Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, det er verken flaut å dele det eller ekkelt. Å siden dere sikkert nyter å høre om det så. Tipper dere sitter å samler opp informasjon om oss og runker forran teksten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, det er verken flaut å dele det eller ekkelt. Å siden dere sikkert nyter å høre om det så. Tipper dere sitter å samler opp informasjon om oss og runker forran teksten. 7547219[/snapback] In your dreams! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, det er verken flaut å dele det eller ekkelt. Å siden dere sikkert nyter å høre om det så. Tipper dere sitter å samler opp informasjon om oss og runker forran teksten. 7547219[/snapback] det er nok kun deg Neppe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 det er nok kun deg Neppe 7547234[/snapback] Beklager, jeg runker ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 det er nok kun deg Neppe 7547234[/snapback] Beklager, jeg runker ikke. 7547243[/snapback] Noe blir forsøkt holdt skjult i alle fall! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Noe blir forsøkt holdt skjult i alle fall! 7547244[/snapback] Vel, noen kan faktisk ikke gjøre det. Av div grunner. Men så trenger jeg ikke eller lengre så. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ...og der ble vi intime, ja Godt dere deler alt , gutter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ...og der ble vi intime, ja Godt dere deler alt , gutter 7547270[/snapback] Old news... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ...og der ble vi intime, ja Godt dere deler alt , gutter 7547270[/snapback] de to siste sidene har mer eller mindre vært en Juliess-elsker-Neppe-og-omvendt-tråd så det kom ikke akkurat som en bombe for å si det slik... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 *leisegsmurf* Hvorfor skal kjærlighet være så vanskelig? Jeg liker ei jente. Vi vet begge vi er avhengig av hverandre. Hu forteller meg at vi ikke kan være det, for det er ikke bra. Hu dro i morges og fortalte meg at etter jul må vi snakke sammen for å finne ut at vi ikke liker hverandre. Problem. Jeg liker henne. Meget godt. Nå gjør det vondt i hjertet mitt nå Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ...og der ble vi intime, ja Godt dere deler alt , gutter 7547270[/snapback] Unnskyld de to siste sidene har mer eller mindre vært en Juliess-elsker-Neppe-og-omvendt-tråd så det kom ikke akkurat som en bombe for å si det slik... 7547299[/snapback] Å elske er vel et litt strekt ord å bruke ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Å elske er vel et litt strekt ord å bruke ? 7547312[/snapback] Sikker? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 de to siste sidene har mer eller mindre vært en Juliess-elsker-Neppe-og-omvendt-tråd så det kom ikke akkurat som en bombe for å si det slik... 7547299[/snapback] Vel, noen må jo bringe litt kjærlighet inn i denne tråden *leisegsmurf* 7547305[/snapback] Noen er redde for å føle, uansett hvem det er for.. Hva slags forhold har dere ellers, sånn hvordan er dere når dere er sammen? Pleier dere å finne på ting osv? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Å elske er vel et litt strekt ord å bruke ? 7547312[/snapback] Sikker? 7547325[/snapback] Å være forelsket er noe annet enn å elske. Samme med å være glad i en person som mer enn en venn. Å elske er et veldig strekt ord, som 14iser sier til hverandre etter 2 uker. Selv om jeg både er glad i henne og forelska i henne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nja... Sammen og sammen. Jeg sa ikke noe om at vi var sammen Jeg sa jeg liker henne godt, hu vet dette, og hu mener vi ikke skal like hverandre. Og så sa jeg at vi begge føler vi er avhengige av hverandre, og dette uten å være sammen. Hu mener det er negativt. Jeg trodde det var positivt. Det hele er komplisert, og gir meg vondt i hjertet. Det nærmeste vi kommer forhold er småflørting over russ.no og lange blikk i engelsktimene Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Å elske hverandre er ikke noe man gjør etter 1 mnd, det er jeg helt enig i..selv om fjortissene kanskje gjør det, hehe. Skal jeg si det, så skal jeg mene det og det betyr mye for meg. Er ikke noe jeg bare slenger ut (i likhet med andre ting, som heller ikke kommer slengende ut, hehe). Edit Smurfen: Ja, jeg mente ikke at dere var sammen, men tenkte mer på hva slags forhold dere har. Om det er helt vennskapelig fra hennes side, eller om det er klart for dere begge at det er noe der.. og om hun også mener det samme, så er det mulig det er en flukt fra hennes side å si at det er en negativ ting å være avhengig av hverandre. Selvfølgelig, man skal ikke være 100% avhengig, men det tror jeg de fleste skjønner Endret 21. desember 2006 av Juliess Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Fjortisene sier det til alle vennene sine siden de tror det er det samme som glad i deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Juliess: bah... vanskelig Hmm... How to console your own heart? Vin er en fin ting, men fyll er ikke, er det ikke så? Alkohol løser ingen ting? Ja ja, vi får se. Når vi begge kommer hjem etter jul... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg skjønner ikke helt dette smurfen ? Hun mener dere IKKE skal like hverandre ? Den var ny. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, jeg skjønner egentlig ingenting, men hun sa det. Det var farlig og negativt at vi var avhengig av hverandre og at vi måtte snakke sammen sånn at vi kunne bestemme at vi ikke likte hverandre. Alt er kaos og fjas og jeg får ikke prata med henne før 5. januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg