Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Sitter med drømmedama hele tida. Idag i audotoriumet satt jeg med henne. Vi er gode venner, så klarer aldri det første steget. Kan liksom ikke bare stryke henne på ryggen elns, blir flaut/eller ikke. Vet ikke. Jeg er tapt uten henne!

 

Rart jeg ikke "fant" henne før jeg hadde gått i et halvt år i klasse med henne. Skal si det hjelper å adde på msn. Aldri brydd meg om henne, men etter første ord på msn var jeg frelst!

 

Rar ting det med forelskelse asså, aldri sett mer i noen enn henne <3

7430397[/snapback]

Hvis jeg ikke var int. så hadde jeg trekt meg unna hvis en god venn av meg hadde begynt sånn. Er det noe som skal tilsi at hun liker deg mer enn en venn? :)

7432548[/snapback]

 

What ever! Han må kaste seg i det! Hvis hu ikke er interessert, går hu. Hu går nok ikke fra deg av den grunn. Jeg spurte en god venn av meg (motsatte kjønn) og hva fikk jeg? JA :) Du må nok uansett vite det. Still ett genialt spørsmål for å finne det ut. det viktigste er å gjøre noe, før hu tror du ikke er intressert i henne å hu begynner på en annen. KANSKJE hu liker deg. DU må bare gjøre noe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjøre noe å gjøre noe, jeg ville heller gått med æren i behold, enn ei drittkjerring med meg.

 

Moi prata godt med en søster av en kompis jeg jobber sammens med.. Not good, for hun er sabla fin .. Jeg var også sabla full, noe hun ikke var i like stor grad...

 

Prata mye og men, men måtte dra , for jeg hadde stjælt masse øl, hadde jo ikke lyst på juling ei :p

 

Men sa hade, og kysset henne på kinnet ( Tørte ikke munn, da jeg nesten aldri har pratet med henne, men bare utvekslet blikk nesten ) , og så nesten ut som hun likte det.. Eller for å ta det på en annen måte - hun gjorde ikke motstand !

 

:p:D

Lenke til kommentar

Tja, kanskje ikke det beste, men er verdt et forsøk !

 

Er heller ikke vanskligere å spøre henne om du kan få kysse henne, kanskje ikke romantisk, men du sikrer deg på et sted der du helst ikke vil tabbe deg ut ;)

 

Enda et "love dilemma"

Hva syns folk om jeg hadde blitt sammens med en søster av en kompis ? Kompisen er 9 år eldre, og søstra er 6-12mnd yngre enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_einar_*

Ahh, fan, opplevde de 2 mest lykkelige minuttene av livet mitt sålangt igår. Satt på en stol med den søteste jenta på fanget vendt mot meg, begge smilte til hverandre, så var det gjort :) Litt synd hun var endel mer full enn meg da men men. Den følelsen jeg hadde når jeg satt der var ubeskrivelig, kan ikke huske sist jeg var så glad inni meg, jeg kunne ikke stoppe å smile på 1 time tror jeg :love:

Lenke til kommentar

I går sa kjæresten min noe av det søteste og mest romantiske jeg noen gang har hørt!

 

Hun satt i fanget mitt og sa at før pleide hun å lure på hvorfor i alle dager alle sangene som ble laget måtte handle om kjærlighet og slikt kliss. Men etter at hun traff meg skjønte hun plutselig hva de mente, hvert eneste ord.

 

Det var ikke mye, men du verden så rørt jeg ble! Og jeg så henne i øynene etterpå og la merke til en tåre i øyekroken på henne.. Da, folkens, da smeltet jeg. Hadde jeg ikke hatt så vanskelig for å gråte, ville jeg grått i strie strømmer i armene hennes! Hun kommer jeg ikke til å gi slipp på på en god stund.

 

:love:

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Heldig du. Du har sikkert gjort deg fortjent til det. :)

 

Jeg gliser ikke. Oppførte meg som verdens største drittsekk i går. :mad:

Hu snakker ikke til meg i dag. Skjønner hu godt. Tilgir hu dette tilgir hu alt. :(

Men jeg har ikke noe håp om at hu gjør det. :no:

Endret av musLink
Lenke til kommentar
Heldig du. Du har sikkert gjort deg fortjent til det. :)

 

Jeg gliser ikke. Oppførte meg som verdens største drittsekk i går.  :mad:

Hu snakker ikke til meg i dag. Skjønner hu godt. Tilgir hu dette tilgir hu alt. :(

7722374[/snapback]

 

 

Fortell fortell !

 

Ingen som mener noe om "søster saken " her ?

Er vel eneste jeg som vet det virkelige svaret, men jeg takker aldri neitakk til råd.

Lenke til kommentar
Hva syns folk om jeg hadde blitt sammens med en søster av en kompis ? Kompisen er 9 år eldre, og søstra er 6-12mnd yngre enn meg.

7721241[/snapback]

Det er da ikke noen stor aldersforskjell, men faren er vel at det kan gå utover vennskapet ditt. Det kommer an på hva kompisen din mener om saken, og om du er villig til å satse vennskapet med broren for et mulig forhold.
Lenke til kommentar

hmm ja...

 

Men det går utover vennskapet i den grad hvis broren ikke gir noe samtykke, ja, men såpass kjenner vi hverandre at jeg tror han "gir meg lov".

 

Om han gir meg lov eller ei, er jo samma , men vil jo ikke miste han som en stjernekompis - Noe som jeg tror er gjensidig.

 

Vi får se , det var bare noe jeg lurte på. Tankene er langt ifra realitet, dessverre ;)

Lenke til kommentar
Vi får se , det var bare noe jeg lurte på. Tankene er langt ifra realitet, dessverre ;)

7722768[/snapback]

Hvilket betyr at hun allerede har type, og du må nøye deg med dagdrømmer? :p

7722970[/snapback]

 

hehe, neinei, hun har ikke noe type whatsoever.. Men spørs om jeg klarer å sjekke hun opp da , er litt små redd :p

 

Får se ann situasjonen.. Var liksom ikke ment at jeg skulle gjøre noe med henne i førsten.. Men , skjebnen er uungålig ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Skjekka loggen hennes på MSN. Blei ferska. :(

Fant ikke noe jeg ikke visste fra før. Den jævla sjalusien min.

Hu sier hu hadde følt seg bedre om jeg hadde vært utro.(?) Så såre noen DET kan jeg. FAEN. FAEN! Ja, jeg veit jeg er landets største drittsekk. En STOR dritt! :mad: Så kom igjen bare, fyr løs... :cry:

 

Sofan er faen så vond å ligge på.

Lenke til kommentar
Skjekka loggen hennes på MSN. Blei ferska. :(

Fant ikke noe jeg ikke visste fra før. Den jævla sjalusien min.

Hu sier hu hadde følt seg bedre om jeg hadde vært utro.(?) Så såre noen DET kan jeg. FAEN. FAEN! Ja, jeg veit jeg er landets største drittsekk. En STOR dritt! :mad:  Så kom igjen bare, fyr løs...  :cry:

 

Sofan er faen så vond å ligge på.

7723373[/snapback]

 

Du har store problemer! :thumbdown:

Du kunne vel bare ha spurt? Samtaler løser som oftes mer enn tanker på ville veier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...