Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gud fader så glad jeg er nå! :D

 

Har akkurat hatt ei fantastisk jente på besøk! Er som en drøm gått i oppfyllelse, spesielt siden hun faktisk er to år eldre, så jeg trodde det skulle være umulig å i det hele tatt bli kjent med henne.

 

Fy faen så grei hun er!

Tenker jeg har det supert for tiden. :D

Lenke til kommentar

har gått opp for meg at det her er første gangen eg har vert virkelig skikkelig forelska. har hatt endel damer og forhold, har vert glad i dei, men aldri vert skikkelig forelska.

må innrømme eg syns det er litt skummelt også, og samtidig himmelsk. har fått en nesten instinktiv følelse av å måtte sørge for at ho har det bra, vite korleis ho har det. føler meg tom når eg ikkje er med ho. og ho får meg til å føle meg vanvittig bra. begge 2 gløder når vi er ilag. og alt er himmelsk. og savner ho så vanvittig at eg å holde tilbake tårer x antal ganger om dagen.. kun 25 dager igjen. deilig å ha noken heime som venter på en =)

Lenke til kommentar
har gått opp for meg at det her er første gangen eg har vert virkelig skikkelig forelska. har hatt endel damer og forhold, har vert glad i dei, men aldri vert skikkelig forelska.

må innrømme eg syns det er litt skummelt også, og samtidig himmelsk. har fått en nesten instinktiv følelse av å måtte sørge for at ho har det bra, vite korleis ho har det. føler meg tom når eg ikkje er med ho. og ho får meg til å føle meg vanvittig bra. begge 2 gløder når vi er ilag. og alt er himmelsk.  og savner ho så vanvittig at eg å holde tilbake tårer x antal ganger om dagen.. kun 25 dager igjen. deilig å ha noken heime som venter på en =)

7772796[/snapback]

 

Skjønner jævlig godt det der. Men jeg har det enda værre.. hvorfor i faen kan ikke vi gå på skole i samme by? Nei, gud er sikkert sint på meg og han plassert meg meir til sør og henne meir til nord. :S jøss

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

OK. Ny situasjon.

 

I morgen den dag (tirsdag) skal jeg opp til "jenta mi". Skal chille med "Greys Anatomy" og ja. Dere har sikkert lest hvordan det gikk forrige gang ;).

Uansett. Det som er med denne jenta er at hun er kanskje litt sjenert/forlegen og er ikke typen å prate om sine følelser/tanker. Det er forsåvidt ikke jeg heller, men jeg er ikke egentlig en person som er redd for å prate med andre folk.

 

Vel, det har seg slik at jeg har en del gode venninner, som naturlig nok skriker og maser om "hvordan det går?" osv. Vel, har snakket en del med disse, og de sier jeg kanskje skal snakke med henne om hva jeg tenker om henne. Dvs, jeg har jo sagt en del slikt over MSN/SMS, men denne gangen tenkte jeg jeg skulle være mann og snakke "face to face". Vel. Det de sa jeg kanskje kunne snakke med henne om, var om hun evt er usikker på noe, evt at jeg er litt usikker på om hun er har noen følelser for meg. Hun har jo egentlig ikke gitt meg noen grunn for å være det (les forrige "update" :p), men hun sier liksom ikke så mye om "oss". Så, det jeg tenkte (og merk; jeg tenker veldig mye) er at jeg begynner å prate om hva jeg synes om henne, at jeg synes hun er en nydelig, skikkelig koselig og artig, ja rett og slett kjempebra jente. Fortsette med at jeg kanskje ikke vet helt hva hun synes om meg (i den form at hun ikke har sagt så mye direkte) og at jeg skjønner om hun ser noen usikkerhetsmomenter og gjerne vil vite om det.

Har liksom en god forestilling om dette i mitt lille hode, men er ingen erfaren mann hva forhold/forelskelse gjelder. Det forrige forholdet mitt var rimelig anstrengt, så eg fikk ikke "lært" meg slike ting :p.

 

Håper dere skjønner "situasjonen". Noen som har noen råd eller erfaringer om rundt det samme? :)

 

Men for all del. Jeg tror både hun og jeg tolker vårt forrige møte dithen at det kanskje blir noe mer ja ;).

Lenke til kommentar
Hvis man spør om jente om det er meg hun er forelsket i og får "mye mulig" tilbake som svar, betyr det at hun er det, men venter litt på min respons? Eller rett og slett at hun ikke vet.

 

Hele situasjonen ble bare helt rar :)

7779371[/snapback]

Ja, det er deg. Skyt meg om jeg tar feil, men jeg ser ikke nevneverdig risk.

Lenke til kommentar
Langdistanseforhold, er det dømt til å misslykkes det?

7733758[/snapback]

 

Nei! Kommunikasjon er nøkkelordet i et hvert forhold. Det må jobbes for å opprettholde kontakten uavhengig av om man bor 50 eller 5 000 km. fra hverandre. I langdistanseforhold har man mer kontakt pr. mail. Over tlf. Når de endelig møtes så er de mer opptatt av kvaliteten på samværet enn om de skulle gå oppå hverandre hver dag. De som gjør det, har kanskje lettete for å ta hverandre for gitt? Tror det kvaliteten på et forhold som vil avgjør om det overlever eller ei. Ikke avstanden.

Lenke til kommentar
Når de endelig møtes så er de mer opptatt av kvaliteten på samværet enn om de skulle gå oppå hverandre hver dag. De som gjør det, har kanskje lettete for å ta hverandre for gitt? Tror det kvaliteten på et forhold som vil avgjør om det overlever eller ei. Ikke avstanden.

7780228[/snapback]

Mest fornuftige som er skrevet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Kjenner mange langdistanseforhold som har gått i vasken først når de har måtte vært mye sammen over lengre tid. Ironisk egentlig..  ;)

7780365[/snapback]

Kan tenke med at ikke bare er langdistanseforhold som preges av dette. Mange forhold går i vasken etter å ha trampet på hverandre en stund.

 

Gjelder bare å ha noe man kan gjøre hver for seg.

Lenke til kommentar
Moro at dere får langdistanseforhold til å virke bedre som et vanlig forhold.

7780432[/snapback]

Om du mener at det ikke er bedre en din definisjon på vanlig forhold, så ut med det.

7780440[/snapback]

Et langdistanseforhold er ikke bedre enn et forhold der man kan se hverandre på en hyppigere basis, og derfor styrke følelsene for hverandre oftere, fordi man ser hverandre oftere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...