Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dokke klager med å ha mellom 14 og 40mil mellom kjæresten. eg har 155mil. fly er 1800pr vei. buss tar over 1 døgn. så dont complain:P

7735409[/snapback]

Hvor kjøper du flybilletter? Norwegian pleier å ha veldig billige billetter om du bestiller tidlig!

7735785[/snapback]

Vi klager ikke over avstanden engang. Vi tenker positivt.

 

Sånn som han gutter som klikker mens han tenker, han sier han skal tenke positivt.

 

Å Julie, de billige billettene er for det meste mellom Værnes (Trondheim) og Gardermoen (Oslo).

 

Å nå har jeg kjøpt meg tur/retur reise. Var litt sein så ble 1300,-. Men det er utrolig nok billigere en tog. Faen meg sjukt land vi lever i. Private flyselskap er billigere en statens togbane.

 

Tog tur/Retur hadde blitt 1810,-

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Å nå har jeg kjøpt meg tur/retur reise. Var litt sein så ble 1300,-. Men det er utrolig nok billigere en tog. Faen meg sjukt land vi lever i. Private flyselskap er billigere en statens togbane.

 

Tog  tur/Retur hadde blitt 1810,-

7736360[/snapback]

Har du ikke hørt om minipris, neppe? Oslo-Trondheim 199kr med gode gamle NSB. ;) Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg vet jo ikke hvordan det er med Trondheim-Oslo, men en trenger ikke bestille så veldig tidlig for å få minipris Stavanger-Kr.sand. En uke, kanskje. Hvis en er villig til å reise sent eller tidlig, så kan en få minipris bare et par dager før. Og økonomiprisen er uansett bare 290 hvis en ikke får minipris. Ikke det at jeg tar toget selv, jeg kjører bil. Tar en halvtime lenger med bilen, koster omtrent det samme i bensin (ca. 400). Fordelen med bilen er at jeg selv bestemmer når jeg vil hjem :)

 

Men ja, alt i alt er offentlig transport dyrt. Skulle nesten vært gratis, synes jeg. Hvertfall halve prisen.

Lenke til kommentar

Følelser ?

 

Med tanke på den lave alderen, vil jeg gå utifra at du mener følelser for det ytre ?

 

Jeg har mer enn mindre tro på at et forhold for feks et par på 15 kan overleve uten sex. Sex er hele nøkkelen i mange forhold, og da kan en jo nesten si at forholdet bygger på det utvendige, overflatiske ?

 

Correct me if im wrong =/

Lenke til kommentar
Med tanke på den lave alderen, vil jeg gå utifra at du mener følelser for det ytre ?

Jeg har mer enn mindre tro på at et forhold for feks et par på 15 kan overleve uten sex. Sex er hele nøkkelen i mange forhold, og da kan en jo nesten si at forholdet bygger på det utvendige, overflatiske?

7737729[/snapback]

Enkelte forhold bygger nok på overfladiske grunner, men disse pleier bare å vare i 2-3 uker. Syns du gjør en dårlig jobb ved å dra folk på 15 under en kam ved å si at de bare har følelser for det ytre, ikke for selve personen, om man skal greie å være med hverandre må man like personligheten til personen også.
Lenke til kommentar

Hjelp! Jeg er skikkelig forelska i en jente i klassen! Kjente hun ikke før vi begynte på skolen sammen nå i sommer, hun er bare utrolig fin og jeg blir helt skjelven hver gang hun smiler. Har nr hennes og msn og snakker stadig med henne der, og i går lå vi og melda til langt på natt. Men vi snakker liksom ikke om noe særlig annet en "vanlige" ting jeg likesågodt kunne ha snakka med kompisene min om. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg fortelle henne hva jeg føler?

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...