Neppe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg tipper mange jenter og ville bare blokka og.. 7670202[/snapback] Da hadde det jo uansett ikke vært noe for meg. Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Man kan ikke gå ut å lete etter kjærlighet, det må komme til deg. Høres sikkert helt stikk motsatt ut, men om man tenker litt over det. Det stemmer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Man kan ikke gå ut å lete etter kjærlighet, det må komme til deg. Høres sikkert helt stikk motsatt ut, men om man tenker litt over det. Det stemmer. 7671713[/snapback] Sannhet. Mine to beste forhold datt i fanget på meg, uten at jeg var på søken etter det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Man kan ikke gå ut å lete etter kjærlighet, det må komme til deg. Høres sikkert helt stikk motsatt ut, men om man tenker litt over det. Det stemmer. 7671713[/snapback] Man kan ikke gå ut å lete etter kjærlighet, det må komme til deg. Høres sikkert helt stikk motsatt ut, men om man tenker litt over det. Det stemmer. 7671713[/snapback] Sannhet. Mine to beste forhold datt i fanget på meg, uten at jeg var på søken etter det. 7671863[/snapback] Uff, ikke si sånn da For da får jeg aldri dame =/ Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Yay! Fikk meg tur i morgen . Så gjelder det bare å ikke pisse i buksa. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 En vennine av meg har fått seg type for ikke alt for lenge siden. Fyren er en skikkelig slask, og ut i fra det jeg har fått høre fra venner så er han ikke en særlig grei fyr. Venninen min er dødsforelsket og i himmelen. Hva burde jeg gjøre.....? Si det til henne, eller gi han en sjans? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Om hun akkurat har fått seg type synes jeg du bør ligge litt unna en stund. Hun er nyforelsket og naiv, og du kommer bare til å skape problemer mellom deg og henne. Prøv heller å la hun finne det ut selv, eller vent en stund i hvert fall. Endret 8. januar 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva burde jeg gjøre.....? Si det til henne, eller gi han en sjans? 7677726[/snapback] Hvis fyren er ubrukelig, så bør hun få vite det. Det vil såre henne mer å få vite sånt senere enn nå, det er like greit at hun får ta denne avgjørelsen med en gang framfor å ende opp i en situasjon hvor valget blir for vanskelig. Det er ikke mangel på folk i ulykkelige forhold som ikke slipper unna, pga sine egne følelser eller samvittighet. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Om du sier det til henne nå, vil hun nok ikke høre på deg om hun er forelska. Kjærlighet gjør blind som de sier. Bare vent litt, det kan jo være hun finner ut av det selv? Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Yay! Fikk meg tur i morgen . Så gjelder det bare å ikke pisse i buksa. 7677711[/snapback] uh.. "tur" er gjerne det prostituerte kaller.. kundemøte.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 uh.."tur" er gjerne det prostituerte kaller.. kundemøte.. 7678897[/snapback] "tur" er det jeg kaller... trening Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 uh.."tur" er gjerne det prostituerte kaller.. kundemøte.. 7678897[/snapback] "tur" er det jeg kaller... trening 7678907[/snapback] bruker ikke narkomane og det utrykket? Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hoho, ser ut som vi trenger et innlegg fra Ladern her, for ikke å konkludere med at vi snakker om en trenende narkoman prostituert med tendens til buksevæting.. :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hoho, ser ut som vi trenger et innlegg fra Ladern her, for ikke å konkludere med at vi snakker om en trenende narkoman prostituert med tendens til buksevæting.. :!: 7679131[/snapback] lol :!: On-topic: Hva synes folka om å rollespille følelser for andre, mens man har kjæreste? Og hva med cybersex som fremdeles går under nevnte rollespilte følelser? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva synes folka om å rollespille følelser for andre, mens man har kjæreste? Og hva med cybersex som fremdeles går under nevnte rollespilte følelser? 7679166[/snapback] Slikt er forbeholdt min partner. Jeg ville aldri gjort noe sånnt mot henne. Jeg ville aldri tenkt tanken på det engang. Selv om det er "skuespill". Man gjør det bare ikke. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Rollespille følelser? Mener du som i teater? Jeg har gjort det når jeg har hatt type, og det var kanskje litt rart, men det var jo bare skuespill. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Rollespille følelser? Mener du som i teater? Jeg har gjort det når jeg har hatt type, og det var kanskje litt rart, men det var jo bare skuespill. 7679354[/snapback] Ja, som i teater. Rollespill, som på nettspill og slikt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Men hvordan kan man har cybersex i form av rollespill. Altså, late som man har følelser for den andre ? Eller bare ha cybersex for å ha det ? Jeg kunne sikkert hatt det med min bestevenn, på tull. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Men hvordan kan man har cybersex i form av rollespill. Altså, late som man har følelser for den andre ? Eller bare ha cybersex for å ha det ? Jeg kunne sikkert hatt det med min bestevenn, på tull. 7679363[/snapback] Ja. Sett at de to karakterene man spiller liker hverandre, og har sengekos med emotes Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja. Sett at de to karakterene man spiller liker hverandre, og har sengekos med emotes 7679368[/snapback] Er det jo bare tull, så ser jeg ikke problemet. Men om man gjør det av den grunn at man liker det og blir opphisset av det, ser jeg på det som et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg