Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Da jeg var med kjæresten min før vi var sammen var jeg og for feig til å kysse henne. Men det ble jo bra med meg og henne til slutt :D

 

Ta det neste gang! Mann deg skikkelig opp og gjør det!

7651702[/snapback]

 

Jeg får gjøre det ja! Er jo tross alt mann fra før, så å manne seg opp bør ikke by på de største utfordringene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg var med kjæresten min før vi var sammen var jeg og for feig til å kysse henne. Men det ble jo bra med meg og henne til slutt :D

 

Ta det neste gang! Mann deg skikkelig opp og gjør det!

7651702[/snapback]

 

Jeg får gjøre det ja! Er jo tross alt mann fra før, så å manne seg opp bør ikke by på de største utfordringene.

7651754[/snapback]

I så fall er det noe galt med deg!

Lenke til kommentar
Da jeg var med kjæresten min før vi var sammen var jeg og for feig til å kysse henne. Men det ble jo bra med meg og henne til slutt :D

 

Ta det neste gang! Mann deg skikkelig opp og gjør det!

7651702[/snapback]

 

Jeg får gjøre det ja! Er jo tross alt mann fra før, så å manne seg opp bør ikke by på de største utfordringene.

7651754[/snapback]

I så fall er det noe galt med deg!

7651823[/snapback]

 

 

En smule ironi bak det innlegget. Og ja, jeg vil gjerne ha servert leksa om at ironi ikke hører hjemme på internett. Min norsklærer har påbudt meg å bruke ironi så ofte jeg kan på internett, så da gjør jeg det.

 

 

Men du har rett. Ikke i at det er noe galt med meg, men i at det er et problem å manne seg opp til noe slikt ja. Får vondt i magen bare ved tanken - nesten.

 

Vurderer nesten å spørre henne om hun blir med på tur (les: spasertur) til uka (hun er hjemme nå. Bor bare på hybel her i uka), og bare kline til mens man stopper opp for å se på stjernene (noe det er mye av her for tiden). "Tur??" sier dere, men tur funker bra. Har sjekket opp ei før på den måten, og det funket helt utmerket. Dessuten liker vi nordlendinger kulde.

 

Men ja. Får begynne å psyke meg opp!

Lenke til kommentar
Om været er ok, så er tur veldig koselig :) Du får si ifra hvordan det går!

7652706[/snapback]

 

 

Været er jo alltid bra i Nordland! Har gått flere turer med henne, og hver gang har værgudene gitt oss bra vær. Enten i form av romantisk snøvær, eller kalde kvelder med stjernehimmel. Så ja. Tur er bra :).

 

Huff. Er jo egentlig håpløs romantiker, så jeg vet liksom ikke hvordan det "skal" gjøres. Noen tips til hvordan det kan gjøres?

 

Skal skrive en 4-siders avhandling om det!

Lenke til kommentar
Stopp, stryk henne forsiktig på kinnet og se hvordan hun reagerer.

 

Nei, jeg aner ikke :p Glad jeg ikke er gutt, hehe. Jeg ble sjekket opp via en samtale om fitter på msn, så vanskelig var jeg :!:

7652767[/snapback]

 

Tanken har streifet meg ja. Bare stoppe litt opp, og gjøre en sånn manøver eller noe.

Lenke til kommentar

Snobjørn, da har man vel vært veldig lite sammens med jenter hvis man ser et skoleball ( går utifra at det er 8-10klasse ) å nærme seg, er vel ikke den beste plassen å få nærmere god kontakt med motparten. Sier ikke noe spesielt rettet mot deg nå, men selve skoleballet :p

 

 

Vel, det med å lene seg fram, er jo ikke bare å bare da , skal baller til å.. Også må man jo se seg litt i situasjonen, så det ikke blir helt feil.

husk, ta det sakte :)

Lenke til kommentar
Snobjørn, da har man vel vært veldig lite sammens med jenter hvis man ser et skoleball ( går utifra at det er 8-10klasse ) å nærme seg, er vel ikke den beste plassen å få nærmere god kontakt med motparten. Sier ikke noe spesielt rettet mot deg nå, men selve skoleballet :p

 

 

Vel, det med å lene seg fram, er jo ikke bare å bare da , skal baller til å.. Også må man jo se seg litt i situasjonen, så det ikke blir helt feil.

husk, ta det sakte :)

7653801[/snapback]

 

 

Jeg mener, JEG føler i allefall jeg gikk ett steg fremover, skal nevnes at jeg tidligere og forhåpentlig vis ikke i fremtiden har vært ganske håpløs med jenter, tidligere har jeg vært mer eller mindre redd jenter :S :blush: ... er vanskelig å komme seg ut elelrs når man bor så langt fra urbane strøk og er mindreårig :hm: han heller aldri vært noe serlig opphengt i alkohol heller, derfor har jeg liksom ikek blitt invitert på noen fester heller.

Lenke til kommentar
Stopp, stryk henne forsiktig på kinnet og se hvordan hun reagerer.

 

Nei, jeg aner ikke :p Glad jeg ikke er gutt, hehe. Jeg ble sjekket opp via en samtale om fitter på msn, så vanskelig var jeg :!:

7652767[/snapback]

Æff, betyr ikkeno hva dere snakket om, vel :)

Kjæresten min ble betatt av meg da jeg med riktighet fortalte henne hvilken nettleverandør hun brukte. (Vi møttes på mIRC :p )

Lenke til kommentar
Snobjørn, da har man vel vært veldig lite sammens med jenter hvis man ser et skoleball ( går utifra at det er 8-10klasse ) å nærme seg, er vel ikke den beste plassen å få nærmere god kontakt med motparten. Sier ikke noe spesielt rettet mot deg nå, men selve skoleballet :p

 

 

Vel, det med å lene seg fram, er jo ikke bare å bare da , skal baller til å.. Også må man jo se seg litt i situasjonen, så det ikke blir helt feil.

husk, ta det sakte :)

7653801[/snapback]

 

 

Jeg mener, JEG føler i allefall jeg gikk ett steg fremover, skal nevnes at jeg tidligere og forhåpentlig vis ikke i fremtiden har vært ganske håpløs med jenter, tidligere har jeg vært mer eller mindre redd jenter :S :blush: ... er vanskelig å komme seg ut elelrs når man bor så langt fra urbane strøk og er mindreårig :hm: han heller aldri vært noe serlig opphengt i alkohol heller, derfor har jeg liksom ikek blitt invitert på noen fester heller.

7653909[/snapback]

 

 

Ok, bare et sidespørsmål, har du vært full, vært beruset ? Hjelper litt på nervøsiteten :)

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Æff, betyr ikkeno hva dere snakket om, vel :)

7654303[/snapback]

Jo, såklart.

 

Tviler på at det hadde vært det samme om jeg rabla ned alt jeg veit om skoleverke f.eks. Selv om jeg egentlig ikke hadde noe spesielt i tankene med den samtalen, det ble bare sånn.

 

Men det er jo fint :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...