Raspeball Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Hæh? Har jeg antydet noe jeg ikke mente? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg tolket "rundene" som tafsing og klining hvertfall Marley: Er vel bare fint å være forelska vel? Sitter og venter på Marius... vi skal hente ham klokka ni. Litt kjedelig å se ham fire timer senere enn planlagt, men mye bedre enn ingenting! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Marley: Er vel bare fint å være forelska vel? 7804966[/snapback] Ikke når det er så usikkert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg tolket "rundene" som tafsing og klining hvertfall Marley: Er vel bare fint å være forelska vel? Sitter og venter på Marius... vi skal hente ham klokka ni. Litt kjedelig å se ham fire timer senere enn planlagt, men mye bedre enn ingenting! 7804966[/snapback] Betyr det at Marius... blir litt offline i helgen? Marley, nyt forelskelsen mens du kan! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg tror jeg begynner å bli forelska. Det er litt skummelt, siden det er en stund siden sist. 7804663[/snapback] Ååh, så koselig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 fredrik: Som de ekte nerdene vi er har vi hver vår laptop og trådløst nett Hehe... han kommer nok innom, regner jeg med. Vi må jo sjekke et par ganger om dagen :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Marley, nyt forelskelsen mens du kan! 7805365[/snapback] Jeg kommer til å begrense den så mye jeg kan. Å holde følelsene tilbake er et godt middel i tilfelle man blir bedt om å dra til helvete. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg tolket "rundene" som tafsing og klining hvertfall 7804966[/snapback] Correct. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Hvorfor har jeg følelsen av at "Vi må snakke sammen i morgen" ikke fører godt med seg? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Fordi hadde det vært noe positivt hadde hun sagt det over telefonen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Fordi hadde det vært noe positivt hadde hun sagt det over telefonen. 7807413[/snapback] Mulig det... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Hun kan også bare være sjenert, og ville ikke turt å si det på telefon? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Hun kan også bare være sjenert, og ville ikke turt å si det på telefon? 7807443[/snapback] Ja.. Det kan slå hardt ut begge veier. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg tolket "rundene" som tafsing og klining hvertfall 7804966[/snapback] Correct. 7805930[/snapback] Den har jeg fått rett i tryne før :sad: Hmm mitt første innlegg her vet ikke om det er så klokt men ... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Siste uken har jeg blitt mer og mer kjent med en veninne jeg har hatt lenge nå, hun er klar til å kaste seg over meg men tviler på om jeg egentlig vil hive meg med på det første jeg kommer over... Er vell snart en måneds tid det ble slutt med eksen. Hun bor et stykke unna, har vell ikke noe spesielt til felles (vertfall ikke noe som jeg vet om hittil), hun røyker (liker ikke lukta :/).. Men hun er sjarmerende, pen osv. Klarer ikke å bestemme meg, får vell prøve å bli litt mer kjent med henne så jeg vet sikkert.. Thomas Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 wolfekill: Du høres jo ikke akkurat overveldende forelsket ut :!: Gi det tid, og så kan du bestemme deg senere. Bare gjør det klart for henne at du ikke er interessert i forhold, om du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg har en vennine som har problemer med typen sin, som for øvrig er kompisen min. Han åpner seg ikke. Han skyver alle problemer under teppe og snakker aldri om problemene. Han skjønner ikke at det er mer i et forhold enn bare sex. Ikke for å gå inn på så mange detaljer, hvordan skal jeg klare å overtale ham til å våkne opp til virkeligheten og få han til å snakke med kjæresten, og ikke sutre når han ikke får sex? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 wolfekill: Du høres jo ikke akkurat overveldende forelsket ut :!: Gi det tid, og så kan du bestemme deg senere. Bare gjør det klart for henne at du ikke er interessert i forhold, om du ikke har gjort det allerede. 7814144[/snapback] Nei, er vell ikke det. Men frykter for å gitt henne litt falske forhåpninger. Har prøvd å gi litt tegn på at jeg ikke er så interesert. Men ser ikke ut som det funker, jaja. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Noen tar hint fra en tskje, andre trenger et kakk i hodet med en tyngre gjenstand Du får se henne an og velge ut en taktikk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Sant det som J sier... Mange gutter tar rett å slett ikke hint og trenger klar tale. Noe som kan være litt vanskelig for jenter, spess vist det er en litt øm sak. Fordi vi er litt flinke til å hinte og håpe gutten skjønner det, for deretter bli sint når han ikke skjønner en dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg