Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tolket "rundene" som tafsing og klining hvertfall ;)

 

Marley: Er vel bare fint å være forelska vel? :)

 

Sitter og venter på Marius... vi skal hente ham klokka ni. Litt kjedelig å se ham fire timer senere enn planlagt, men mye bedre enn ingenting!

7804966[/snapback]

 

 

Betyr det at Marius... blir litt offline i helgen? :ohmy:

 

Marley, nyt forelskelsen mens du kan!

Lenke til kommentar

Siste uken har jeg blitt mer og mer kjent med en veninne jeg har hatt lenge nå, hun er klar til å kaste seg over meg men tviler på om jeg egentlig vil hive meg med på det første jeg kommer over... Er vell snart en måneds tid det ble slutt med eksen.

 

Hun bor et stykke unna, har vell ikke noe spesielt til felles (vertfall ikke noe som jeg vet om hittil), hun røyker (liker ikke lukta :/).. Men hun er sjarmerende, pen osv. Klarer ikke å bestemme meg, får vell prøve å bli litt mer kjent med henne så jeg vet sikkert..

 

Thomas

Lenke til kommentar

Jeg har en vennine som har problemer med typen sin, som for øvrig er kompisen min. Han åpner seg ikke. Han skyver alle problemer under teppe og snakker aldri om problemene. Han skjønner ikke at det er mer i et forhold enn bare sex. Ikke for å gå inn på så mange detaljer, hvordan skal jeg klare å overtale ham til å våkne opp til virkeligheten og få han til å snakke med kjæresten, og ikke sutre når han ikke får sex?

Lenke til kommentar
wolfekill: Du høres jo ikke akkurat overveldende forelsket ut :!: Gi det tid, og så kan du bestemme deg senere. Bare gjør det klart for henne at du ikke er interessert i forhold, om du ikke har gjort det allerede.

7814144[/snapback]

 

Nei, er vell ikke det. Men frykter for å gitt henne litt falske forhåpninger. Har prøvd å gi litt tegn på at jeg ikke er så interesert. Men ser ikke ut som det funker, jaja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...