Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe negativt å være avhengig av hverandre ?

Jeg er vel rimelig avhengig av venner og familie. Jeg er avhengig av å få snakke med Julie på en eller annen måte i løpet av dagen. Men ikke sånn avhengig at jeg må tilbringe hele dagen med henne, eller klenge hele tiden.

Det er mer sånn positiv avhengighet at jeg veit at hun og de andre er der for meg osv. Mer sånn trygghetstanke.

Men om du skulle være avhengig i den forstand at du MÅ være med henne hele tiden, så er det jo veldig negativt. Du vil bli totalt skjermet for alt som heter sosialt liv og venner.

Det er som sagt flere måter å være avhengig på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er avhengig av å ha kontakt med henne, og det er vel stort sett det.

Kanskje litt avhengig av å få et glimt av henne en gang i løpet av ei uke, ikke sikker...

Og på hvilken måte hun er avhengig av meg, vet jeg ikke.

Men tror det er den evige nettkontakten, og komplimentene jeg strør rundt meg og følelsen av at noen syns en er spesiell elns.

Men hva vet vel jeg hva som rører seg i hennes hode...

Lenke til kommentar

pinlig og pinlig, ingenting er pinlig når det er fyll og sex :p

altså, nei, jeg oppfordrer ikke til å drikke seg drita full og runda av bordet med klamydia og en dose HIV, men å ta seg 2 glass vin med den fremtidige fruen er da ikke mye stresse for, letter trykket litt.. Spesielt hvis man kysser personen/e, da er liksom det værste over , føler iallefall jeg. Da er man trygg på at man er på samme vinge.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
men å ta seg 2 glass vin med den fremtidige fruen er da ikke mye stresse for, letter trykket litt.

7548917[/snapback]

Det var kanskje litt mer en 2 glass vin. Nermere bestemt en flaske. Men jeg sovna rimelig fort, tror jeg. Ikke at man blir full, men man blir sliten etter hvert. Selv om det var en koselig kveld.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått brukt hunden min til det den var ment for; løpe rundt en fin jente og "fange" hun i båndet. Har ventet 6 år på at dette skulle skje. Ikke nok med det, hunden min, smart som hun er, valgte å løpe rundt en fin jente med hund, noe som gjorde at samtalen gikk litt lettere da vi hadde noe å snakke om (hunder altså).

(...så gikk jeg hjem og dunket bamsen.)

Lenke til kommentar
Det var kanskje litt mer en 2 glass vin. Nermere bestemt en flaske. Men jeg sovna rimelig fort, tror jeg. Ikke at man blir full, men man blir sliten etter hvert. Selv om det var en koselig kveld.

7548936[/snapback]

Om du mener natt til søndag, så ja, du slokna på under fem minutter. Men tok det jo igjen da du vekte meg ;)

Lenke til kommentar
Haha, nei, men han hadde drukket vin mens jeg satt og nerda :p Også ble det litt sent. Men det er ikke sånn jeg syns man skal bli sur av eller noe :)

7550189[/snapback]

Nei, det er da man henter ut sprittusjen og "frigjør sin indre kunstner". :)

Edit: Æsj da, dette ble jo kun spam. *Finne noe OnT og poste*.. Jo: jeg tror jeg lider av "single syndrome". Underbevistheten prøver å overbevise meg om at jeg er forelsket i alle og enhver. Blir nesten så jeg må le noen ganger, jeg vet jo at jeg egentlig føler ingenting for dem.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Edit: Æsj da, dette ble jo kun spam. *Finne noe OnT og poste*.. Jo: jeg tror jeg lider av "single syndrome". Underbevistheten prøver å overbevise meg om at jeg er forelsket i alle og enhver. Blir nesten så jeg må le noen ganger, jeg vet jo at jeg egentlig føler ingenting for dem.

7550256[/snapback]

Det kalles desperasjon. :tease:

Vet uansett hva du mener. Heldigvis er jeg ikke singel mer :)

Lenke til kommentar

7550256[/snapback]

Det kalles desperasjon. :tease:

Vet uansett hva du mener. Heldigvis er jeg ikke singel mer :)

7550311[/snapback]

Hehe, er jo ikke slik at jeg prøver meg på alt jeg ser heller. Snarere tvert imot. Men den lille demonen på skuldra prøver å få meg til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...