Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Jente 1:

Positivt:

- Hun er morsom

- Hun ser etter et veldig, veldig langvarig forhold

- Hun er snill og grei

- Hun er jomfru (dette teller veldig for meg, rett og slett fordi jeg blir lett sjalu og har en tendels til å sammenligne meg med andre)

- Hun smiler ofte

 

Negativt:

- Kanskje litt umoden

- Veldig ung

- Blir veldig lett såra

- Missforstår lett

- Kontrollfreak

- Jeg vil få et dårlig rykte hvis jeg blir sammen med henne pga aldersforskjellen

 

Jente 2:

Positivt:

- Hun er morsom, snill og grei

- Smiler ofte

- Mer moden, tross "stilen" hennes. (rap / hiphop-stil)

- Kan gjøre mer med henne siden hun er eldre (være ute lenger med henne, kan kanskje reise med henne osv)

- Jeg liker stilen hennes. (ja jeg sa ikke noe NEGATIVT om stilen over)

 

Negativt:

- Vet ikke om hun er på jakt etter det samme i et forhold som meg (jeg er ute etter et veldig langvarig et). Hun har nettopp to kortvarige forhold bak seg.

- Kanskje litt for "vill". Skal gjøre noe "Hele" tiden. Jeg er mer rolig av meg, og kan godt slappe av foran pc'en.

Hva bør jeg gjøre?

7686094[/snapback]

 

 

Nr1.

 

du puler nr 2, så driter du deg ut , så er du lei og singel og har enda et dårlig rykte på deg, og du vil ikke få nr1.

Sats helt og holdent på nr 1, og du vil få langvarig pussy, congratz.

 

Neppe : Du vet vi har like mange poster i kjærlighetstråden ? Er vi/jeg betegnet som "Emo" forde ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at Gjest_blablabla_* er rundt 16-19 år gammel, og at han driver med en jente som kanskje er 13-14 år gammel.

 

Å være forelsket i 2 samtidig tenker jeg også kanskje er litt vansklig, men å syns den ene er litt pen, hygglig og at man kanskje gjerne vil være sammens med personen, i et forhold, er det mange som bytter litt om på - det er lett.

Er vel kanskje ikke nødvendig å svi gutten forde :p;)

 

Tihi, jeg har ei dame i kikkerten ;) Morro morro

Lenke til kommentar

Jeg sa jeg skulle holde dere oppdatert, og jeg får vel gjøre det da :).

 

På grunn av noe som kom opp (hvilket jeg ikke skal gå nærmere inn på), så fikk vi ikke gjort noe sammen før i dag. Men ja. Inviterte henne over på film. "Biler" - ja, det høres kanskje dumt ut, men hun elsker den, og det gjør jo forsåvidt jeg òg :D.

 

Vi så nå filmen, og alt det som hører med. Etterpå satt vi bare å vekslet blikk og pratet løst og fast om det aller meste.

 

Så, kommer det til at hun skal bevege seg hjemover. Tenker jeg skal være gentleman og følge henne et stykke på veien. Blir godt mottatt. Prater og har det koselig i det kalde været. Kommer opp til jernbanestasjonen (hun bor ikke langt ovenfor den), og klemmer hverandre. Så står vi og ser på hverandre en liten stund, før jeg gjør denne "moven" jeg skulle gjøre. Stryker henne over kinnet, og vi går over i en klem som ender med en del kyssing. :D.

 

Ladern er meget glad! :D.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_blablabla_*

Jente nummer 1 er 14 og meget umoden

 

Jente nummer 2 er 15 og mye mer moden

 

Jeg er 17. Ingen har "fylt år" enda i år.

 

Det har løst seg forresten. Jente nummer 1 viste hvor umoden hun var. Hun sa at hun aldri ville se meg mer på grunn av at hun følte seg FOR knytta til meg, så nå har vi mistet all kontakt. Faen skjønner ikke at det er mulig.... Sitter bare her som et spørsmålstegn. Jeg har virkelig problemer med å skaffe meg dame. Enten er jeg altfor altfor dårlig ellers er jeg for bra... SKjer med verden? Jente nummer to skal jeg møte etter helgen.

Lenke til kommentar

Gjest_blablabla_* , ta det med ro , damene kommer en eller annen gang i fremtiden ! Du er 17, ikke forvent å lev livet ut med ei dame du treffer.

 

14 er for ungt, syns iallefall jeg - Selvom en kamerat er sammens med en på 14 tror jeg , han sier hun er moden, men hun er umoden som et helvette...

Men det er han å , så da går det vel bra ?

 

Ladern og Juliess, dere er jo på "moves" , så tenkte jeg skulle gi noe motivasjon til resten her inne og prøve "sjekketrikset" på ei idag :p

Fean jeg gruer meg , men godt jeg kommer te å være skikkelig full - Men ikke så full så jeg ikke drar damer da, det må da være grenser !

 

:D

 

 

Øøøøy ! 2007Poster @ År 2007 !

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg så ekstremt lite på jenter.

Jeg tillater meg å forklare:

Jeg liker ei jente i klassen min. Vi har snakket masse på msn og da virker hun veldig interessert i meg, og vi har sendt endel meldinger og hun virker fremdeles veldig interessert i meg. Jeg har synes det har vært litt underlig for på skolen så innleder hun sjeldent en samtale med meg, men når jeg snakker til hun virker hun interessert igjen. Jeg spurte hun på msn i går om hun likte meg ( kanskje litt dumt og korttenkt? ) og da svarte hun at hun bare så meg som en god venn og litt diverse. Hvordan kan hun si det når hun senest dagen før sendte melding hvor hun kalte meg kjekken og masse kyssesmilyer?? Jeg synes iallfall det virker sånn.

Det er kanskje fullt av dårlige formuleringer her men det får så være..

Noen jenter som kan forklare hvordan dere tenker?

Lenke til kommentar

Bah, jenter er merklige :p.

 

Det er ei jente som jeg synes er veldig søt på skolen våres, så jeg spurte ein veninne av meg etter msn addressen hennes og den fikk jeg.

 

Så etter at jeg hadde snakkt med hun jeg synes var søt på msn, sendt mye meldinger osv så spurte hun om jeg vile være med og sitte inne. Jeg sa jo selfølgelig ja og vi hadde det koslig sammen.

 

Men etter jeg var med henne føler jeg at hun snakke mye mindre med meg, sender nesten ikke meldinger osv, mer som hun hadde "mistet interessen". Men på Torsdag så var det juleball/nyttårsball og da var jeg mye med henne igjen, vi danset mye osv, men dagen etter så snakker hun nesten ikke til meg...

 

Blæh..

Lenke til kommentar
LasH: Hun ser på deg som en venn og er ikke int. i noe mer

 

:)

 

Guest:Hun liker nok bare oppmerksomheten du gir henne.

7710762[/snapback]

Fint og greit svar = ) Jævla drittkjerring btw..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...