Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

*snip*

7738447[/snapback]

I say, fortsett å melde en stund til, muligens en måned. La henne få et trygghetsforhold til deg, del gjerne noen mørke hemmeligheter iblant. Man kan ikke få noen til å forelske seg i deg just like that. Bli venn, så god venn, og så får man se. Et langt forhold har en lang innledning, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klare for oppdatering? Vel, jeg kjører på uansett ;).

 

Vel. I dag ble det til at jeg dro opp til henne. Det hele startet egentlig bare som en kødd, med at jeg skulle brenne en singel til henne, med meg og mitt gamle band og en låt vi spilte inn for evigheter siden (bare et tull-band) :p. Men ja. Endte opp som et meget koselig besøk :D.

 

Vi er begge meget store fans av Greys Anatomy. Jeg var der oppe sånn rundt halv 9, så i en time satt vi bare å pratet, vekslet noen lure blikk og så på bilder på PC-en hennes. Kjekt med bærbar, da man kan sitte i sengen/sofaen hennes og holde armen rundt :D.

Joda. Så begynte Greys, og vi inntok godstillingen begge 2. Hun liggende i fanget mitt, og jeg med armene rundt henne. Mye stryking, hårpjusking osv (dere kjenner prosedyren) mens programmet varte. Så, når det er ferdig reiser vi oss opp litt, ser på hverandre, og begynner å kysse. Blir sittende/halvsittense/liggende slik å bare kose/kysse til jeg drar rundt halv tolv :D.

 

16 is my lucky day!

Lenke til kommentar
Hjelp! Jeg er skikkelig forelska i en jente i klassen! Kjente hun ikke før vi begynte på skolen sammen nå i sommer, hun er bare utrolig fin og jeg blir helt skjelven hver gang hun smiler. Har nr hennes og msn og snakker stadig med henne der, og i går lå vi og melda til langt på natt. Men vi snakker liksom ikke om noe særlig annet en "vanlige" ting jeg likesågodt kunne ha snakka med kompisene min om. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg fortelle henne hva jeg føler?

7738447[/snapback]

 

Takk for svar på dette, første gang jeg snakket ordentlig med henne på skolen idag. Jeg og en kompis samt henne og en annen jente satt bare å snakka om forskjellige ting, så kom det opp at ho ene likte en fyr, så tulla vi litt om det, så sa hu jeg liker "jeg skal gifte meg med xxxxx jeg, hvis jeg skal gifte meg da." Dette var vel ikke ment helt seriøst håper jeg, men det tyder vel på at denne karen er noen hun har et godt øye til? Var ingen jeg kjente. Hva bør jeg gjøre/hvordan bør jeg tolke det?

Lenke til kommentar
Med tanke på den lave alderen, vil jeg gå utifra at du mener følelser for det ytre ?

Jeg har mer enn mindre tro på at et forhold for feks et par på 15 kan overleve uten sex. Sex er hele nøkkelen i mange forhold, og da kan en jo nesten si at forholdet bygger på det utvendige, overflatiske?

7737729[/snapback]

Enkelte forhold bygger nok på overfladiske grunner, men disse pleier bare å vare i 2-3 uker. Syns du gjør en dårlig jobb ved å dra folk på 15 under en kam ved å si at de bare har følelser for det ytre, ikke for selve personen, om man skal greie å være med hverandre må man like personligheten til personen også.

7738088[/snapback]

 

 

Selvsagt, hensikten var ikke å dra alle som er under 15 over 1 kam, men for min del føles det som om alle som er på den alderen har et overflatisk forhold fylt med utroskap og bare "bangbang-bing-bang", eller også gjerne kalt sex.

 

Men ja, å bygge på noe , men forholdet må da klare å bygge på noe i førsten også ?

Da tenker jeg mest på det utseendemessige. Man prater ikke, flørter ikke med en person som er mindre pen ( merk : hvis man ikke er kanondritings)

 

Jeg er såpass dårlig til å formulere tankene mine, kanskje fordi jeg har veldig vondt i hue og feber fantasi om at verden kommer til å gå ned.

Lenke til kommentar
Klare for oppdatering? Vel, jeg kjører på uansett  ;).

 

Vel. I dag ble det til at jeg dro opp til henne. Det hele startet egentlig bare som en kødd, med at jeg skulle brenne en singel til henne, med meg og mitt gamle band og en låt vi spilte inn for evigheter siden (bare et tull-band) :p. Men ja. Endte opp som et meget koselig besøk :D.

 

Vi er begge meget store fans av Greys Anatomy. Jeg var der oppe sånn rundt halv 9, så i en time satt vi bare å pratet, vekslet noen lure blikk og så på bilder på PC-en hennes. Kjekt med bærbar, da man kan sitte i sengen/sofaen hennes og holde armen rundt :D.

Joda. Så begynte Greys, og vi inntok godstillingen begge 2. Hun liggende i fanget mitt, og jeg med armene rundt henne. Mye stryking, hårpjusking osv (dere kjenner prosedyren) mens programmet varte. Så, når det er ferdig reiser vi oss opp litt, ser på hverandre, og begynner å kysse. Blir sittende/halvsittense/liggende slik å bare kose/kysse til jeg drar rundt halv tolv :D.

 

16 is my lucky day!

7739402[/snapback]

 

 

Slemmen..

 

Jeg misunner draget ditt og Sasha Gabor sitt :p:(

 

Men fortsatt, bra gjort av deg.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
...

7737729[/snapback]

...

7738088[/snapback]

Selvsagt, hensikten var ikke å dra alle som er under 15 over 1 kam, men for min del føles det som om alle som er på den alderen har et overflatisk forhold fylt med utroskap og bare "bangbang-bing-bang", eller også gjerne kalt sex.

7748852[/snapback]

Kanskje du vanker i feil miljø?
Lenke til kommentar
Hvordan kommer du deg ut av vennefellen?

7750231[/snapback]

Hvis du innledet et forhold til en jente med en ting som mål: å bli sammen med henne, er det jo ikke så farlig om du havner i "vennefella". Da kan man bare prøve seg allikevel, siden det bar et forhold og ikke et vennskap man var ute etter. Man risikerer ikke et gammelt godt vennskap på den måten. Faren er vel kanskje at man nøyer seg med å være i nærheten av henne, som venn, og ikke tør å intiativet til noe mer selv om det var det man var ute etter.
Lenke til kommentar

:D

7739402[/snapback]

 

 

Slemmen..

 

Jeg misunner draget ditt og Sasha Gabor sitt :p:(

 

Men fortsatt, bra gjort av deg.

7748864[/snapback]

 

Du gjør hva? Mitt "drag"? :p.

 

Jaja.

 

 

Uansett. Trenger kanskje litt råd og erfaringer? Hva gjør man videre nå liksom? Jeg mener, vi prater mye i lag på skolen og sånt, men hun virker litt "fraværende" om dere skjønner.

Lenke til kommentar

jeg savner kjæresten min..

det er så lenge til vi ser hverandre igjen.

og det er så ensomt her. ikke noe (psykisk) fast å holde i. ingen nerhet. ingenting som kan lindre savnet. men det er mye å lære ut av savn heldigvis. sånn som at jeg er ment for han. og hvor vondt det er å savne noen.

 

jeg elsker deg Bamse :love:

Endret av Flua_i_suppa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...