Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*leisegsmurf*

Hvorfor skal kjærlighet være så vanskelig?

Jeg liker ei jente.

Vi vet begge vi er avhengig av hverandre.

Hu forteller meg at vi ikke kan være det, for det er ikke bra.

Hu dro i morges og fortalte meg at etter jul må vi snakke sammen for å finne ut at vi ikke liker hverandre.

Problem.

Jeg liker henne.

Meget godt.

Nå gjør det vondt i hjertet mitt nå :(

Lenke til kommentar
...og der ble vi intime, ja :p Godt dere deler alt , gutter ;)

7547270[/snapback]

Unnskyld :blush:

de to siste sidene har mer eller mindre vært en Juliess-elsker-Neppe-og-omvendt-tråd så det kom ikke akkurat som en bombe for å si det slik...

7547299[/snapback]

Å elske er vel et litt strekt ord å bruke ?

Lenke til kommentar
de to siste sidene har mer eller mindre vært en Juliess-elsker-Neppe-og-omvendt-tråd så det kom ikke akkurat som en bombe for å si det slik...

7547299[/snapback]

Vel, noen må jo bringe litt kjærlighet inn i denne tråden :)

*leisegsmurf*

7547305[/snapback]

Noen er redde for å føle, uansett hvem det er for.. Hva slags forhold har dere ellers, sånn hvordan er dere når dere er sammen? Pleier dere å finne på ting osv?

Lenke til kommentar

Å elske er vel et litt strekt ord å bruke ?

7547312[/snapback]

Sikker?

7547325[/snapback]

Å være forelsket er noe annet enn å elske.

Samme med å være glad i en person som mer enn en venn. Å elske er et veldig strekt ord, som 14iser sier til hverandre etter 2 uker.

Selv om jeg både er glad i henne og forelska i henne.

Lenke til kommentar

Nja...

Sammen og sammen.

Jeg sa ikke noe om at vi var sammen :p

Jeg sa jeg liker henne godt, hu vet dette, og hu mener vi ikke skal like hverandre.

Og så sa jeg at vi begge føler vi er avhengige av hverandre, og dette uten å være sammen.

Hu mener det er negativt.

Jeg trodde det var positivt.

Det hele er komplisert, og gir meg vondt i hjertet.

Det nærmeste vi kommer forhold er småflørting over russ.no og lange blikk i engelsktimene :p

Lenke til kommentar

Å elske hverandre er ikke noe man gjør etter 1 mnd, det er jeg helt enig i..selv om fjortissene kanskje gjør det, hehe. Skal jeg si det, så skal jeg mene det og det betyr mye for meg. Er ikke noe jeg bare slenger ut (i likhet med andre ting, som heller ikke kommer slengende ut, hehe).

Edit

Smurfen: Ja, jeg mente ikke at dere var sammen, men tenkte mer på hva slags forhold dere har. Om det er helt vennskapelig fra hennes side, eller om det er klart for dere begge at det er noe der.. og om hun også mener det samme, så er det mulig det er en flukt fra hennes side å si at det er en negativ ting å være avhengig av hverandre. Selvfølgelig, man skal ikke være 100% avhengig, men det tror jeg de fleste skjønner ;)

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...