Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Men istedet for å late, kan du ikke heller prøve ?

7753274[/snapback]

Det går ikke an å være interessert i det en jente sier, med mindre de gjentar noe de hørte en gutt si tidligere.

7755915[/snapback]

 

Kommer selvsagt ann på kvinnfølket du sitter med.

 

Men ja, støtter Neppe, du er vel kanskje ikke med henne for å bruke henne, ta den gode gamle "tøm , røm, stønn og glem" , men heller vil vite mer av henne, og derfor er man gjerne mer intr. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi er ikke interessert i å snakke med dere gutter heller. Hver uke leser vi bare i et av de fire jentebladene våre og får tips til hvordan vi kan virke interessert, og noen fotball eller pc-uttrykk vi kan bruke så vi fremstår som mer interessante. Å jadda. Så ikke innbill dere noe!

7759160[/snapback]

Hun har vel lest for få blader? :)

Lenke til kommentar
mhh...min kjærleik går vel helt ok....singel, ingen i siktet enda....tror jeg  :love:   

men jeg har ikke problemer i å komme i kontakt med gutter.

7756907[/snapback]

 

 

Nei, det er vel som regel verre for oss gutter... :p I og for seg deilig å være singel uten å være på utkikk etter noe, men jeg synes noe burde dukke opp ute av det blå snart. Ellers begynner jeg å være på utkikk igjen, og det er så pes.  :(

7757048[/snapback]

 

 

Vi er ikke interessert i å snakke med dere gutter heller. Hver uke leser vi bare i et av de fire jentebladene våre og får tips til hvordan vi kan virke interessert, og noen fotball eller pc-uttrykk vi kan bruke så vi fremstår som mer interessante. Å jadda. Så ikke innbill dere noe!

7759160[/snapback]

 

 

Men er det ikke lettere å vite at kanskje ikke alle vil prate hele tiden ? Holde kjeft og liggestille, sitte stille, eller stirre stille ( rart ord samens med stille er stirre, så alle vet det ) er også deilig.

Lenke til kommentar

Er ei jente jeg har snakket med over msn i ganske mange måneder nå, som jeg har veldig sansen for. Vi har såvidt møtt hverandre to ganger før, gjennom noen arrangement-greier, men der har det kun vært utvekslet småting som "hei" osv, og ikke noe særlig mer. På msn derimot flyter ordene som bare det.

Vi kom frem til at vi skulle møtes nå til uka i forbindelse med en plateutgivelse, noe jeg er litt nervøs for fordi jeg har merket meg at hun er en utadvent person som snakker mye, mens jeg nok er en litt mer stille person. Jeg er litt småredd for at jeg vil virke uinteressant hvis jeg er dårlig til å svare på ting, komme med spørsmål, føre samtalen videre osv. På den andre siden leser jeg jo her at hvis bare samtalen kommer igang, så blir resten lett og naturlig. Jeg får nesten bare håpe på at det er sant.

 

Etter å ha lest gjennom deler av denne tråden har jeg forresten funnet ut at jeg muligens kommer til å spørre henne om vi kanskje skal sette oss ned for å spise på en kafé eller noe. Det er nok en fin måte å bli bedre kjent med henne på :)

 

Tross alt drar hun lenger enn nødvendig for å komme til der vi skal møtes. Hun kunne ha klart seg med en busstur for å få tak i denne plata, men i tillegg må hun ta tog for å komme til møtestedet. Det lover jo godt, men allikevel klarer hodet mitt å finne på ting som at "hun skulle kanskje dit den dagen allikevel" osv. :roll:

 

Jeg ser virkelig fram til det, men kommer nok til å være utrolig nervøs i timene før. Har jo lyst til å gi et så bra inntrykk som mulig den første gangen vi møtes på ordentlig, og er naturlig nok veldig redd for å drite meg loddrett ut :blush:

Endret av Blyantspisser
Lenke til kommentar
Er ei jente jeg har snakket med over msn i ganske mange måneder nå, som jeg har veldig sansen for. Vi har såvidt møtt hverandre to ganger før, gjennom noen arrangement-greier, men der har det kun vært utvekslet småting som "hei" osv, og ikke noe særlig mer. På msn derimot flyter ordene som bare det.

Vi kom frem til at vi skulle møtes nå til uka i forbindelse med en plateutgivelse, noe jeg er litt nervøs for fordi jeg har merket meg at hun er en utadvent person som snakker mye, mens jeg nok er en litt mer stille person. Jeg er litt småredd for at jeg vil virke uinteressant hvis jeg er dårlig til å svare på ting, komme med spørsmål, føre samtalen videre osv. På den andre siden leser jeg jo her at hvis bare samtalen kommer igang, så blir resten lett og naturlig. Jeg får nesten bare håpe på at det er sant.

 

Etter å ha lest gjennom deler av denne tråden har jeg forresten funnet ut at jeg muligens kommer til å spørre henne om vi kanskje skal sette oss ned for å spise på en kafé eller noe. Det er nok en fin måte å bli bedre kjent med henne på :)

 

Tross alt drar hun lenger enn nødvendig for å komme til der vi skal møtes. Hun kunne ha klart seg med en busstur for å få tak i denne plata, men i tillegg må hun ta tog for å komme til møtestedet. Det lover jo godt, men allikevel klarer hodet mitt å finne på ting som at "hun skulle kanskje dit den dagen allikevel" osv. :roll:

 

Jeg ser virkelig fram til det, men kommer nok til å være utrolig nervøs i timene før. Har jo lyst til å gi et så bra inntrykk som mulig den første gangen vi møtes på ordentlig, og er naturlig nok veldig redd for å drite meg loddrett ut :blush:

7760692[/snapback]

 

Som sagt tidligere.. jeg er sikker på at det går utmerket fint^^ Et café-besøk er en kjempegod idé, det er utrolig koselig:) Hadde selv en selvtillitt (enda rester) som var omtrent inteteksisterende, så jeg vet godt hvor fort "negative" tanker kommer, men jeg er overbevist om at det er uten grunn for din del^^

 

Blir bare velstand, bare vent og se :D

 

(Kan ellers legge til at jeg vet utmerket godt hvor lang en uke kan være.. er 13 dager til jeg ser min elskede igjen.. *lengte*)

Endret av TreeHugger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nei, det er vel som regel verre for oss gutter... :p I og for seg deilig å være singel uten å være på utkikk etter noe, men jeg synes noe burde dukke opp ute av det blå snart. Ellers begynner jeg å være på utkikk igjen, og det er så pes.  :(

7757048[/snapback]

Nevnt før (tror jeg). Kjærligheten faller ned i armene på deg når du minst aner (mener det sto noe slikt). Selv om jeg er singel (eh, noe surprise really) bryr jeg meg ikke så aaalt for mye om å få kjærest, er 14, og syntes det er _litt_ for tidilig. Nå farter jeg bare rundt og blir kjent med folk, så får vi se hva som skjer. :)

 

*legge seg tilbake i sengen med høy feber*

Lenke til kommentar

Ok, da begynner jeg.

 

Det skjedde i jula. Jeg og en kompis av meg dro på andre juledags fest. Da vi kom til stedet, så var det ikke artig i det hele tatt som jeg forventet det skulle bli. Alle kompisene mine drakk, men ikke jeg - fordi jeg kjørte bil. Så alle var fulle uten meg.

 

Der sett jeg og var litt deppa kan du si, fordi den andre jenta fra forrige festen kom ikke den dagen. Jeg sett der med mine egne tanker i huet. Men så plutselig, takket være mine gode venner (som hjalpt meg litt - prøvde å skaffe meg ei ny dame) kom det en annen jenta og begynte å prat med meg, hun virket hyggelig og snill. Hun fikk meg i en bedre humør. På en måte ble jeg glad igjen..

 

Noen minutter seinere, sett jeg meg i lag med en annen jente (den 3. for dagen) og begynte å prat med henne. Jeg så ikke noe spesiellt i henne, før jeg ble bedre kjent med hu. Vet ikke hva som skjedde, men for første gang i livet danset jeg på danse gulvet uten å ha nytet alkohol. Jeg danset med henne og det var morro!

 

Når festen var over, spurte jeg om hun ville bli med på en biltur rundt byen. Hun sa ja. Da kjørte jeg hun, god kompis av meg og kjæresten hans altså 4 stk ned til byen.

 

Vi kjørte til kaia, parkerte ved sjøen. Jeg slo av motoren og sett på en koselig

musikk.

Jeg og hun sett oss i baksetet og kosa oss, kompis og hannes kjæresten lagt seg i den store bagasjerommet som jeg har. Og da skjedde det - vi kysset. Jeg presset ikke henne til å gjøre det, jeg ville at hun først skulle komme frem med sine fine lepper. Tenkte faktisk å overnate i bilen (alle 4) men veninna hennes måtte komme seg hjem, eller faren hennes blir forbannet. Og jeg kjørte dem hjem.

 

Det var utrolig hvor romantisk det var..

 

Et par dager seinere har jeg møtet henne og søstra hennes igjen i byen. Vi gikk til forskjellige butikker og sånn. Jeg var utrolig glad å møte henne!

 

Vi sendte mange sms og ringte til hverandre og greier, eller det var meg som sendte oftest da ^^

Jeg har en god følelse at vi liker hverandre, jeg skrev at jeg liker henne og hun skrev at hun liker meg også.

 

Så var det siste dagen vi skulel møtes, fordi jeg måtte kjøre til en annen by pga. skole. Seinere skulle hun også kjøre mere nord (enda lengre i fra meg) også pga. skole. Jeg ga henne en laang kyss før jeg dro.. Og det var det.

Vi skrev seff litt sms til hverandre etter det. Men nå er det stilt i 6 dager.. ingen sms og ingenting i fra henne.

Jeg kunne selfølgelig sende sms, men vil jeg da bli for plagsom? Vil ikke mase på henne da. Fordi jeg vet hvordan det er når noen maser på meg. Men hva om hun også venter hver dag på sms i fra meg? Det vet jeg ikke.

 

Jeg tenker på henne hver dag, hver natt. Og hører på musikk som minner meg om alle de festene og henne og den dagen da vi kysset for første gang. Det kommer jeg aldri til å glemme.

 

Så hva bør jeg gjøre nå? Vente enda lengre? Kanskje hun får seg en ny type pga at jeg ikke skriver? Vi skal sikkert møtes igjen etter hvert, i påske for eks. I tillegg så er det ikke umulig å komme til henne. Ja det er langt men det er også mulig.

 

Og litt om henne: hun er utrolig snill, grei og veldig pen. Hun er det beste som kjedde med meg. Jeg hadde aldri sett noen som kunne vært så snill og pen på en gang.

Jeg er forelsket i henne, men har ikke sagt det enda - når tiden kommer, kommer jeg til å si det..

 

 

Noen gode råd som dere kan gi til en stakkars "casanova" romantiker?

 

 

 

 

mvh. Alexey :)

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg akkurat den til å gi råd, men here goes.

 

 

Ta kontakt. Du er ikke plagsom når du tar kontakt etter seks dager.

7763569[/snapback]

 

Det er akkurat det som er problemet. Jeg vil at hun skal ta kontakt med meg.

Men kanskje du har rett.. Jeg skal gjøre det. :yes:

7763758[/snapback]

 

Noen ganger tror de at de kan gjøre hva de vil. Noen ganger må man vise at ting ikke skjer automatisk.

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg akkurat den til å gi råd, men here goes.

 

 

Ta kontakt. Du er ikke plagsom når du tar kontakt etter seks dager.

7763569[/snapback]

 

Det er akkurat det som er problemet. Jeg vil at hun skal ta kontakt med meg.

Men kanskje du har rett.. Jeg skal gjøre det. :yes:

7763758[/snapback]

 

Noen ganger tror de at de kan gjøre hva de vil. Noen ganger må man vise at ting ikke skjer automatisk.

7763865[/snapback]

 

Godt sagt. Men hva mener du med at ting ikke skjer automatisk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...