Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt mot til meg å spurt ut drømmedama. Vi har småflørta litt de siste to månedene, og jeg har blitt helt på knærne etter henne. Fikk ikke noe klart svar siden hun var opptatt fremover med jobbing, men skulle komme tilbake til det. Bare å håpe det ikke var et pent nei...

Vi får satse på det beste! Vet du når du får et bedre svar?

Klaffet jo veldig bra det mellom Julie og Marius. Grattis! :thumbup:

7441520[/snapback]

Hehe, ja, at han velger å ikke kommentere det er jo en annen sak :!:

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg tatt mot til meg å spurt ut drømmedama. Vi har småflørta litt de siste to månedene, og jeg har blitt helt på knærne etter henne. Fikk ikke noe klart svar siden hun var opptatt fremover med jobbing, men skulle komme tilbake til det. Bare å håpe det ikke var et pent nei...

Vi får satse på det beste! Vet du når du får et bedre svar?

7441585[/snapback]

Nei, dessverre ikke. Men får bare håpe på det beste. Er opp til henne nå. Ikke lurt å mase tror jeg. Håper bare ikke jeg har vært for sein, ganske sikker på at hun har vært litt interessert også. Men får se hva som skjer. Spennende vertfall :)

Lenke til kommentar

Det er denne fantastiske jenten i klassen min, har problemer med og tenke på noe annet en henne, hun er bare så sinnsykt fantastisk. Hun er nabo men en av beste vennen min ( en gutt ).

Vi sitter og snakker om alt mulig rart plutselig nevner at hun snakker mye om meg og at hun synes jeg er morrsom, jeg ble selvfølgelig glad og etter de koliderte blikket skummelt mange ganger i klassen. Jeg snakker med henne ofte sitter og gjør lekser sammen i timene men jeg får aldri sagt hvor fantastisk jeg synes hun er.

Jeg er bare taus funker ikke, greier det absolutt ikke..

Hjelp!

Lenke til kommentar

Jeg har et stort behov for dame. Det vil sikkert dere også få etter å ha vært singel en stund :p

Alt er bare så piss nå. Jeg veit Julie kommer til å lese dette, men det er jo ikke så farlig. Jeg blir gal av lengsel. Noen ganger skulle jeg ønske hun var her, så jeg kunne få holdt irundt henne. Men hu er jo så latterlig langt unna. Gjelder bare å få det til å fungere en stund fremover nå, så får vi se hvordan det går.

8 Dager til bursdagen min, 8 dager til jeg får se Julie.

Savner deg masse, masse, masse :love:

PS! Du må ikke være redd.

Lenke til kommentar

Jeg har også begynt å savne en kjæreste. Tror det må være julen, leser alle trådene om alle som ikke finner på hva de skal kjøpe til kjæresten sin, og jeg har jo en masse gode idéer.

Problemet er uansett ikke å finne seg en, problemet mitt er faktisk å finne en som det er verdt å satse på. Ikke for å skryte men i løpet av siste måneden har 4 forskjellige prød seg på meg (ikke noe jeg tror, de har sagt det rett ut...ja, jeg hadde sex med hun ene...hysj, jeg angrer!), men jeg kan ikke være sammen med en som skriver dum med o og to m'er. Er det bare meg eller har alle smarte jenter forsvunnet?

Problemet er altså å finne en som det er verdt å prøve seg på.

Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere, prøver jeg å komme litt mer i kontakt med en fantastisk jente. Hun er pen, veldig smart og vittig. Utrolig hyggelig å snakke med når jeg først snakker med henne. Snakket enda litt med henne idag også, er så forelsket :love: .

Lenke til kommentar
Jeg har et stort behov for dame. Det vil sikkert dere også få etter å ha vært singel en stund :p

Alt er bare så piss nå. Jeg veit Julie kommer til å lese dette, men det er jo ikke så farlig. Jeg blir gal av lengsel. Noen ganger skulle jeg ønske hun var her, så jeg kunne få holdt irundt henne. Men hu er jo så latterlig langt unna. Gjelder bare å få det til å fungere en stund fremover nå, så får vi se hvordan det går.

8 Dager til bursdagen min, 8 dager til jeg får se Julie.

Savner deg masse, masse, masse :love:

PS! Du må ikke være redd.

7445118[/snapback]

der er vi heelt like. bortsett fra at det er 6 dager til min bursdag, 9 dager til henna bursdag, og 8 dager til eg får sjå ho igjen!

+ eg strauk på teori eksamen idag på førstehjelp, hadde 3 poeng for lite. så visst eg stryker i morra, skal eg søke forflytning til haakonsvern. ikkje så langt heime ifra=)

Lenke til kommentar

Ouch! Det gikk adundas gitt :(

Kom tikkende inn melding idag tidlig... om at hun har type. Hadde en mistanke om det for en måneds tid siden, men siden hun har virket interessert og det aldri har vært nevnt eller hintet om i samtale med hun, slo jeg det fra meg. Ikke noe stort sjokk at en så herlig jente som hun har type, men kjipt for meg da! Litt usikker på videre vei her nå. Vet spillet er over (for nå), men vil jo ikke alt skal bli helt mongo mellom oss heller. Vi møtes sannsynligvis om en ukes tid på fest, så håper vi kan få pratet litt der. På den ene siden greit å få renset lufta, men på den andre veldig kjipt om det skulle medføre at hun trekker seg unna som venn. Noen tips?

Lenke til kommentar
Ouch! Det gikk adundas gitt :(

Kom tikkende inn melding idag tidlig... om at hun har type. Hadde en mistanke om det for en måneds tid siden, men siden hun har virket interessert og det aldri har vært nevnt eller hintet om i samtale med hun, slo jeg det fra meg. Ikke noe stort sjokk at en så herlig jente som hun har type, men kjipt for meg da! Litt usikker på videre vei her nå. Vet spillet er over (for nå), men vil jo ikke alt skal bli helt mongo mellom oss heller. Vi møtes sannsynligvis om en ukes tid på fest, så håper vi kan få pratet litt der. På den ene siden greit å få renset lufta, men på den andre veldig kjipt om det skulle medføre at hun trekker seg unna som venn. Noen tips?

7445613[/snapback]

du kan jo prøve å "overta" ho, men det er jo litt stygt gjort.

men du bør prøve å finne ut kor lenge dei har vert ilag, prøve å finne ut litt om seriøsiteten. kanskje gjerne prøve å finne ut litt kva type kjæresten henna er. er mange faktorer du kan spele på. men i eit sånt tilfelle så er vel det litt dumt å buse ut med at du liker ho bla bla bla, før du har ho litt på kroken. ho er tross alt ilag med en person, og det er en grunn til det. og visst ho treffer noke nytt som kan virke nytt og spennende, bedre enn det ho har, og du er litt for masse frampå, så har ho noke å falle tilbake på, og det er lett for ho å gjøre..

emotional minefield=) watch your step, young lad

Lenke til kommentar

Hehe, minefelt er det, det skal være sikkert.

Er ikke typen til å prøve å bryte opp forhold. Det blir bare feil. Men hadde vært greit å fått vite litt mer om forholdet, som det du nevner fx. Hun har virket interessert, så mulig det ikke er det mest stabile forholdet. Egentlig umulig å si utifra hva jeg vet så langt. Er sikkert best å bare prøve å få til et venneforhold. Om forholdet hennes skulle bryte sammen får jeg heller gjøre noe da. Får se hvordan det blir på festene framover. Håper vertfall vi kan prate på en noenlunde normal måte. Og om temaet skulle komme opp om følelser og slikt får jeg ta det der og da, men prøve å være litt tilbakeholden og ikke si for mye. Det vil bare ødelegge. Vil ikke miste kontakt med henne heller.

Veldig synd hun var opptatt da. Beste jenta jeg har møtt, og var perfekt på alle måter slik jeg kjenner henne hittil (bortsett fra det åpenbare da... :no:)

Noen andre som er interesserte, men der er ikke interessen gjensidig. Velvel. Får prøve å riste av meg skuffelsen og komme videre. Naturligvis kjipt akkurat nå, men får ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har alle smarte jenter forsvunnet?

7445221[/snapback]

Det er nok bare deg. Kjæresten min er i hvert fall ikke "domm". :p Eller var det smarte jenter uten kjæreste du mente?

7446366[/snapback]

Nei, jeg finner ikke smarte jenter med kjæreste en gang. De tenger ikke være så ufattelig smarte, men det må jo gå an å ha en normal samtale med de. Fleste jeg finner er av typen som aldri har lest en avis, som ikke vet hvem statsministeren er osv. Ikke det at aviser og statsministre bryr meg så veldig, men når jeg kan ha mer givende samtaler med søstrene mine på 7 og 10 år er det noe feil.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Nei, jeg finner ikke smarte jenter med kjæreste en gang. De tenger ikke være så ufattelig smarte, men det må jo gå an å ha en normal samtale med de. Fleste jeg finner er av typen som aldri har lest en avis, som ikke vet hvem statsministeren er osv. Ikke det at aviser og statsministre bryr meg så veldig, men når jeg kan ha mer givende samtaler med søstrene mine på 7 og 10 år er det noe feil.

7446402[/snapback]

Yikes, finnes det sånne?

Jaja, nå er det vel litt enklere for meg å finne smarte jenter med tanke på at jeg går på en rimelig god skole med et høyt inntakskrav, men de jentene du beskriver virker ganske ekstreme. Finn deg et nytt miljø å ferdes i. :p

Lenke til kommentar

Har ikke vært med kjæresten min på nesten to uker nå, av natulige årsaker. Eneste kontakten vi har er per telefon og SMS. Skal heldigvis nedover til henne om "kun" en uke, og skal fri. Ring er kjøpt inn, og alt er forsåvidt klart. Det eneste problemet er at hun virker så likegyldig på telefon når vi snakker. Jeg har nevnt det for henne flere ganger, og hun sier at hun ikke mener det. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være sånn, og "tingene" er helt annerledes når vi er sammen. Vi flytter sammen i sommer, og vi skal som sagt forlove oss. Likevel føler jeg meg bare trist når jeg ikke ser henne, og tar ting kanskje på feil måte. Jeg stoler på henne 110%, så det er ikke det som er problemet heller.

Jeg føler på meg at det egentlig bare er jeg som lager problemer for meg selv, for hun sier at ingenting er forandret for hennes del, men at det kanskje er det at vi snakker rundt 1-2 timer i telefon hver dag som gjør det. Vi er forsåvidt enig om at det å snakke i telefon ikke er det optimale.

Uff, det skal ikke være lett, men jeg føler kanskje at jeg ikke burde klage heller. Likevel er jeg bekymret hele tiden. Har jo ikke lyst til å miste henne og stedatteren min, så det er kanskje det som gnager i bakhodet hele tiden. Når jeg nevner det for henne svarer hun "Hvorfor skulle du miste oss?", noe som jeg vil tolke som et bra tegn. Det er vel kanskje bare jeg som tenker for mye vil jeg tro.

Bare en uke igjen nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...