Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

jeg savner kjæresten min..

det er så lenge til vi ser hverandre igjen.

og det er så ensomt her. ikke noe (psykisk) fast å holde i. ingen nerhet. ingenting som kan lindre savnet. men det er mye å lære ut av savn heldigvis. sånn som at jeg er ment for han. og hvor vondt det er å savne noen.

 

jeg elsker deg Bamse :love:

7751641[/snapback]

 

veit nøyaktig korleis du har det. =) 155 mil fra dama, og 29 dager igjen:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dokke klager med å ha mellom 14 og 40mil mellom kjæresten. eg har 155mil. fly er 1800pr vei. buss tar over 1 døgn. så dont complain:P

7735409[/snapback]

Hvor kjøper du flybilletter? Norwegian pleier å ha veldig billige billetter om du bestiller tidlig!

7735785[/snapback]

 

Er kun SAS som går til Bardufoss. og er få flygninger. som oftest kun chartra fly som går av sivil luftraffikk her.

Lenke til kommentar
jeg savner kjæresten min..

det er så lenge til vi ser hverandre igjen.

og det er så ensomt her. ikke noe (psykisk) fast å holde i. ingen nerhet. ingenting som kan lindre savnet. men det er mye å lære ut av savn heldigvis. sånn som at jeg er ment for han. og hvor vondt det er å savne noen.

 

jeg elsker deg Bamse :love:

7751641[/snapback]

Savnet er stort her også, elskede. Gleder meg til jeg kan holde rundt deg igjen..

 

Elsker deg også, kjære :love:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har kommet i prat med en jente i klassen min, vi har gått i samme klasse i et og et halvt år nå. Det hele startet etter en fest for noen uker siden(etter nytt år), da hun ga meg litt klemmer osv. Jeg har vel egentlig aldri hatt særlig til mot med å snakke med jenter sånn "på ordentlig" før. Men etter dette kom jeg litt i snakk med henne på MSN. Vi har snakket nesten hver kveld på MSN etter dette, og hun har bla. sagt klem til meg på kvelden før vi har lagt oss (dette skjer ikke ofte, tro meg).

 

Problemet er bare at på skolen virker hun helt annerledes, hun tar ikke kontakt med meg i like stor grad, og det kommer sjelden til noen "ordentlig" samtale. Hva burde jeg gjøre for å fortsette dette i større grad på skolen og?

 

Jeg er nok litt forelsket i henne, men jeg vil heller bare ha hun som en "jentevenn", har ikke så mange jentevenner. Jeg tror dette vil føre til at jeg blir bedre knyttet til jenter generelt, og vil nok også bedre selvtilliten min i disse harde skoletider :) .

 

Så, jeg vil egentlig bare ha litt råd for hvordan jeg skal gå fram videre, både på MSN(der vi snakker mer generelt tomprat skole osv, vil gjerne vite hva jeg skal fortsettte med å snakke om her) og på skolen/fritiden?

 

Takk for at dere leste posten :) .

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*
Utrolig. En gutt, på et forum, som spør hvordan han kan få en jente som jentevenn!

 

Men fra spøk til alvor: Tar hun lite kontakt, kan du vel bare prøve selv. Snakk med henne, kanskje til og med inviter henne med på ett eller annet. :)

7752840[/snapback]

Ja, må vel begynne et sted, må vel starte å krype før man kan gå? Uansett har jeg vel ikke sagt at det ikke kan bli noe mellom oss? Følelsene min er så rare for tida for denne jenta, så ikke ta alt jeg sier for god fisk(event. med en stor klype salt). Får vel begynne å spørre om det ernoen fester på gang osv.

Lenke til kommentar
Joda, snakker jo litt om interesser osv, så får vel prøve å fortsette litt med det. Jeg har jo nettopp begynt å ta kontakt med henne, men det går framover(tror jeg).

7753293[/snapback]

 

Ring hu og spør om "lekser" eller et eller annet. Og så bare utvikler det seg til en "gjør du på, da?"-samtale som varer lenge :D

Lenke til kommentar

Dersom man må late som om man er interessert i det hun liker å drive med/vil prate om, så spørs det jo hvor lenge man klarer å være venn eller evt. noe mer.. Jeg hadde ikke giddet å være bestevenn med en person jeg ikke hadde noe til felles med, eller som jeg måtte late som om jeg var interessert i det personen helst ville snakke om.

Er du interessert i roting eller et ligg så kan du jo alltids late som, men for vennskap blir det litt annerledes ;) Hvertfall for meg.

 

Hva snakker dere om på msn? Dersom det ikke er noen flaue temaer, så bring noen av dem inn i hverdagen og snakk om dem også der. Har hun noen interesser som også du kan noe om, eller er interessert i, så snakk om det. Noen ganger finner man rett og slett ikke på noe å si, og da blir det stille. Men tåler man ikke at det blir en liten stillhet mellom hverandre, så får man vurdere om man vil fortsette. Etter min mening så bør ikke sånne stillheter være ukomfortable.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...