fra vedkommendes oppførsel, så kan det bare være. Å begynne med "scriptede" taler er bare dumt.

 

det er da folk som har tvetydig oppførsel når det gjelder slikt. jeg har iallefall blitt utsatt for det.

 

ingen har heller snakket om scriptede taler men kommet med forslag til hva en skal si eller legge opp løpet.

Lenke til kommentar

Tvetydighet er drepen, ja. 1) lite interessert eller 2) sjenert.

Men hvis kjemien stemmer mellom to, så er det lett å fange opp signaler, synes hvertfall jeg. Og når kjemien stemmer, så er en date ikke så langt borte. Og når den er unnagjort, så kanskje en til. I min bastante verden er det slik at dersom en må fiske etter et svar, så vil en aldri eller sjeldent få svaret en ønsker. Da kan det bare være.

Lenke til kommentar
Noen røvertips til hvordan man tar skrittet fra gode venner til kjærester? Finner liksom aldri anledningen, selv om jeg egentlig bare er feig  :hmm:

7828349[/snapback]

"Du, [navn].. Jeg tror vi må ha litt mindre kontakt en periode.."

"Hæ?"

"Jo, altså, jeg har ikke gått inn for det, men i det siste har jeg merket at jeg begynner å få følelser for deg som går litt utover vennskap. Og om de vokser, er slike følelser veldig kjipe å ha uten at de blir gjengjeldt.."

 

Bam, og hun er "tvunget" til å avsløre om hun har det på samme måte, uten at du har spurt henne.

 

Sleipt? Joda.. Men slemt vil jeg ikke si det er, det er in the end til begges beste, og du juger ikke, da mindre kontakt er ganske nødvendig om du faktisk må kvitte deg med følelsene.

7828447[/snapback]

 

Genialt! Endelig ett konkret svar på hva jeg kan gjøre. :) Tusen tusen takk. Skal prøves umiddelbart.

7830965[/snapback]

Spennende! Hold oss oppdatert da! :)

Lenke til kommentar

Er det unormalt ikke å kysse på første date? Er rimelig uerfaren på akkruat dette med dating.

 

Edit: Når jeg sier unormalt, mener jeg at om det at ikke noe skjedde utelukker muligheten for noe i fremtiden. Jenta har hintet til en date til, forresten. :)

Endret av edds
Lenke til kommentar
Jeg kom akkurat på hvorfor jeg alltid unngår å like jenter.

7832402[/snapback]

 

Hvorfor da?

 

 

 

 

Til edds: det er ikke unormalt, men jeg ville ikke ha gjort det samme. Kanskje fordi jeg liker å nyte muligheten. ^^ Prøv å vær venner med henne først. Eller blir du fort lei av ho. Eller motsatt - ho blir lei av deg. Bare ta det helt med ro. Inviter henne på kino for. eks. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...