Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper du så at den var rettet mot twingy.. Som andre gjorde, unntatt han selv.

8840535[/snapback]

Jeg lurer på hva som skjer med sånne personer som deg når en jente slår opp? Hva gjør du da? Du syns hvertfall ikke det beste er å bare innse at du må gå videre for så å faktiskt gjøre det.

Da ser jeg for meg at du sitter å sipper og griner over den jenta i flere måneder og syns skikkelig synd på deg selv og tenker at nå kan du jo likesågodt ta selvmord og kutte deg opp på armen og risse inn navnet til jenta så blodet spruter.

Og mens du sitter der med "problemene" dine, så er jenta du var sammen med, ute i full sving med å sjekke opp andre gutter og pule rundt på fest og styrer og ordner!

8842133[/snapback]

Har man delt mye med en person og har masse følelser så er det ikke bare å tenke at jaja, det ble slutt, CARE. Det blir en større følelsesreaksjon. Jeg er enig med de som har sagt at det ikke virker som om du har hatt disse følelsene noen gang. Kanskje du tenker for mye på at "hvis det blir slutt bryr jeg meg ikke uansett", så da får du aldri de sterkeste følelsene uansett?

Et brudd i et seriøst forhold vil som regel gjøre så begge parter er lei seg, selv om den som gjør det slutt selvfølgelig er mer forberedt mentalt på bruddet. Men har man vært sammen lenge og kjenner hverandre godt, så er det jo ikke bare å gjøre det slutt og så fly på byen og pule rundt. Da vil jeg ikke si at forholdet var så seriøst eller mye verdt.

Syns forresten det er lavmål å dra inn selvskadere i bildet her. Det er forskjellige måter å takle/ikke takle problemer på, og jeg syns selvskading får ufortjent mye gjennomgå i teite eksempler på forum. Det gjelder ikke bare deg.

Lenke til kommentar

Hva med å slutte å krangle? Jeg begynner å gå lei av kranglen mellom Twiggy, Neppe, DJ_Dark og Juliess.

Det beste er som sagt å gå videre og prøve ikke bry deg om tapet. Du må gjøre det en gang senere i livet, så hvorfor ikke prøve å med en gang damen slår opp?

Det er ingenting som hjelper deg i å sitte hjemme alene, trøstespise og synes synd på deg selv. Jeg skjønner hva Twiggy mener med innlegget sitt, og jeg er igrunn enig med han.

Allikevel kan det være vanskelig. I alle fall vis det har vært et seriøst forhold, og du har hatt store følelser for denne personen. Kommer det også helt overraskende på det, så er det helt naturlig å deppe. Det er igrunn ikke noe du kan styre, så derfor skjønner jeg hva Juliess mener også.

Det er ofte to sider av samme sak. Kan ikke dere prøve å se den andre siden og slutte å krangle? Jeg begynner å gå litt lei!

Beklager OT!

Lenke til kommentar

Aww, en veninne av meg har et problem

Det har seg slik at typen hennes sa; Jeg liker deg og sånn, men elsker deg ikke og kommer aldrig til og gjøre det, ser heller ikke for meg en framtid med deg. Men jeg har ikke lyst og slå opp og sånn

OMG?

DROP HAN!

Eller hva?

Lenke til kommentar
Syns forresten det er lavmål å dra inn selvskadere i bildet her. Det er forskjellige måter å takle/ikke takle problemer på, og jeg syns selvskading får ufortjent mye gjennomgå i teite eksempler på forum. Det gjelder ikke bare deg.

8842552[/snapback]

Selvskadere får dessverre mye pepper på dette forumet, og det er ikke bra! Å dra inn det som et eksempel er bare teit.

Da ser jeg for meg at du sitter å sipper og griner over den jenta i flere måneder og syns skikkelig synd på deg selv og tenker at nå kan du jo likesågodt ta selvmord og kutte deg opp på armen og risse inn navnet til jenta så blodet spruter.

Da hadde jeg faktisk ikke vært her nå. Ja, jeg var lei meg da jeg og dama slo opp etter 2,5 år, men det betyr da faen meg ikke at jeg ble totalt emo. Jeg var trist og lei meg, men visste at jeg måtte videre, selv om hun var fantastisk.

Lenke til kommentar
Hva med å slutte å krangle? Jeg begynner å gå lei av kranglen mellom Twiggy, Neppe, DJ_Dark og Juliess.

jeg kunne ikke vært mer enig. Denne tråden har vært stengt og hatt en opprydding for andre gang på grunn av krangler melloom overnevnte personer. hvis noen av dere har mer å si om temaet foreslår jeg at dere tar det på en PM eller lager en ny tråd om dette. noe mer diskusjon mellom overnevnte personer vil bli slettet og/eller moderert over en lav sko. Det samme vil skje med reaksjoner på denne modereringen. advarsler vil også kunne bli utdelt da det nå har vært en opprydding to ganger på grunn av krangling mellom de samme personene.

For min del begynner jeg å bli lei av å moderere denne tråden. den vil snart bli stengt hvis ikke folket skjerper seg og holder seg on topic.

jeg har skilt ut innleggene om hvor mange barn som er det ideelle antallet til tråden Hvor mange barn ønsker forumbrukerne?. Jeg foreslår at resten av den diskusjonen foregår der.

Lenke til kommentar
Skikkelige jentevenner har jeg aldri hatt. Ender alltid med at jeg vil noe mer enn bare å være venner, alt fra lek til mer seriøse greier.

det har jeg. en av de veninne jeg har hatt lengst har jeg kjent i 11 år. fordeler med å ha jentevenner er at du ofte treffer deres veninner og veninner av dem igjen. i perideoer hvor du er singel kan dette være veldig greit.

;)

Lenke til kommentar
Ulempen med jentevenn når en er singel er at andre ukjente jenter tror hun er kjæresten ens.

8857423[/snapback]

du skal ikke stikke under en barkrakk at det kan stemme. her om dagen grillet jeg i frognerparken. jeg møtte jeg ei veninne som jeg tok følge med så kom en kompis senere. på t-skjorten jeg hadde på stod det "hopeless romantic seeks filthy whore". fikk endel rare blikk av andre jenter mens jeg gikk med veninnen min ;)

Lenke til kommentar

Kan vere et problem det med at det blir litt vanskelig å sjå heilt kor grensene går mellom venn og noke meir. Likevel er fleire av det beste vennane mine jenter, og for det aller meste er det mykje lettare å sette seg ned å snakke om vanskelige ting med dei, og det virkar også som at det gjeld den andre veien.

Hatt et par tilfelle der det har blitt litt rot, med venninne som betyr veldig mykje, men som det også er vanskelig å sjå på som berre en venn.

Men det går faktisk an å komme over det. Ofte kan det vere nok berre å overbevise seg sjølv om at det faktisk er bedre å ha ho som venn enn det er å ha ho som noke som kanskje ikkje vil vare/evt ødelegger forholdet... :)

Lenke til kommentar
Samtlige jentevenner jeg har hatt, har blitt forelsket i meg.

jeg har også gått i den fellen (forelsket meg i ei veninne) og hun kuttet jeg all kontakt med. fort gjort å gå i den fellen.

8857543[/snapback]

Den blir andre veien. Så du har nok ikke gått i den "fellen" i det du beskriver. Jeg har aldri forelsket meg i en venn. Jeg har vel i noen tilfeller ville koset med en venninde, men det har ikke med nødvendigvis kjærlighet å gjøre.

Til og med ei jente som var sammen med en som var god venn av meg, klarte å bli forelska i meg mens de var sammen. Jeg var såklart venn med begge. Det endte vel ikke så altfor godt. Selv om vi (jeg og jente) valge å ikke fortelle han om det. Så gikk det som det gikk med dem, redd ned.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Samtlige jentevenner jeg har hatt, har blitt forelsket i meg.

jeg har også gått i den fellen (forelsket meg i ei veninne) og hun kuttet jeg all kontakt med. fort gjort å gå i den fellen.

8857543[/snapback]

Sånt har skjedd med meg og. Var min beste nett-venninne. Sånt suger litt.

Edit: Hun kuttet ikke ut kontakt med meg. Hun ble bare jævlig sur. Men jeg har kuttet ut hontakt med henne.

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...