Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du over 16, så får man vel ha eget privatliv ang. sex, altså, rekker man over 16årsalderen har man sengelappen iboks :)

Tenkt te å knulle hun da ? Eller bare ta en napp mens hun ligger ved siden av deg ? hehehe

7577791[/snapback]

Si det til foreldrene mine.

Om jeg hadde tatt en napp, ville hun lagt merke til det og kastet seg over meg ;)

7579215[/snapback]

Jaja, bare begynne det vel ?

jeg prata med den fremtidige dama ( jeg foretrekker å kalle henne det, da jeg vil bli sammens med henne )

Nyttårsaften Dilemma

Jeg ringte den fremtidige dama igår, og hun kom ikke inn på festen jeg skal, med maaange, maaange, maaange av mine gode venner, mange venner jeg ikke har prata med på lenge osv. Noe jeg _veldig_ gjerne ville ha gjort.

Men hun og et par veninner kom ikke inn, det var snakk om mange veninner.

De og enda et par venner holder en fest litt lenger vekk, så det tar ca 20min med bil - Noe jeg ikke har.

Her kommer problemet : Hvor skal jeg være ?

(A)Jeg kan bli med 2 av kameratene mine bort til der hun har fest, også prøve og komme meg tilbake til lokalfesten min

(B) Jeg kan dra dit med de 2 kameratene mine og bli der for jentas skyld

© Jeg kan prate med henne, sende hun nyttårsaften hilsen, og være på lokalfesten med alle gode gamle kamerater - Noe hun respekterte i stor grad ( faen jeg er gla i hu ;) )

Noen som har "Tip of the day " til meg ?

Lenke til kommentar
Jaja, bare begynne det vel ?

jeg prata med den fremtidige dama ( jeg foretrekker å kalle henne det, da jeg vil bli sammens med henne )

Nyttårsaften Dilemma

Jeg ringte den fremtidige dama igår, og hun kom ikke inn på festen jeg skal, med maaange, maaange, maaange av mine gode venner, mange venner jeg ikke har prata med på lenge osv. Noe jeg _veldig_ gjerne ville ha gjort.

Men hun og et par veninner kom ikke inn, det var snakk om mange veninner.

De og enda et par venner holder en fest litt lenger vekk, så det tar ca 20min med bil - Noe jeg ikke har.

Her kommer problemet : Hvor skal jeg være ?

(A)Jeg kan bli med 2 av kameratene mine bort til der hun har fest, også prøve og komme meg tilbake til lokalfesten min

(B) Jeg kan dra dit med de 2 kameratene mine og bli der for jentas skyld

© Jeg kan prate med henne, sende hun nyttårsaften hilsen, og være på lokalfesten med alle gode gamle kamerater - Noe hun respekterte i stor grad ( faen jeg er gla i hu ;) )

Noen som har "Tip of the day " til meg ?

7585982[/snapback]

Gjør som Ryan i The O.C. :wee:

Dra til festen hun er på like før kl.0000 og overrask henne. Så kliner du til kl 0000 (bokstavelig talt). Da hadde jeg dødd.

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Gjest Ulykkelig...
Respekt mann, for at du tross alt er lojal mot begge to!

ellers kan jeg lite annet enn å ønske deg lykke til! thumbup.gif

Takk :)

du kommer sikkert til å synes at det ikke hjelper noe særlig å gå til psykolog men med alt dette som du har opplevd i løpet av året, så tar ting tid... bare gi det noen ganger og du kommer til å merke at kanskje livet blir litt lettere...

Jeg håper at det hjelper, for nå føler jeg meg igrunn helt på bunnen. Jeg merker nå hvor viktig det er med et godt helseapparat rundt psykiatri/psykologi osv... 2 måneders ventetid kan i noen tilfeller være liv og død.

Håper ting ordner seg for deg. Følelser er vanskelig :/

Tror du vil ha veldig godt av å kunne så og si helt kontakten med hun jenta. Det kommer ingenting godt ut av å forsette et vennskap med henne.

Det er det jeg prøver å si til meg selv. Men hun har blitt så avhengig av meg at jeg nesten ikke har hjerte til å fortelle henne at hun bare må glemme meg. Det er SKIKKELIG ille...

Jaja. Ble ikke en veldig koselig jul, men får håpe det nye året blir bedre :roll:

Lenke til kommentar
Respekt mann, for at du tross alt er lojal mot begge to!

ellers kan jeg lite annet enn å ønske deg lykke til! thumbup.gif

Takk :)

du kommer sikkert til å synes at det ikke hjelper noe særlig å gå til psykolog men med alt dette som du har opplevd i løpet av året, så tar ting tid... bare gi det noen ganger og du kommer til å merke at kanskje livet blir litt lettere...

Jeg håper at det hjelper, for nå føler jeg meg igrunn helt på bunnen. Jeg merker nå hvor viktig det er med et godt helseapparat rundt psykiatri/psykologi osv... 2 måneders ventetid kan i noen tilfeller være liv og død.

Håper ting ordner seg for deg. Følelser er vanskelig :/

Tror du vil ha veldig godt av å kunne så og si helt kontakten med hun jenta. Det kommer ingenting godt ut av å forsette et vennskap med henne.

Det er det jeg prøver å si til meg selv. Men hun har blitt så avhengig av meg at jeg nesten ikke har hjerte til å fortelle henne at hun bare må glemme meg. Det er SKIKKELIG ille...

Jaja. Ble ikke en veldig koselig jul, men får håpe det nye året blir bedre :roll:

7588399[/snapback]

Jeg har samme problem som deg Ulykkelig..., jeg kan vil ikke si at jeg har hatt en God jul heler...

Jeg føler meg på bunn... men jeg har kommet meg litt oppover, men dette er på grunn av, at jeg har fått mye hjelp...

Men bare hold deg i skinnet... så kommer alt til å gå bra etter hvert, skal du se..!

Lenke til kommentar

Uff, jeg må si jeg syns synd på dere som havner i sånne dilemmaer.. Men Ulykkelig, du skal ha respekt for å ha klart å holde deg nøytral til både jenta og kameraten :) Håper det bedrer seg for deg.

Ah, nå har Marius vært her siden mandag kveld, og det er kooselig :) I dag har vi vært i byen og brukt gavekort og tilgodelapper, og på polet en tur :) I morra tar vi toget hjem til mamma og blir der en uke.. Bursdag er vi bedt i i morgen, det blir bra (derfor vi var på polet :p ).

Lenke til kommentar
(02:40:05 AM) Henne: om.. ehh.. d blir litt teit.. men har lurt litt i d sista.. om du lige meg?

(02:40:55 AM) Canute: ... hvis eg hadde sagt ja, hadde det vært så utrolig gale?

(02:41:52 AM) Henne: nei men eg håpte jo på at me bare va venner... e du ikje enig?

AH THE PAIN! THE PAIN!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...