Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Pants og Ilpostino: Jeg veit ikke om dere har prøvd dette, eller hva dere kaller langdistanseforhold. Men istedet for å bare si at det ikke fungerer, så kan man jo si at det går ann å få det til å fungere. Mange som har gjort det.

7733834[/snapback]

Prøvde det et halvt år. Det var et ganske veldokumentert forhold på dette forholdet. Distansen tok knekken på det.

 

Selvfølgelig kan man si at det fungerer innimellom, men det er ingenting å oppfordre til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg prøvde ikke å være så bastant avvisende på at avstandsforhold absolutt ikke fungerer. mitt inntrykk er at en må jobbe mer med en slik forhold enn om en bor i nærheten av hverandre.

7733905[/snapback]

Det er lengre en 38 mil for å si det sånn.

 

Ja, man må kanskje jobbe mer med det. Men man får igjen for slitet, å tiden til sommeren for oss er ikke så lang. Men alle forhold krever sitt, dette krever bare litt ekstra.

 

Selvfølgelig kan man si at det fungerer innimellom, men det er ingenting å oppfordre til.

7733949[/snapback]

Hva fungerte og hva fungerte ikke ?

Lenke til kommentar

Det fungerte ikke å opprettholde et skikkelig forhold når det kostet og krevde så mye hver gang vi skulle se hverandre. Vi fant ut at det er mer enn vanskelig nok å ha et forhold uten at penger eller begrensete muligheter for å treffe hverandre skal også være med. Hvis jeg ikke klarer å bestemme meg for at jeg vil se kjæresten min, og være hos henne i løpet av dagen uten at det skaper problemer, så vil jeg for min egen skyld ikke være i det forholdet.

Lenke til kommentar

Skal si meg enig at det er frustrerende å ikke få se kjæresten eller ligge i samme seng som kjæresten når man ønsker det.

 

Men det er fint når jeg får.

 

Pengene er ikke det som bryr meg så mye. Men det koster og krever at man må planlegge litt ekstra, men det går bra. Vi har jo funnet måter å reise på, veit hvor vi skal lete å hvordan vi skal gjøre det nå, så det går vel egentlig ganske smertefritt.

Lenke til kommentar

Jeg har det som Neppe, bortsett fra at det ikke er 38 mil, men 22. Det går aldeles utmerket så lenge en har telefon og er sammen hver helg. En helg i Kristiansand, neste helg i Stavanger osv... Og til sommeren flytter hun inn hos meg for å studere videre på UiS :love:

 

Så ja; langdistanse går fint så lenge begge parter er villig til å reise litt.

Det blir jo imidlertid litt kinkig hvis distansen er så lang at det koster skjorten å reise (færre reiser, med andre ord).

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke reisingen som noe problem.. selvfølgelig er det trist hver gang en av oss skal hjem, men jeg ser positivt på det. Fungerer det frem til sommeren så vet vi jo hva vi vil :) Så får vi se om det funker.

Det er ikke noe morsomt å savne hverandre hver dag, men for meg er det den utfordringen vi har. Andre har kanskje andre utfordringer i sine forhold. Så må man takle det på best mulig måte. Det gjør meg ingenting å bruke pengene mine på flybilletter når jeg veit jeg får se og være sammen med Marius.

 

Edit:

Ja, er man født i 89 (jeg er jo selv 88modell, så forskjellen er jo ikke så stor), må man ha en jobb som kan finansiere kostnadene ved reising, absolutt. Jeg kunne ikke fått foreldrene mine eller Marius til å alltid betale for meg.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Jeg har det som Neppe, bortsett fra at det ikke er 38 mil, men 22. Det går aldeles utmerket så lenge en har telefon og er sammen hver helg. En helg i Kristiansand, neste helg i Stavanger osv... Og til sommeren flytter hun inn hos meg for å studere videre på UiS  :love:

7734081[/snapback]

Reise avstand vår er 3 ganger så stor som din. Så å møter hver helg er uaktuelt. Pluss at da hadde jeg måtte jobbe så mye at jeg hadde blitt syk av det. (Må jobbe ekstra for å ta meg fri så jeg kan reise).

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle er det nesten 14 mil som skiller oss, og jeg får lappen til sommeren forhåpentligvis. Dette vil si at vi får sett hverandre ca hver helg, kostnadene driter jeg i. Når jeg får lappen blir det sikkert en del oftere, men igjen medfører dette store kostnader, som jeg sa jeg dret i, men de er også noe relevant. For å holde en bil i drift må jeg ha jobb, og jeg ender sikkert opp med de kjipeste vaktene.

Lenke til kommentar

Jeg ser virkelig ikke det store problemet med avstandsforhold. Jeg bor i Hamar og min kjære bor litt nord for Trondheim.

 

Mellom Hamar(By) og Trondheim(By) er det, i følge gulesider.no 398.4 km, altså nesten 40mil. Det er ikke noe problem egentlig.

 

Savner henne som ville pokker, men det er bare sunt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...