Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant det som J sier... Mange gutter tar rett å slett ikke hint og trenger klar tale. Noe som kan være litt vanskelig for jenter, spess vist det er en litt øm sak. Fordi vi er litt flinke til å hinte og håpe gutten skjønner det, for deretter bli sint når han ikke skjønner en dritt  ;)

7814322[/snapback]

 

"Knull meg" funker bedre når dere vil ha kos enn "den filmen var bra". Noen hint er ikke så åpenbare.

Lenke til kommentar
Sant det som J sier... Mange gutter tar rett å slett ikke hint og trenger klar tale. Noe som kan være litt vanskelig for jenter, spess vist det er en litt øm sak. Fordi vi er litt flinke til å hinte og håpe gutten skjønner det, for deretter bli sint når han ikke skjønner en dritt  ;)

7814322[/snapback]

 

"Knull meg" funker bedre når dere vil ha kos enn "den filmen var bra". Noen hint er ikke så åpenbare.

7815117[/snapback]

 

Hva han sa!

Lenke til kommentar
Herlig? Hvordan får dere det til å bli herlig?

7823819[/snapback]

 

Altså. Det er jo en rimelig herlig følelse å kjenne at du blir glad og kjenner hjertet dunke ekstra når du er i lag med den personen du er forelsket i. I hvertfall synes jeg det.

 

Nå kan jo forelskelser være rimelig traumatiske om den du er forelsket i ikke viser interesse ovenfor deg. Men, om hun/han viser interesse tilbake, er det herlig.

Lenke til kommentar

Det er så jævla frustrerende.

 

Hun liker visst en annen gutt og. Men klarer visst ikke helt å bestemme seg for hvem hun liker best.

 

Hva har vel jeg å stille opp med mot en 22-åring?

 

Hverdagen min er fylt med en følelse av usikkerhet og frykt. Dette er grunnen til at jeg hater å være forelsket.

Lenke til kommentar
Det er så jævla frustrerende.

 

Hun liker visst en annen gutt og. Men klarer visst ikke helt å bestemme seg for hvem hun liker best.

 

Hva har vel jeg å stille opp med mot en 22-åring?

 

Hverdagen min er fylt med en følelse av usikkerhet og frykt. Dette er grunnen til at jeg hater å være forelsket.

7827481[/snapback]

Tja, du er ikke en småripshunter. Det er bare å spre rykter om at han går på en del yngre jenter og at han er en rundbrenner, så er du i mål. Du må helst bare si det til venninnene, og lat som du er bekymret. "Jeg er litt redd for xx, hun henger mye med han xy og jeg har hørt en del historier om at han har banket tidligere kjærester, at han har vært innom det meste av dop og sånt..". Venninnen vil si det videre og voila, inn kommer du som englegutten.

Lenke til kommentar
Tja, du er ikke en småripshunter. Det er bare å spre rykter om at han går på en del yngre jenter og at han er en rundbrenner, så er du i mål. Du må helst bare si det til venninnene, og lat som du er bekymret. "Jeg er litt redd for xx, hun henger mye med han xy og jeg har hørt en del historier om at han har banket tidligere kjærester, at han har vært innom det meste av dop og sånt..". Venninnen vil si det videre og voila, inn kommer du som englegutten.

7827528[/snapback]

 

Jeg er ikke i samme sosial krets som hverken henne eller han.

Lenke til kommentar

Det er sånn folk sier fordi de vil si det personen ønsker å høre, og bare være greie.

Men jeg mener helt ærlig at dersom hun velger ham pga. alder, så er hun ikke verdt det. For jenter som går etter gutter hovedsaklig fordi de er eldre, de tenker etter min mening på feil måte.

 

Edit: Det jeg mente, som jeg glemte å skrive, er at det er forskjell på at personen ikke vil være sammen med deg, og at den velger deg bort for en (hvertfall etter min grunn) såpass overfladisk grunn som alder.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Det hun sier: "Du er en kjempekar, men jeg har ikke utviklet de rette følelsene for deg. Men jeg vil veldig gjerne være venner med deg!"

 

Det du tenker: "Damn, /slashwrist."

 

Det hun egentlig sa: "Haha, aldri i livet om jeg ville være sammen med deg. Du er en fjondott. [sett inn manglende kriterie, som alder, skulderbredde, bil, penislengde]"

 

Det alle trøster deg med: "Åhh, hun fortjente deg uansett ikke."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...