darkness| Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 22 dager igjen. På lørdag er det 3 uker igjen. Iiiik! Nå må den hersens presten se å svare på telefonen.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Edit: Hun kuttet ikke ut kontakt med meg. Hun ble bare jævlig sur. Men jeg har kuttet ut hontakt med henne. hun jeg ble forelsket i skjønte ikke hvordan folk ikke klarte å være venner og ville nærmest for enhver pris beholde vennskapet. andre gangen jeg sa ifra at jeg ikke ville ha kontakt med henne tok hun hintet og jeg har ikke hørt fra henne siden.... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Når vi først er inne på det med å avslutte vennskap.. Vet neimen ikke hva jeg skal gjøre med denne jenta. Møtt to ganger og heftig rotings begge gangene, og nå vil hun ikke mer. Ser på oss som venner, kjæresteemnet aldri blitt tatt opp. Vil prate med henne personlig, men pga hennes eksamen og ansvar for valpen sin, får jeg ikke møtt hu. Stor sjanse for at det blir farvel, så vil ikke ta en så dyp prat over nettet. Gruer meg til vi skal møtes igjen, virker som det skal bli et kort opphold. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg er en gutt på 15 år og går i 9. klasse. Jeg har et veldig dillemma. Det er mange pene og hyggelige jenter på trinnet, men ingen ser ut til å like meg. Jeg sier hei, men de bare ser bort og ingen jenter på skolen har noen gang pratet til meg. Jeg har hørt at folk kaller meg nerd fordi jeg er skoleflink og fordi vennene mine spiller World of Warcraft og sånt tull Derfor tror de at jeg spiller det og, og at jeg er en nerd. Hva skal jeg gjøre for å komme i kontakt med jenter? Vennene mine som er gutter bryr seg ikke fordi de har dataspillene sine Jeg blir også kalt satanist fordi jeg hører på Black Metal og slikt. Hva skal jeg gjøre? Hjelp? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 De fleste jentene er retards i den alderen der. Forhåpentligvis vokser de seg av det. Bare vær deg selv. Er det ikke godt nok, er det de som taper på det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 De fleste jentene er retards i den alderen der. Forhåpentligvis vokser de seg av det. Bare vær deg selv. Er det ikke godt nok, er det de som taper på det. 8859656[/snapback] Jeg taper jo på det jeg og. 15 år og har aldri klina Utenfor skolen får jeg jo noen blikk fra diverse jenter, men det har aldri blitt noe mer. Jeg trodde da at jeg var en pen gutt. Muligens litt over gjennomsnittet. Jeg har ikke en så verst kropp heller. Hva er galt liksom? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg taper jo på det jeg og. 15 år og har aldri klina Utenfor skolen får jeg jo noen blikk fra diverse jenter, men det har aldri blitt noe mer. Jeg trodde da at jeg var en pen gutt. Muligens litt over gjennomsnittet. Jeg har ikke en så verst kropp heller. Hva er galt liksom? 8859711[/snapback] Tja. Hvis du har en alternativ klesstil, kan det virke som jentene har fordommer mot det. Det kan jo være en grunn. At du er 15 og ikke har klina er ikke så big deal. Nå var jeg relativt tidlig ute med sånne greier, så det er sikkert lett for meg å si. Men mange får ikke sin første ordentlig kjæreste før de er godt over 18. Så du trenger ikke stresse. Trenger ikke være deg det er noe galt med av den grunn. Har en utrolig kjekk gutt i klassen min (18 år) som kun har kyssa 2 jenter hele sitt liv. Hatt en kjæreste. Han er veeeldig pen, og utrolig sjarmerende og smart. Jeg ble overraska over at han ikke hadde vært borti fler. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg klina ikke før jeg var 17, og jeg er en pen gutt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg taper jo på det jeg og. 15 år og har aldri klina Utenfor skolen får jeg jo noen blikk fra diverse jenter, men det har aldri blitt noe mer. Jeg trodde da at jeg var en pen gutt. Muligens litt over gjennomsnittet. Jeg har ikke en så verst kropp heller. Hva er galt liksom? 8859711[/snapback] Tja. Hvis du har en alternativ klesstil, kan det virke som jentene har fordommer mot det. Det kan jo være en grunn. At du er 15 og ikke har klina er ikke så big deal. Nå var jeg relativt tidlig ute med sånne greier, så det er sikkert lett for meg å si. Men mange får ikke sin første ordentlig kjæreste før de er godt over 18. Så du trenger ikke stresse. Trenger ikke være deg det er noe galt med av den grunn. Har en utrolig kjekk gutt i klassen min (18 år) som kun har kyssa 2 jenter hele sitt liv. Hatt en kjæreste. Han er veeeldig pen, og utrolig sjarmerende og smart. Jeg ble overraska over at han ikke hadde vært borti fler. 8859747[/snapback] Jeg har ikke noen spesiell klesstil. Jeg går i vanlige klær. Jeans eller shorts og en svart, hvit, grønn, blå t-skjorte eller genser. Jeg ser ingen grunn til at folk skulle ha fordommer mot meg. (Annet enn at jeg hører på litt røff musikk) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg klina ikke før jeg var 17, og jeg er en pen gutt.8859772[/snapback] Jøss. Ja, pen er du helt klart. Jeg har ikke noen spesiell klesstil. Jeg går i vanlige klær. Jeans eller shorts og en svart, hvit, grønn, blå t-skjorte eller genser. Jeg ser ingen grunn til at folk skulle ha fordommer mot meg. (Annet enn at jeg hører på litt røff musikk)8859792[/snapback] Da har de fordommer mot WoW, kanskje. Aner ikke. Jenter følger lett strømmen i den alderen der. Du trenger uansett ikke stresse, selvom jeg skjønner du er hypp på å oppleve jenter du også. Sånt kommer når det er tid for det. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 De fleste jentene er retards i den alderen der. Forhåpentligvis vokser de seg av det. Bare vær deg selv. Er det ikke godt nok, er det de som taper på det. 8859656[/snapback] Kunne ikke vært mer enig! Vi jenter er ikke til å forstå i den alderen, vi er rett og slett utrolig dumme! Tror på alt dritt som blir sagt, og det eneste som teller er hva andre mener og tror. Synd å si det. Jeg taper jo på det jeg og. 15 år og har aldri klina Utenfor skolen får jeg jo noen blikk fra diverse jenter, men det har aldri blitt noe mer. Jeg trodde da at jeg var en pen gutt. Muligens litt over gjennomsnittet. Jeg har ikke en så verst kropp heller. Hva er galt liksom? 8859711[/snapback] Ta det helt med ro, du har ikke tapt noe som helst. Det er ikke noe must å ha klina i den alderen. Det blir som oftest bare tull og rot alt som skjer i den alderen uansett Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Takker for alle beroligende svar. Jeg ble litt mer rolig nå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Her er noe end mer beroligende for deg: jeg selv kyssa ikke med en jente før jeg var 19 år. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Her er noe end mer beroligende for deg: jeg selv kyssa ikke med en jente før jeg var 19 år. 8859915[/snapback] ikke jeg heller... akuratt fyldt 19 ca... Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) De fleste jentene er retards i den alderen der. Forhåpentligvis vokser de seg av det. Bare vær deg selv. Er det ikke godt nok, er det de som taper på det. 8859656[/snapback] Jeg taper jo på det jeg og. 15 år og har aldri klina Utenfor skolen får jeg jo noen blikk fra diverse jenter, men det har aldri blitt noe mer. Jeg trodde da at jeg var en pen gutt. Muligens litt over gjennomsnittet. Jeg har ikke en så verst kropp heller. Hva er galt liksom? 8859711[/snapback] Det som er "galt" er at du ikke tar kontakt med jentene. De kommer som regel ikke bort til deg, så derfor får du gå bort til dem da vett. Du kan jo fortsette som nå, så kommer det alltids ei jente bort til deg en gang i blandt. Men du må gjøre noe selv. Snakk med alle de jentene du har lyst til å snakke med. Ser du ei, så gå bort og prat. Det som er litt kjekt er å bestemme seg for at "den og den" skal du ha som venninde og ikke kjæreste. Da har du en hel jentegjeng som stoler på deg og som syns du er skikkelig snill og hyggelig. Sosial status teller sinnsykt mye! Så kanskje de hooker deg opp med nye jenter eller de snakker om deg (positivt) til andre jenter. Kjør badboy stil Dvs. at du blir kjent med noen av de peneste og mest populære jentene på skolen, og har de som VENNINDER. Ikke tenk på de som mulig kjæreste, bare venninder. Så henger du sammen med de, og så arrangerer du party og ber alle de deilige vennindene dine. Gjett hvem som blir skolens populære gutt da? Det er deg det. Hvem gutt/jente vil ikke være venn med en fyr som kjenner de damene der og arrangerer kule fester. Det med at du aldri har klina er null problem. Det er jo bare å dra på fest og flørte med ei dritings jente og spørre rett ut.. Eller hvis ho spør om noe av deg: "Kan jeg få en tyggis?" - "Ja, hvis jeg får et kyss" Eller noe sånt piss. Det som er grunnreglene er bare: Ha selvtillit (Så mye at du sier og gjør hva faen du vil), Sosial status, humor(Ikke ta deg selv høytidelig)/rolig/avslappa/stemme/kroppsspråk. EDIT: Det her er en bonus fra meg til deg: Tror ikke jeg har nevnt det før(isåfall var det egentlig teit), men: Gjør alt i slowmotion! Skal du ta en sipp fra glasset på bordet, så len deg sakte fram og sakte tilbake. Ikke overdrevent, men rolige bevegelser. Dette er gull. Jeg skjønner pokker ikke hva det er med den lille tingen her, men den er magisk. Du MÅ prøve det. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få beskrive det. Endret 14. juni 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Twingy, ikke kom med missvisende og/eller rimelig urealistiske svar. Iril har allerede gitt svaret som er mest logisk og fornuftig. Du fremlegger ting så... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Twingy, ikke kom med missvisende og/eller rimelig urealistiske svar. Iril har allerede gitt svaret som er mest logisk og fornuftig. Du fremlegger ting så... 8862088[/snapback] Lille Twingy kommer bare med alternativer, verden er subjektiv, ingen har fasitet Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er som å si at "Om du fortsetter å spille på spillautomater så vil du engang vinne masse penger". Bare trist at du allerede har tapt et større beløp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ting er ikke akkurat så jævla lett som Twingy framstiller det. Det er ikke gjort over natta for å si det sånn! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Twingy har lest en bok, så han er Dr. Love. Jeg hadde ikke noen ordentlig kjæreste før jeg var 20. I fjortisalderen (13-17) er stortsett jenter helt blåst, som flere jenter her også bekrefter. Det er enten boyband-helter eller gutta som kjører rundt i biler og plukker opp småjenter de går etter. Bare man kommer over den kneika der jentene er mere modne går det seg nok til. I 14-15års alderen er det viktigst for jentene å bli sett sammen med eldre gutter (de kuuule) så de kan føle seg intellektuelle. Og gutta på deres egen alder er bare drittunger i deres øyne. Endret 14. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg