Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om man vil være ærlig og si det, eller la være, er jo opp til en selv. Det kan jo gå begge veier om man sier det, men ja, jeg hadde hatt problemer med å stole ordentlig på en som hadde vært utro tidligere.

7727671[/snapback]

Hadde du spurt kjæresten din (den hypotetiske, ikke nødvendigvis Neppe) om han var utro, og håpet på et ærlig svar?

 

Personlig har jeg funnet ut at å grave i fortiden til kjærester aldri ender med at man er mer fornøyd. Ting som antall pulte, hva man har gjort av kinky ting, osv skaper bare hodebry. Hvert forhold er en ny start, og begge begynner med blanke ark.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg funnet ut at å grave i fortiden til kjærester aldri ender med at man er mer fornøyd. Ting som antall pulte, hva man har gjort av kinky ting, osv skaper bare hodebry. Hvert forhold er en ny start, og begge begynner med blanke ark.

7727689[/snapback]

Ser ut som det kommer noe fornuftig ut av fingrene på deg også.

Lenke til kommentar
I forhold til visse andre.

7728005[/snapback]

Hva med å bidra til diskusjonen, i stedet for å henge deg opp i enkeltpersoner?

 

SteffyPants: Jeg er helt enig med deg i det, å grave i fortiden til nye kjærester er ikke det lureste man kan gjøre. Skal man spørre om slikt, må man tåle å høre svarene uten å lage problemer ut av dem eller bli sykelig sjalu.

Lenke til kommentar
En vil vel alltid vere litt nyskjerrig.. ingen liker tanken av at andre personer har vert inne i dama di, eller typen din har hatt pikken inne i andre damer... svaret kan gå begge veier, visst en spør så må en tåle svaret =)

7731689[/snapback]

Jeg synes egentlig det er greit, jeg. For da vet jeg at han har hatt et liv før meg og har erfaring på forskjellige områder. Alle har en fortid, sånn er det bare :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er værre å tenke på at det kommer en etterpå.

 

Altså, om mange har vært inni henne tidligere så vil ikke jeg vite om det. Jeg synes ikke det er noe positivt å ha hatt mange tidligere, men det er nå sånn at noen har det. Men det er jo fint å vite eller skjønne at du blir den eneste, i lang tid fremover.

 

Tenk heller framover å ikke bak over.

 

Mange fine tanker fremover :love:

Lenke til kommentar
En vil vel alltid vere litt nyskjerrig.. ingen liker tanken av at andre personer har vert inne i dama di, eller typen din har hatt pikken inne i andre damer... svaret kan gå begge veier, visst en spør så må en tåle svaret =)

7731689[/snapback]

Jeg synes egentlig det er greit, jeg. For da vet jeg at han har hatt et liv før meg og har erfaring på forskjellige områder. Alle har en fortid, sånn er det bare :)

7731869[/snapback]

Det er vel det beste. At kjæresten har litt erfaring :) Da slipper man å lære opp personen. Blir man sammen med ei/en som er jomfru, så er det stor sjanse for at personen vil utforske andre etterhvert.

Lenke til kommentar
Det er vel det beste. At kjæresten har litt erfaring :) Da slipper man å lære opp personen. Blir man sammen med ei/en som er jomfru, så er det stor sjanse for at personen vil utforske andre etterhvert.

7732027[/snapback]

Jeg hadde jaggu ikke mye erfaring. Men klarer meg bra jeg, tror jeg :ermm:

 

Men noen er dømt til å mislykke i senga.

Lenke til kommentar
Hvem da?

Skinn kan bedra. Eller noe sånt...

7732066[/snapback]

Kanskje ikke så lett å si hvem.

 

Det finnes gutter som bare vil tilfredsstille seg selv, det finnes jenter som bare vil tilfredsstille seg selv. Det finnes de som ikke klarer mer en 2min, selv etter masse trening. Det finnes de som ikke gidder forspill men vil rett på sak. Det finnes de som bare tar og ikke gir. Det finnes de kvinner som bare ligger der, uansett hva du sier. Det finnes kvinner som er så brede og ikke klarer å stramme så det blir som å trykke på tomluft (Namm, sjokoladeis). Det finnes de som bare vil gjøre kjøre misjonær. Det finnes de jenter som ikke klarer å holde ut lengre en 5min. Det finnes de jenter som ikke kan få oralsex for lenge fordi det er så godt :ph34r:.

 

Det var det jeg kom på. Siste punktet teller ikke.

Lenke til kommentar
Langdistanseforhold, er det dømt til å misslykkes det?

7733758[/snapback]

Det vil jeg ikke si. Lever i et, det har gått veldig fint sålangt. Ser ikke at det skal dukke opp problemer fremover eller.

 

Vi har det veldig fint sammen så :)

 

EDIT: Kommer jo ann på hva du mener er langt. Hvor ofte dere kan treffes. Hva du er villig til å ofre. Hvilke planer du ser fremover

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Langdistanseforhold, er det dømt til å misslykkes det?

7733758[/snapback]

Forhold generelt har en tendens til å mislykkes, så det hjelper ikke å legge til enda flere faktorer som kan skape problemer. Det kan fungere, men det vil sannsynligvis bidra til at forholdet raskere går i oppløsning hvis det allerede er på vei til å gå sånn.

Lenke til kommentar
det er kanskje feil å si at det er dømt men det er veldig mange som har erfart at langdistanseforhold har en tendens til å ryke. så svar på spørsmålet blir ja med visse modifikasjoner.

7733815[/snapback]

Det er jo hva man gjør det til. Noen vil få det til å fungere, andre ikke.

 

Man må gi litt mere, det er jo så.

 

For å ta i mitt (ehm, vårt) eksempel. Så har det seg slikt at vi tenker om vi klarer det sånn frem til sommeren, så vil det styrke forholdet. Å til sommeren, om vi fortsatt vil, så kan vi flytte sammen.

 

Selv om det koster en del penger, så er det verdt det hver gang. Selv om jeg må jobbe mye ekstra, så er det fortsatt verdt det.

 

Men en viktig faktor er å kunne stole på hverandre. Jeg har jo et liv, det har Julie også.

 

 

Pants og Ilpostino: Jeg veit ikke om dere har prøvd dette, eller hva dere kaller langdistanseforhold. Men istedet for å bare si at det ikke fungerer, så kan man jo si at det går ann å få det til å fungere. Mange som har gjort det.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Pants og Ilpostino: Jeg veit ikke om dere har prøvd dette, eller hva dere kaller langdistanseforhold. Men istedet for å bare si at det ikke fungerer, så kan man jo si at det går ann å få det til å fungere. Mange som har gjort det.

7733834[/snapback]

 

Jeg har prøvd det selv opptill flere ganger (lærer aldri). nå vet jeg ikke hvor langt det er mellom dere men det lengste jeg har bodd unna en kjæreste er cirka 38 mil og jeg synes det var langt nok. Selv om det ikke er så lange avstand til hun jeg er sammen med nå så blir det mye reisetid frem og tilbake.

 

jeg prøvde ikke å være så bastant avvisende på at avstandsforhold absolutt ikke fungerer. mitt inntrykk er at en må jobbe mer med en slik forhold enn om en bor i nærheten av hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...