Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Blink = datingside på nett. Spraydate, Gaysir eller hva faen det andre heter.

7788213[/snapback]

Haha, Blink er i følge Dagbladet "Blink er en møteplass hvor du kan treffe nye venner, snakke om felles interesser og fremme nyheter og meninger. Blink er Norges største nettsamfunn." Tviler at det er en datingside, men det er i allefall noen litt mer snåle personer der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig.. nesten alle sider der man treffer folk sier at de er Norges største.

7788741[/snapback]

 

de forskjellige stedene er sikkert ganske krative for å finne på ting som gjør at de er Norges største. Chat.no sier de er "Norges største chat-community!", på biip.no stod det at de var "Norges største uavhengige nettside" og blink.no sier de er "Norges største nettsamfunn".

 

som du ser Arinomi så stemmer det det du sier, men de sier de er norges største på hvert sitt område.

 

formet @ hw.no sier de er norges nest største forum (hvis jeg ikke husker helt feil) etter forumet til VG.no. Jeg kan ikke tenke meg noe større norsk datarelatert forum så hw.no kunne sikkert sakt de var Norges største dataforum hvis de hadde vært like sleipe.

 

som dere ser er det flere måter å si at en er størst på.

Lenke til kommentar
Sant nok.

 

Om en uke kan jeg og kjæresten feire 10 måneder sammen :) Tror jeg skal slå på stortromma og gi henne en stooor bukett roser ellerno :D

7788952[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk hopper og spretter av at man har vært sammen i 10måneder. Er vel ikke noe mer spesielt en 9 ? Joda, det er et partall woho.

 

Veldig fint å feire 1 måned, 1 år, 2år, 10 år, osv. Men å feire 10 måneder har jeg aldri helt skjønt.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk hopper og spretter av at man har vært sammen  i 10måneder. Er vel ikke noe mer spesielt en 9 ? Joda, det er et partall woho.

 

hun jeg engang var sambis med hadde noe av den samme innstillingen. Det lengste forholdet hun hadde vært i var 6 år mens jeg kun stilte med noen måneder som mitt lengste. så da jeg ville feire 6 mnd, 1 år og lignende fikk jeg nærmest til svar at vi for hennes del kunne vente et par år med feiringen...

Lenke til kommentar
hun jeg engang var sambis med hadde noe av den samme innstillingen. Det lengste forholdet hun hadde vært i var 6 år mens jeg kun stilte med noen måneder som mitt lengste. så da jeg ville feire 6 mnd, 1 år og lignende fikk jeg nærmest til svar at vi for hennes del kunne vente et par år med feiringen...

7789027[/snapback]

6 måneder er et halvt år, 10 måneder er. Vel ja, 10 måneder. Ser ingen grunn til å feire det.

 

Arinomi: Gidder ikke nei, så romatisk av deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...