Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei uff, jeg kan jo ikke overraske henne med mindre det har gått et år? Må jeg vente til neste år til neste gang eller? Jeg liker å skjemme henne bort, og liker å ha ihvertfall litt mønster i det.

7789077[/snapback]

Du kan overraske henne når som helst. Tro det eller ei.

Lenke til kommentar

Tror de fleste jenter setter pris på å bli overraska "helt ut av det blå", hvis noen skjønner hva jeg mener...

 

Dersom du liker ei jente, og du f.eks. vet hvor ho jobber, hva med å overraske henne på jobb en dag, ved å dukke opp enten midt i arbeidstiden eller etter? Muligheten for å medbringe noe fint er jo også tilstedet, f.eks. en rose eller fler ;)

Lenke til kommentar

Eg liker ei jente som er drit snill, pen og allt det derre der, gidde ikkje å ramse opp :)

Men det er mange som liker ho. eg veit ikkje ka eg skal gjere, eg ikkje så flink med kjælighet. men eg tenker på ho 24 timer i døgnet nesten. har ikkje peilin på ka eg skal gjere, føler at eg har ganske god kontakt med ho.. :) men KA SKAL EG GJERE? :love::love::love:

Endret av MrBirken
Lenke til kommentar
Tror de fleste jenter setter pris på å bli overraska "helt ut av det blå", hvis noen skjønner hva jeg mener...

 

Dersom du liker ei jente, og du f.eks. vet hvor ho jobber, hva med å overraske henne på jobb en dag, ved å dukke opp enten midt i arbeidstiden eller etter? Muligheten for å medbringe noe fint er jo også tilstedet, f.eks. en rose eller fler ;)

7794790[/snapback]

 

En fordel hvis jenten også er interessert, i såfall.

Hvis ikke så blir det flaut og et tilfelle av gjør-seg-best-på-film-stunt.

Lenke til kommentar
Tror de fleste jenter setter pris på å bli overraska "helt ut av det blå", hvis noen skjønner hva jeg mener...

 

Dersom du liker ei jente, og du f.eks. vet hvor ho jobber, hva med å overraske henne på jobb en dag, ved å dukke opp enten midt i arbeidstiden eller etter? Muligheten for å medbringe noe fint er jo også tilstedet, f.eks. en rose eller fler ;)

7794790[/snapback]

 

En fordel hvis jenten også er interessert, i såfall.

Hvis ikke så blir det flaut og et tilfelle av gjør-seg-best-på-film-stunt.

7794848[/snapback]

 

Det kan være en fordel ja, det har du rett i, ellers kan det fort oppstå et par pinlige situasjoner man kunne ha vært foruten.

 

Men dersom jenta kanskje liker deg da, da kunne det vært no ;)

Lenke til kommentar

Sitter på Værnes å venter på å få lette av, siden en idiot har ringt inn bombetrussel på gardermoen.

 

Lite strøm på pcen siden en liten gutt fikk låne den til å se dvd film så han ikke skulle kjede seg.

 

Jeg savner Julie å vil til henne nå. :love:

 

Har ventet lenge nå å har ikke så veldig lyst til å vente mye lengre.

 

Flyselskapp + bombetrussel + Kjærlighet. Dårlig kombinasjon.

Lenke til kommentar
Oi, trodde ikke de tok det seriøst.

7804214[/snapback]

 

 

Bomebetrussler tas seriøst når som helst, hvor som helst.

Tenk deg da, hvis de ikke tar det seriøst, og det faktisk er en bombe der, then what ?

 

Ingenting som skjer på Love fronten på hw elr ?

 

Med meg :

 

Dama i klassen som er grise uber duber deilig er jo fortsatt grise uber duber deilig, hun gir en følelse av flørting, samtidig som hun akkurat er blitt sammens med en bærum soss som spiller golf osv..

 

Dooh :/

Men søstra til en kamerat ble 16idag da, og hun å er grise deilig.. :p SKikkelig deilig liksom.. Og hun er skikkelig hygglig :p

Lenke til kommentar
Tror de fleste jenter setter pris på å bli overraska "helt ut av det blå", hvis noen skjønner hva jeg mener...

 

Dersom du liker ei jente, og du f.eks. vet hvor ho jobber, hva med å overraske henne på jobb en dag, ved å dukke opp enten midt i arbeidstiden eller etter? Muligheten for å medbringe noe fint er jo også tilstedet, f.eks. en rose eller fler ;)

7794790[/snapback]

 

 

skal vertfall overraske kjæresten min når eg kommer heim, har sagt eg kjem heim 1 veke etter da eg egentlig kommer heim. så da blir gøy å dukke opp heime hos ho ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...