Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy som jeg savner kjæresten min nå. Hun dro oppover igjen for omtrent 33 timer siden og hun kommer ikke tilbake før i påsken.

 

Vil så gjerne bare holde rundt henne litt og kose meg.

Men men. Vi har da hatt 2 fine uker med mye kos og god mat og godt drikke, så jeg skal vel egentlig ikke klage. Tror jeg.

Vi har forresten vært sammen i et år nå og jeg er stadig like forelska. Ting kunne egentlig ikke vært bedre mellom oss.

 

Elsker deg, flua mi :)

Lenke til kommentar
Flua mi!? Den var ny!!

7645888[/snapback]

Ja, hun er jo tross alt Flua_i_suppa her på forumet da ;)

7645897[/snapback]

 

stusset litt jeg også for å være ærlig. fluer er vel egentlig ikke det første jeg forbinder med kjærleik og omsorg.

 

nå er det min tur til å legge frem en problemstilling her:

Da jeg bodde i en studentbolig for mange herrens år siden ble jeg kjent med mange nye mennesker og endel av disse har jeg fremdeles kontakt med. Dette innkluderer ei jente om jeg har hatt ganske mye kontakt med alle disse årene. Etterhvert fikk jeg følelser for henne men jeg fikk ikke inntrykk av at hun så på meg som noe mer enn en venn. tilslutt bestemte jeg meg for å stå frem med hva jeg synes. Jeg sendte henne et fire siders brev hvor jeg beskrev hva jeg synes om henne og at jeg ikke hadde inntrykk av at hun ville ha meg som noe annet enn en venn. Jeg gjorde det ganske klart at hvis dette stemte så ønsket jeg aldri å ha noe mer kontakt med hennne. Hvis hun så på det som en umulighet at det vill ebli noe mer enn et vennskap mellom oss så ønsket jeg ikke å ha kontakt med henne. dette for å unngå at jeg skulle vente på noe som aldri kom til å skje.

 

til tross for at det er nesten et år siden jeg sendte det brevet tar hun fremdeles kontakt med meg på telefon, sms og på nettet. da hun nå har nå flyttet mye nærmere der jeg bor har hun foreslått at vi skal møtes igjen.

 

Når jeg synes jeg ganske tydelig har gitt beskjed om at jeg ikke ønsker noe kontakt med henne er det noen som har noen forslag til andre virkemidler for å sende budskapet på nytt?

Lenke til kommentar
nå er det min tur til å legge frem en problemstilling her:

Da jeg bodde i en studentbolig for mange herrens år siden ble jeg kjent med mange nye mennesker og endel av disse har jeg fremdeles kontakt med. Dette innkluderer ei jente om jeg har hatt ganske mye kontakt med alle disse årene. Etterhvert fikk jeg følelser for henne men jeg fikk ikke inntrykk av at hun så på meg som noe mer enn en venn. tilslutt bestemte jeg meg for å stå frem med hva jeg synes. Jeg sendte henne et fire siders brev hvor jeg beskrev hva jeg synes om henne og at jeg ikke hadde inntrykk av at hun ville ha meg som noe annet enn en venn. Jeg gjorde det ganske klart at hvis dette stemte så ønsket jeg aldri å ha noe mer kontakt med hennne. Hvis hun så på det som en umulighet at det vill ebli noe mer enn et vennskap mellom oss så ønsket jeg ikke å ha kontakt med henne. dette for å unngå at jeg skulle vente på noe som aldri kom til å skje.

 

til tross for at det er nesten et år siden jeg sendte det brevet tar hun fremdeles kontakt med meg på telefon, sms og på nettet. da hun nå har nå flyttet mye nærmere der jeg bor har hun foreslått at vi skal møtes igjen.

 

Når jeg synes jeg ganske tydelig har gitt beskjed om at jeg ikke ønsker noe kontakt med henne er det noen som har noen forslag til andre virkemidler for å sende budskapet på nytt?

7646744[/snapback]

Slik som jeg ser det er det liten sannsynlighet for at hun ute etter "mer" i og med at hun kanskje har blitt forelsket eller fått åpna øynene sine av brevet ditt, for at det har hun nesten helt sikkert ikke. Hun vil mest sannsynlig gi deg en ny mulighet, sånn at du kan prøve å få henne til å falle for deg. Med andre ord, hvis du forsatt er interessert i henne burde du kanskje prøve å gjøre noe, men ikke bli for overrasket eller skadet hvis hun til slutt ikke vil ha mer enn et vennskap.

 

Dermed må du nok legge om taktikken din litt, husk at jenter blir bort i mot gale når noe er akkuratt utenfor rekkevidde.

Lenke til kommentar

OK. Siden "alle" ser ut til å poppe ut med historier, kan jo likegodt jeg komme med min òg.

 

Det har seg slik at jeg i det siste har fått et meget godt øye til en jente. Hun er nydelig, snill, skikkelig artig og koselig, og jeg trives meget godt i lag med henne noe jeg har fått inntrykk av er gjensidig. Vi har vel vært på flere "dates" for å si det sånn.

 

Har sagt til henne et par ganger at jeg liker henne skikkelig godt. Hun misliker sterkt å snakke om følelser, så det vet jeg, men har da fått noen hint om det samme tilbake. Faktisk så tror jeg det kan være muligheter for at hun også liker meg - utrolig nok. Satt og holdt i hender, dvs "håndkosing" (om noen har et bedre ord, speak out :p) her om dagen på kino. Ble også sittende og se på hverandre noen stunder under filmen. Eneste til nå som har greid å rive meg løs fra James Bond. Tror faktisk jeg er forelsket, og ja. Hadde skikkelig lyst til å gi henne en overraskelse da jeg fulgte henne hjem fra kinoen i går i form av et kyss, men jeg ble for mye kylling. Tror det kunne ha godt bra, i og med at hun virker å være interessert i meg.

 

Er naturlig nok veldig glad om dagen :D.

 

Men, ja. Nå vet dere det. Noen som har noen gode og vise ord å si?

 

Og, ikke tro jeg er en 14 - 15 år. Er et par år eldre enn det.

Endret av Ladern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...