Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MC2

Å si et slikt kompliment her naturlig meg. Men vet ikke om jeg skal holde den flørtende tonen, eller den litt mer seriøsee?

Men satser på å være meg selv hele tida. Skal prøve meg frem sakte og sikkert, og hvis det blir respons så kan jeg gå videre. Men er ikke responsen der. Hmm, da sliter jeg. Vil ikke miste henne

Lenke til kommentar
MC2

Å si et slikt kompliment her naturlig meg. Men vet ikke om jeg skal holde den flørtende tonen, eller den litt mer seriøsee?

Men satser på å være meg selv hele tida. Skal prøve meg frem sakte og sikkert, og hvis det blir respons så kan jeg gå videre. Men er ikke responsen der. Hmm, da sliter jeg. Vil ikke miste henne

7434750[/snapback]

Hva mener du med en seriøs tone?

Oftest er det enklere å bruke en mer humoristisk "approach", for da er hun mindre bevisst over hva du gjør, men problemet her er også at dere allerede er venner, og hun kan kanskje tro at du bare er litt mer morsom enn normalt. Derfor er det muligens best å være morsom samtidig som du prøver å komme deg nærmere henne (følelsemessig altså), mao bruke litt mer direkte komplimenter på at hun ser pen ut i rødt feks.

Husk at de to kvalitetene i personligheten til guttene som tiltrekker jenter mest er selvsikkerhet og humor. Du trenger begge, men de må være balansert.

Lenke til kommentar
Gjør det noe om venninna hennes hører det, da? :)

7434412[/snapback]

Det er alltid flaut å gjøre slikt foran venninnegjengen, for det ender i knising, man blir rød, og alt går til helvete. Så det så. :)

7434513[/snapback]

Hmm...kan ikke si meg enig. Dette har jo mye med selvtillit å gjøre, så det kan funke fett. Dessverre har jeg ingen tips til hvordan man kan opparbeide seg god selvtillit. Men om venninna hører det og kanskje sier noe som "Er du seriøs?" så vær ærlig hele veien, og si det som det er, ikke endre på noe du du har sagt fordi noen andre kanskje prøver å sette deg ut. :w00t:

Lenke til kommentar
MC2

7434750[/snapback]

Hvis du bare er grei, blir du "venn".

Å være leken er den rette veien, for da er du ikke bare "snill" og "grei" og da er det sjangse for at dere blir noe mer enn venner.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Drømme dama vart mi:D så no har eg hatt dame i 2 dager..heh =) kommer til å bli en hærlig tid i møte. er helt fantastisk da du finner en person som du syns er smellvakker, nydelig, søt, skjønn, deilig, sexy, og har den utrulige herlige personligheten som en forguder. når du er skikkelig stolt over den du er sammen med, og berre vil vise til alt og alle at personen er din. gir en god følelse som varmer evig.

eg er jo i militæret, så eg syns det var tøft gjort av ho å ville satse på meg, da eg ikkje er heime så alt for ofte(9.5t med buss). sånt betyr jo endel.

Neppe og Juliess: tell me about your present "condition" :p

Lenke til kommentar

Ok, her er historien :p

Jeg oppfattet han som en skikkelig sarkastisk og litt frekk, sånn på forumet. Og så la han meg til på msn, og vår første ordentlige samtale handlet om fitter. Ja, korrekt, han omtrent overfalt meg på msn og fortalte meg hvordan et kvinnelig kjønnsorgan skal se ut (og hvordan det hvertfall IKKE skal se ut!!), og jeg svarte jo tilbake. Selvfølgelig, det er et interessant tema.

Så ble det til at vi pratet mer etter hvert, og så tulla litt med at det hadde jo vært gøy å møtes og greier. Og så fant vi ut at det var jo egentlig ingen grunn til å la være, så vi fant en dato som passet for begge, 24. november. Da hadde vi "kjent" hverandre i litt over to måneder og pratet sånn ca hver dag, og visste hvordan hverandre så ut, hvertfall på bilder og cam.

Så dro jeg til Hamar 24. november, vi bestemte oss for å møtes hos pappa, siden det er jo litt kortere. Og da rakk jeg å dusje og grue meg i ca. to timer, før jeg stod på perrongen og ventet.

Seriøst, jeg var så nervøs. For jeg visste at enten gikk det på trynet, eller så gikk det bra. Håpet selvfølgelig på det siste :) så kom toget, men jeg så ikke noen Marius noen sted. Men plutselig var han der, og vi klemte. Han var jo seg selv, akkurat som jeg hadde forestilt meg han! :!: Jeg var dødsnervøs, haha. Visste at den første timen var viktig for hvordan ting kom til å være. Jeg husker ikke hva vi prata om, blir vel som å gå lydighet med bikkja, du aner ikke hva du har gjort etter at du er ferdig :p

Ting gikk hvertfall veldig naturlig, og det var så koselig hele helgen. Jeg trenger vel ikke gå i detaljer? ;)

Han er akkurat som jeg vil ha han! Det er så deilig. Jeg kan ikke forklare det, men jeg føler meg ganske sikker på at det her er noe bra. Kanskje fordi vi snakket så lenge før vi traff hverandre, jeg veit ikke, men jeg har hvertfall gått heeelt på trynet for personligheten hans og hvordan han er. Og som sagt, alt var så naturlig etter den ene eller to første timene.

Og så måtte vi gråte litt da, før han skulle dra. Det var ikke noe gøy å la han gå på toget i det hele tatt.. visste jo det at jeg skulle sette meg på et annet tog og kjøre i motsatt retning.

Så neste gang jeg får se ham igjen er 15. desember, da har han bursdag, og jeg drar oppover med flyet klokka ni om morran fra Gardermoen. Så tipper gjensynsgleden er stor på begge sider da :love:

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal begynne å gå rundt og si at jeg er stygg jeg også. Så får vi er hvor populært det er.

7441117[/snapback]

Går fint for meg.

Men altså; har en følelse av at Neppe skjønte at jeg køddet, eneste jeg ville ha frem var at jeg faktisk syns det virket som om du ville unngå å nevne utseende og kompansere med god personlighet.

Ikke ta alt så seriøst...

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Men altså; har en følelse av at Neppe skjønte at jeg køddet, eneste jeg ville ha frem var at jeg faktisk syns det virket som om du ville unngå å nevne utseende.

7441142[/snapback]

Jeg synes det er greit hun ikke gjør det. Jeg slakter henne bare på det uansett. Så hoffer hun til meg.

Lenke til kommentar
Da skaller jeg ned deg.

7441129[/snapback]

Lykke til med å skalle over 60 mil :!:

Men altså; har en følelse av at Neppe skjønte at jeg køddet, eneste jeg ville ha frem var at jeg faktisk syns det virket som om du ville unngå å nevne utseende.

7441142[/snapback]

Hehe, nei det var ikke derfor.. men å si at noen er herlig og fantastisk kan jo inkludere utseendet :)

Lenke til kommentar

At dere klarer så mye OT? :O

Men jeg er helt nede altså.

Går aldri min vei med kjærligheten. Virker som hun har trekt seg litt tilbake etter jeg kanskje har vært litt mer pågående i det siste. Men vet ikke sikkert. Ene dagen smiler hun til meg hele tida, og setter seg med meg.

Men idag, så virka det som hun ville unngå meg...

Kan ha noe meg at hun er syk da.

Men klarer ikke dette lenger.

Skulle ønske jeg aldri ble forelska i henne. Hu liker meg sikkert ikke.

Vil bare gå å dø!

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt mot til meg å spurt ut drømmedama. Vi har småflørta litt de siste to månedene, og jeg har blitt helt på knærne etter henne. Fikk ikke noe klart svar siden hun var opptatt fremover med jobbing, men skulle komme tilbake til det. Bare å håpe det ikke var et pent nei...

Klaffet jo veldig bra det mellom Julie og Marius. Grattis! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...