DJ_Dark Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Fikk heller ikke dame før jeg var halvveis til 18. Det var jo kjipt til tider før det, men jeg overlevde jo.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) De fleste jentene er retards i den alderen der. Forhåpentligvis vokser de seg av det. Bare vær deg selv. Er det ikke godt nok, er det de som taper på det. 8859656[/snapback] Jeg taper jo på det jeg og. 15 år og har aldri klina Utenfor skolen får jeg jo noen blikk fra diverse jenter, men det har aldri blitt noe mer. Jeg trodde da at jeg var en pen gutt. Muligens litt over gjennomsnittet. Jeg har ikke en så verst kropp heller. Hva er galt liksom? 8859711[/snapback] Det kommer med tiden. Du må sannsynligvis bort fra jentene på ungdomsskolen uansett, siden de "kjenner" deg for godt. Jeg har f.eks aldri rotet med de jentene jeg gikk på ungdomsskole med, selv om jeg var interessert i noen av dem. Det betyr selvsagt ikke at det er det samme for deg, men det kan hende. Kom deg på en fest der det er noen jenter du ikke kjenner. Ellers så kan du lese det Twingy skrev. Mye av det funker, men jeg vet ikke hvor mye av det som kommer til å funke for en 9 klassing. At du hører på Black Metal er egentlig ikke noe problem. Jeg hører selv på det, og jeg har fortsatt fått meg noen damer iløpet av tiden (ingen utenom en likte metal). Bare ikke få for mange sterke meninger, diskuter musikk hele tiden og bli helt gother. Twingy, ikke kom med missvisende og/eller rimelig urealistiske svar. Iril har allerede gitt svaret som er mest logisk og fornuftig. Du fremlegger ting så... 8862088[/snapback] Hvordan er de missvisende og urealistiske? Har du prøvd dem ut såpass mye at du med hånden på hjertet si at de ikke funker? Det er som å si at "Om du fortsetter å spille på spillautomater så vil du engang vinne masse penger". Bare trist at du allerede har tapt et større beløp. 8862265[/snapback] Nok en gang, hvordan kan du si det? Du vet faktisk ikke at det Twingy sier er feil. Ting er ikke akkurat så jævla lett som Twingy framstiller det. Det er ikke gjort over natta for å si det sånn! 8862267[/snapback] Nei, det er ikke gjort over natta og det er ikke "lett". Men går du inn for å prøve det Twingy og en haug av andre sier, så finner du fort ut hvor mye enklere ting kan gå. Jeg skjønner ikke hvorfor dere angriper Twingy på alt han sier. Han kommer med forslag, forslag som faktisk funker til tider. Mye av det han sier er faktisk enkel psykologi, og når du tenker deg om så gir det mening. Kan ikke dere bare la Twingy komme med sine egne svar, så kan dere heller svare personen slik som dere tror funker istedenfor å angripe han på absolutt alt? EDIT: Feil med navnene, og la til litt. Endret 14. juni 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det som er "galt" er at du ikke tar kontakt med jentene. De kommer som regel ikke bort til deg, så derfor får du gå bort til dem da vett. Du kan jo fortsette som nå, så kommer det alltids ei jente bort til deg en gang i blandt. Men du må gjøre noe selv. Snakk med alle de jentene du har lyst til å snakke med. Ser du ei, så gå bort og prat. 8862011[/snapback] Jepp så ser de på deg som en desperat, påtrengende raring/guttevenn, etterhvert. Do yourself a favor, avoid the friendzone! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det som er "galt" er at du ikke tar kontakt med jentene. De kommer som regel ikke bort til deg, så derfor får du gå bort til dem da vett. Du kan jo fortsette som nå, så kommer det alltids ei jente bort til deg en gang i blandt. Men du må gjøre noe selv. Snakk med alle de jentene du har lyst til å snakke med. Ser du ei, så gå bort og prat. 8862011[/snapback] Jepp så ser de på deg som en desperat, påtrengende raring/guttevenn, etterhvert. Do yourself a favor, avoid the friendzone! 8862407[/snapback] Snakker du med jenter så er du plutselig desperat og påtrengende? Hvordan i alle dager kommer du kontakt med det motsatte kjønn hvis du ikke kan snakke med fremmede? Spiller du kortene riktig og vet hvordan du skal prate, sånn ca. hva du skal si/ikke si, og hvordan kroppsspråket er, så kommer du ikke til å virke desperat og påtrengende. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg klina ikke før jeg var 17, og jeg er en pen gutt. 8859772[/snapback] Kan det være fordi du er en snørrhoven kladd? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Snakker du med jenter så er du plutselig desperat og påtrengende? Hvordan i alle dager kommer du kontakt med det motsatte kjønn hvis du ikke kan snakke med fremmede? Spiller du kortene riktig og vet hvordan du skal prate, sånn ca. hva du skal si/ikke si, og hvordan kroppsspråket er, så kommer du ikke til å virke desperat og påtrengende. 8862437[/snapback] Han sa at MetalHeart skulle prate med hver eneste jente han hadde lyst til å prate med. Da jentene ikke liker ham fra før, vil det bli pinlig og ekkelt for jenta, med mindre hu drar et "bitchslap"-move, da. Tingene er at gutten ikke vet hvordan han skal spille kortene sine riktig, fordi han har lite erfaring med jenter. Jeg klina ikke før jeg var 17, og jeg er en pen gutt. 8859772[/snapback] Kan det være fordi du er en snørrhoven kladd? 8862495[/snapback] Oh, you didn't! Endret 14. juni 2007 av Okstad Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 La meg putte på en "" der så ikke mod-politiet kommer og tar meg Ser at den der kan oppfattes som personangrep. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Han sa at MetalHeart skulle prate med hver eneste jente han hadde lyst til å prate med. Da jentene ikke liker ham fra før, vil det bli pinlig og ekkelt for jenta, med mindre hu drar et "bitchslap"-move, da. Tingene er at gutten ikke vet hvordan han skal spille kortene sine riktig, fordi han har lite erfaring med jenter. 8862510[/snapback] Han har lite erfaring med jenter, og kan derfor ikke spille kortene riktig. Hvordan i alle dager vil han lære det? Med å prøve og feile. Å gå bort til en jente, spørre henne et enkelt spørsmål for så å trekke seg vekk er jo igrunn helt greit, pluss at du får trent opp selvtilliten. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei hei hei, Kine. Jeg kommer til Hønefoss i Juli, da burde du holde deg inne. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er som å si at "Om du fortsetter å spille på spillautomater så vil du engang vinne masse penger". Bare trist at du allerede har tapt et større beløp. 8862265[/snapback] Ting er ikke akkurat så jævla lett som Twingy framstiller det. Det er ikke gjort over natta for å si det sånn! 8862267[/snapback] Omg.. Det er så sinnsykt trist å lese slikt.. Seriøst. Dere må være bitter.. Enten har dere ikke draget i HELE tatt, og har funnet ut at "ja, nå mobber vi twingy". Bare fordi han har tips som har virket for ham, og vil dele det med andre spørrende.. I denne tråden spør jo folk om hjelp til kjærlighetens mange problemer, og når noen svarer med sine meninger, blir han eller hun hakket på konstant uansett hva han eller hun sier. Syns det var mange gode tips til gutten på 15 år jeg. Jeg også var imot alt som svømte mot strømmen på den alderen, hørte du på metal og spilte CS var du taper.. hehe.. men sånn er det bare. Jeg ville også prøvd å bli kjent med noen jenter.. Det har sine fordeler! Trenger ikke å bruke dem som noe chick-magnet, noen av dem kan jo bli gode venner etterhvert. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Å gå bort til en jente, spørre henne et enkelt spørsmål for så å trekke seg vekk er jo igrunn helt greit, pluss at du får trent opp selvtilliten. 8862585[/snapback] Trene opp selvtilliten? Du kødder nå ja? Å bli oversett/sett rart på av ei jente når du prøver å starte en stamtale med henne, trener opp selvtilliten? Jada, og røyking forebygger kreft. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei hei hei, Kine. Jeg kommer til Hønefoss i Juli, da burde du holde deg inne. 8862587[/snapback] Jeg holder meg alltid inne når du er i nærheten. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Trene opp selvtilliten? Du kødder nå ja? Å bli oversett/sett rart på av ei jente når du prøver å starte en stamtale med henne, trener opp selvtilliten? Jada, og røyking forebygger kreft. 8862660[/snapback] Gå bort til en jente og si at du ikke skal være der lenge, du har bare et enkelt lite spørsmål (da vet hun at hun blir kvitt deg ganske snart, og tenker ikke mer over det). Si at du og vennen din er litt uenig, også spør du et enkelt spørsmål som f.eks "Hvem lyver mest av kvinner og menn?". Hun svarer på spørsmålet, du takker for deg og går vekk. Det er godt mulig jenten til å med smiler, noe som hjelper på. Og da skjønner du fort at det faktisk ikke er farlig å snakke med fremmede mennesker, men det er en kunst du burde lære deg. Blir du oversett, sett rart på av en jente når du snakker med henne, så vet at du at du ikke er "spennende" nok for henne, og det er noe du da kan jobbe med. Og du blir som regel ikke oversett hvis du ikke virker påtrengende eller desperat. Og der ligger alt i kroppsspråk og tale. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror jeg hadde tenkt at det var et UTROLIG dårlig sjekketriks Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Å gå bort til en jente, spørre henne et enkelt spørsmål for så å trekke seg vekk er jo igrunn helt greit, pluss at du får trent opp selvtilliten. 8862585[/snapback] Trene opp selvtilliten? Du kødder nå ja? Å bli oversett/sett rart på av ei jente når du prøver å starte en stamtale med henne, trener opp selvtilliten? Jada, og røyking forebygger kreft. 8862660[/snapback] Hva skal man gjøre da? Ikke tilnærme seg jenter? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva skal man gjøre da? Ikke tilnærme seg jenter? 8862760[/snapback] Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Blir du oversett, sett rart på av en jente når du snakker med henne, så vet at du at du ikke er "spennende" nok for henne, og det er noe du da kan jobbe med. Og du blir som regel ikke oversett hvis du ikke virker påtrengende eller desperat. Og der ligger alt i kroppsspråk og tale. 8862715[/snapback] Jeg slo hodet ganske hardt i skjermen da jeg leste det. Det er jo akkurat det MetalHeart sliter med. De synes ikke han er spennende nok! De liker ham ikke! Ja, det er noe han må jobbe med, men mitt råd ville ha vært å oppsøke jenter fra andre skoler eller yngre jenter. Det bruker som oftest å gå bra etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Jeg tror jeg hadde tenkt at det var et UTROLIG dårlig sjekketriks 8862724[/snapback] Godt mulig, men hva er egentlig problemet? Hvis du aldri kommer til å se jenta igjen, hvorfor kan du ikke stille henne et enkelt spørsmål for så å kanskje snakke litt mer med henne? Dummer du deg, ja så dummer du deg ut. Det er faktisk ikke noe farlig, og du kommer aldri til å se henne igjen. Å lære å snakke til fremmede er en kunst. Noen er født med den, andre må lære den. Men det er faktisk ikke så vanskelig. Okstad: De liker han kanskje ikke som et kjærlighetsobjekt, men de har sannsynligvis ikke et problem med å snakke med han. Så hvorfor ikke ha enkle samtaler med dem? Jo mer du snakker med jenter, jo mer skjønner du hvordan jenter funker, jo enklere blir det å få andre jenter, og andre jenter kan bli mer interessert i deg. Endret 14. juni 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Okstad: De liker han kanskje ikke som et kjærlighetsobjekt, men de har sannsynligvis ikke et problem med å snakke med han. Så hvorfor ikke ha enkle samtaler med dem?Jo mer du snakker med jenter, jo mer skjønner du hvordan jenter funker, jo enklere blir det å få andre jenter, og andre jenter kan bli mer interessert i deg. 8862791[/snapback] Nå er vi på samme side her. Jeg kan være enig, men ikke si deg, for det er ikke meg dette problemet dreier seg om. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva med å bare være seg selv, og faktisk prøve å holde en normal samtale med jenter fremfor å gjøre seg til hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg