Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

jeg hadde et forhold for 2 uker siden og jeg savner jenta veldig :cry: men hu er helt over meg. men jeg fikk høre av dama til en venn at hu ene venninnen hennes var litt interisert i meg. denne venninnen er veldig pen men jeg har bare snakket med hu så vidt. hu virker veldig hyggelig da :thumbup: men hu er nok litt mer forsiktig enn det jeg er for hu har liksom ikke hatt så mange forhold :hmm: hva gjør jeg a?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje roe ned et lite hakk og ikke hoppe rett på venninna hennes..?

7785014[/snapback]

 

det er ikke venninna til hu jeg var sammen med! det er venninna til dama til en god kammerat av meg ;) men tror nesten kammeraten min snart blir sjalu for jeg snakker ganske mye med dama hans :p menmen.. han er ikke typen til å bli sjalu

Lenke til kommentar
jeg hadde et forhold for 2 uker siden og jeg savner jenta veldig :cry: men hu er helt over meg. men jeg fikk høre av dama til en venn at hu ene venninnen hennes var litt interisert i meg. denne venninnen er veldig pen men jeg har bare snakket med hu så vidt. hu virker veldig hyggelig da :thumbup: men hu er nok litt mer forsiktig enn det jeg er for hu har liksom ikke hatt så mange forhold :hmm:  hva gjør jeg a?

7784930[/snapback]

 

Hvis du virkelig savner denne personen så hopper du ikke på den første og beste personen.

Lenke til kommentar
jeg hadde et forhold for 2 uker siden og jeg savner jenta veldig :cry: men hu er helt over meg. men jeg fikk høre av dama til en venn at hu ene venninnen hennes var litt interisert i meg. denne venninnen er veldig pen men jeg har bare snakket med hu så vidt. hu virker veldig hyggelig da :thumbup: men hu er nok litt mer forsiktig enn det jeg er for hu har liksom ikke hatt så mange forhold :hmm:  hva gjør jeg a?

7784930[/snapback]

 

Hvis du virkelig savner denne personen så hopper du ikke på den første og beste personen.

7785182[/snapback]

 

nei jeg vet men det er litt vanskelig for det er ikke så mange pene jenter rundt her liksom :p de fleste er eldre og jeg gidder ikke ha forhold til en jente som er 2 år eldre! det blir fort feil :p bedre da med en som er yngre ;) men jeg tror jeg venter til jeg ihvertfall er over hu jenta. men det er jo ikke ulovlig å bli bedre kjent med hu venninnen?

Lenke til kommentar
nei jeg vet men det er litt vanskelig for det er ikke så mange pene jenter rundt her liksom :p  de fleste er eldre og jeg gidder ikke ha forhold til en jente som er 2 år eldre! det blir fort feil :p bedre da med en som er yngre ;) men jeg tror jeg venter til jeg ihvertfall er over hu jenta. men det er jo ikke ulovlig å bli bedre kjent med hu venninnen?

Det han mente var vel muligens at du skulle vurdere å vente litt før du hoppa på ei ny ei med sprettrumpe. OK, den siste var kanskje litt drøy, men du skjønner poenget. Hvis da du virkelig savner den forrige jenta.

 

Er uansett du som bestemmer hva du gjør og ikke gjør. Høres kanskje litt overfladisk ut når du sier «det er ikke så mange pene jenter rundt her liksom», men det avhenger jo av alder.

Lenke til kommentar
nei jeg vet men det er litt vanskelig for det er ikke så mange pene jenter rundt her liksom :p  de fleste er eldre og jeg gidder ikke ha forhold til en jente som er 2 år eldre! det blir fort feil :p bedre da med en som er yngre ;) men jeg tror jeg venter til jeg ihvertfall er over hu jenta. men det er jo ikke ulovlig å bli bedre kjent med hu venninnen?

Det han mente var vel muligens at du skulle vurdere å vente litt før du hoppa på ei ny ei med sprettrumpe. OK, den siste var kanskje litt drøy, men du skjønner poenget. Hvis da du virkelig savner den forrige jenta.

 

Er uansett du som bestemmer hva du gjør og ikke gjør. Høres kanskje litt overfladisk ut når du sier «det er ikke så mange pene jenter rundt her liksom», men det avhenger jo av alder.

7785322[/snapback]

 

det er jo dårlig gjort å være sammen med en mens du tenker mye på en annen også! jenta er ikke den mest populære jente men det er fordi hu ikke er så mye ute blant gutter :p det er kanskje litt overflatisk sagt ja men det kryr liksom ikke rundt av pene damer på min alder :p de fleste som ser bra ut er jeg ganske god venn med ellers så har de type ellers er de liksom ikke helt min stil :p jeg er 15/16 år.

Lenke til kommentar
det er jo dårlig gjort å være sammen med en mens du tenker mye på en annen også!
Poeng til deg.

 

jenta er ikke den mest populære jente men det er fordi hu ikke er så mye ute blant gutter :p det er kanskje litt overflatisk sagt ja men det kryr liksom ikke rundt av pene damer på min alder :p
Hva så om hun ikke er så populær? Er det som for meg virker litt overfladisk - det at du ser ut til å tenke at du være sammen med ei jente til enhver tid, og at du hele tiden unnskylder deg med at det ikke er så mange fine jenter der du bor, eller at de ikke er så populære. Men, som sagt, er vel mer sånn det er når man er 15. Levva livet.
Lenke til kommentar
jenta er ikke den mest populære jente men det er fordi hu ikke er så mye ute blant gutter :p det er kanskje litt overflatisk sagt ja men det kryr liksom ikke rundt av pene damer på min alder :p
Hva så om hun ikke er så populær? Er det som for meg virker litt overfladisk - det at du ser ut til å tenke at du være sammen med ei jente til enhver tid, og at du hele tiden unnskylder deg med at det ikke er så mange fine jenter der du bor, eller at de ikke er så populære. Men, som sagt, er vel mer sånn det er når man er 15. Levva livet.

7785477[/snapback]

 

du har nok missforstått meg. jeg er ikke ute etter den mest poppulære jenta men jeg vil ha en jente som ikke vil ha ett "barneskoleforhold" hu forige jenta jeg var sammen med var ikke så veldig poppulær og det er mange som mener at hun ikke er så pen, men jeg syntes hun er pen :p det viktigste for meg er at jeg liker jenta! jeg driter i hva andre syntes! det er jeg som skal ha ett forhold ikke vennene

mine :p

men det er viktig å høre på vennene sine når det gjelder jenter :p jeg fikk høre av en venn før jeg ble sammen med ei at hu bare var trøbbel men jeg hørte ikke på han og angrer på det nå :p

Lenke til kommentar

Hello folkens! :)

 

Skal treffe ei jente idag, på friidrettstrening faktisk. Hun skal komme å se på. :)

Har bare sett hverandre før, og ikke snakket sammen. Har plutselig begynt å snakke mye på msn nå i det siste, virker som hun er interisert i noe. Noe som jeg også er, siden hun virker som ei meget bra dame!

 

Noen som har spesielle tips til bra førsteinntrykk o.l?

Tips som kan få henne til å bli eenda mer interisert?

 

Legger til at hun er 16år, jeg er 18. Men hun virker heldigvis ikke å være så fj0rT|zZ. :)

Endret av Equilibrium
Lenke til kommentar
*snip*

 

hvordan er det mulig at dere har snakket sammen på msn uten at dere har snakket sammen irl egentlig? ble litt nysjerrig på det.

 

det viktigste: vær deg selv. siden hun skal komme for å se på har dere en felles interesse. dette kan brukes for å bygge videre på.

7788057[/snapback]

Hm, hun som tok kontakt. Dette er faktisk ganske lenge siden, på sensommeren ifjor ellernoe. Men både hun og jeg var i et annet forhold da. Eller hadde en connection med motsatte kjønn, begge.

Begge er ferdig med disse forholdene nå. Så da har kontakten blitt tatt opp igjen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...