Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Blink = datingside på nett. Spraydate, Gaysir eller hva faen det andre heter. 7788213[/snapback] Haha, Blink er i følge Dagbladet "Blink er en møteplass hvor du kan treffe nye venner, snakke om felles interesser og fremme nyheter og meninger. Blink er Norges største nettsamfunn." Tviler at det er en datingside, men det er i allefall noen litt mer snåle personer der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Tviler at det er en datingside, men det er i allefall noen litt mer snåle personer der. det er veldig mange som bruker det som en datingside selv om det er overrepresentert med de som bruker det som et sted for å holde kontakt med gamle venner å få seg nye. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Merkelig.. nesten alle sider der man treffer folk sier at de er Norges største. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Merkelig.. nesten alle sider der man treffer folk sier at de er Norges største. 7788741[/snapback] Vi nevner i fleng ? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Chat.no, blink.no, biip.no.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Chat.no, blink.no, biip.no.. 7788795[/snapback] Aldri hørt verken biip eller Chat.no kalt seg for største av noe som helst. Men okei. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Joda, chat.no gjør det, og biip skryter av sine 270k medlemmer. Gaysir også, forresten. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Joda, chat.no gjør det, og biip skryter av sine 270k medlemmer. Gaysir også, forresten. 7788824[/snapback] Okei, dette blir utrolig off topic på et vis. Dokumenter med lenker hvor de henviser seg selv til "den største *****" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Det der er så lite interessant uansett. -_- Finn på noe annet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Merkelig.. nesten alle sider der man treffer folk sier at de er Norges største. 7788741[/snapback] de forskjellige stedene er sikkert ganske krative for å finne på ting som gjør at de er Norges største. Chat.no sier de er "Norges største chat-community!", på biip.no stod det at de var "Norges største uavhengige nettside" og blink.no sier de er "Norges største nettsamfunn". som du ser Arinomi så stemmer det det du sier, men de sier de er norges største på hvert sitt område. formet @ hw.no sier de er norges nest største forum (hvis jeg ikke husker helt feil) etter forumet til VG.no. Jeg kan ikke tenke meg noe større norsk datarelatert forum så hw.no kunne sikkert sakt de var Norges største dataforum hvis de hadde vært like sleipe. som dere ser er det flere måter å si at en er størst på. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 hw.no er Norges minste sjekkested. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg spesifiserte heller ikke hva de var størst i. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg spesifiserte heller ikke hva de var størst i. men det gjorde jeg da det kom opp at de hevdet de var Norges største. Jeg foreslår at vi setter strek her. Dette har kommet nok OT som det har og vi risikerer at også denne tråden hvis vi fortsetter med mer ot. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Sant nok. Om en uke kan jeg og kjæresten feire 10 måneder sammen Tror jeg skal slå på stortromma og gi henne en stooor bukett roser ellerno Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Sant nok. Om en uke kan jeg og kjæresten feire 10 måneder sammen Tror jeg skal slå på stortromma og gi henne en stooor bukett roser ellerno 7788952[/snapback] Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk hopper og spretter av at man har vært sammen i 10måneder. Er vel ikke noe mer spesielt en 9 ? Joda, det er et partall woho. Veldig fint å feire 1 måned, 1 år, 2år, 10 år, osv. Men å feire 10 måneder har jeg aldri helt skjønt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Fordi jeg gidder ikke å vente til 1 år. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk hopper og spretter av at man har vært sammen i 10måneder. Er vel ikke noe mer spesielt en 9 ? Joda, det er et partall woho. hun jeg engang var sambis med hadde noe av den samme innstillingen. Det lengste forholdet hun hadde vært i var 6 år mens jeg kun stilte med noen måneder som mitt lengste. så da jeg ville feire 6 mnd, 1 år og lignende fikk jeg nærmest til svar at vi for hennes del kunne vente et par år med feiringen... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 hun jeg engang var sambis med hadde noe av den samme innstillingen. Det lengste forholdet hun hadde vært i var 6 år mens jeg kun stilte med noen måneder som mitt lengste. så da jeg ville feire 6 mnd, 1 år og lignende fikk jeg nærmest til svar at vi for hennes del kunne vente et par år med feiringen... 7789027[/snapback] 6 måneder er et halvt år, 10 måneder er. Vel ja, 10 måneder. Ser ingen grunn til å feire det. Arinomi: Gidder ikke nei, så romatisk av deg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Givende samboer, høres det ut som. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Givende samboer, høres det ut som. vel, var vel en grunn til at det skar seg til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg