Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Likte å lese det du skrev. Du fortalte det på en spennende måte.

Jeg pleier å være en del i Spania og jeg kan si deg det at det er mye lettere å både bli kjent med og "få" seg jente der. Det er vel for det meste engelske jenter, men også en del skandinaviere.

Jeg vil si at utenlandske jenter er MYE lettere på tråden enn norske jenter. Jeg vet ikke hvorfor, men det må da være litt fordi de kanskje syns utlendinger er spennende, spesielt når man er så lik dem bortsett fra kultur osv.

Her må man ta det meste av initiativ selv, mens i utlandet så kommer jenter bort til en støtt.

Og så er man jo på ferie for å ha det morro og feste osv. da :)

Men prøv å bare dra til Sverige, er samma opplegget der ;)

Bare fordi du er nordmann så blir de automatiskt intressert i å bli kjent med deg og prate. Det er ikke tull engang.

Vi har nok vært borti de samme bøkene. Jeg framstår som en idiot. Og det blir fort sånn når man er en anonym bruker, for jeg bryr meg ikke om hva jeg sier her. Kanskje jeg burde begynne med det nå. Jeg kan hvertfall bare si en ting, og det kan jeg ikke bevise er sant på et forum, men; Jeg har stor respekt for jenter, men OGSÅ for meg selv.

Så, beklager for at jeg oppfører meg som en idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen brukere benyttet denne tråden til å krangle fordi en annen tråd med tips til å få "kjangs" på damene var stengt. Derfor har jeg slettet noen hissige poster.

Folk som har synspunkter på den andre trådens skjebne kan heller sende meg en PM. Det ba jeg om når den ble stengt, men responsen var heller laber så da gjorde vi ikke noe mer med saken. Dersom dere fortsatt ønsker en slik tråd skal vi vurdere det på nytt, send meg i så fall en PM. Den gamle tråden var desverre så full av krangling at den ikke lar seg "reparere". Men er emnet av interesse går det jo an å vurdere en ny, om dere tror det kan bli en saklig diskusjon.

Det kan og skal vi ta på PM. Den tråden er ikke tema i denne og skal under ingen omstendigheter diskuteres her. Hvis vi oppretter en slik tråd blir en del innlegg herfra flyttet dit.

I mellomtiden er dette ikke en tråd for sjekketips, men en tråd for løst og fast om kjærlighetens mysterier, gleder, sorger og utfordringer.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Japp. Jeg har vært på dealern med en jente. Eller, nei. Det har jeg egentlig ikke. Jeg har vært interessert i en jente. Vi møttes "for første gang" på fest. Det var ikke noe rotings eller noe, men jeg tror vi hadde det hyggelig. Husker ikke så mye at det gjør noe.

Men etterpå snakka vi en del gjennom nettet. jeg prøve å invitere hun ut et par ganger, men etter at det faila. Etter det slutta jeg å snakke med hun fordi jeg ikke vil få noe håp.

En annen fest vi begge var på hang jeg med en annen jente. Ikke noe alvorlig, bare bedre en ingenting. For å "drukne sorgene".

Men i går fikk jeg en melding av hun over nettet der det bare stod; "[Mitt navn], du drikker for mye"

Tja.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har så smått fattet interesse for en jente, men ser at det blir veldig enveis, så prøver jeg å glemme hun. Det fins faktisk 3mrd hunnkjønn her i verden, så det skal ikke være for lite å velge mellom.

Ikke hør på hun om drikkingen, folk har en tendens til å slenge ordet alkoholiker og liknende rundt seg som om det ikke betydde noe. Jeg ble kalt alkoholiker senest lørdag. Drink on! :D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Ja, vet ikke helt hvordan jeg skal begynne jeg :hmm:

Ble slutt mellom meg og kjæresten for litt siden, etter å ha vært sammen lenge!

Forskjellige grunner til det ble slutt , noe jeg ikke trenger å nevne her inne .

Men jeg har fått sjangsen til å endre meg, noe jeg skal gjøre..

Men jeg må endre meg før vi blir sammen igjen, om vi blir det :/

Begge to glemmer seg ut når vi er med hverandre, og kysser.

Kommer av og til på det og trekker unna :ermm:

Vi bestemte oss egentlig for å ta en "pause" fra hverandre, for å se hvordan det gikk etterpå..

Men så endret ting seg og vi var med hverandre igjen, gjore mye forskjellig å glemte helt ut at vi IKKE var sammen.

Da bestemte vi oss for å ta ting som de kom, og bare være med hverandre å se hvordan det går.

Når jeg gikk, sa hun noe som gleda meg mye og jeg har venta på: "Jeg elsker deg"

Nå vet jeg ikke helt hvordan det ligger an, etter hun sa dette til meg var jeg med henne og det var likt..

Men nå (noen dager etterpå) har jeg bare vært med henne i 1 time eller noe, og vet ikke helt hvordan det går.. Jeg har prøvd å komme meg innpå for å gi henne et kyss som har gått fint de andre dagene, men føler hun ikke vil og snur seg unna eller noe..

Jeg har lust å bli sammen med henne igjen NÅ, og vise at jeg kan endre meg.

Hva syns dere jeg burde gjøre :p ?

Jeg gir meg faen ikke før hun er min igjen, jeg elsker denna jenta.. :)

Lenke til kommentar
Hvis dere kan oppføre dere som folk, så er dere mer enn velkomne i kirken :)

Til den som lurte:

Vi er forresten 21 og 26 år og gifter oss fordi vi har lyst, ikke fordi vi må eller føler at vi må.

8831359[/snapback]

Er det du som er 21 da? Jaja, du får kose deg i kirka, og la oss nå håpe at Gud velsigner dette ekteskapet. Men husk, .....gode og vonde dager :roll: IKKE i bare de gode dagene. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Jeg som skrev 2 poster over her igjen..

Snakka med jenta på msn for litt siden, kom fram til at hun ikke ville ha det som det var og dritt :( At jeg ikke hadde endra meg og sånn..

Jeg sa det funker ikke at vi er venner, noe hun selv sikkert fatta.. ble litt småkrangling og jeg var jævlig frekk og sa "Lykke til videre i livet" etter kranglinka.. og fikk selvfølgelig tilbake at det skulle jeg også :p

Så ble det snakk om at "Sånn skjer når vi tar det på msn", og at det ble for dumt..

Men det er vell det samme om det blir tatt opp når vi er med hverandre... Ikke min feil det skjedde på msn..

Så begynnte hun å være jævli frekk tilbake så sa jeg at "Da ser jeg ihvertfall hvor mye jeg har betydd for deg" så klikka hun og blokka meg..

Stressa som faen med å få tak i henne på mobilen, ringte vell en 20-30 ganger å sendte 2 meldinger, tok til slutt telefonen og hadde da vært på badet og klar til å legge seg..

Skal snakke om dette i morgen, ikke at det blir noe bedre da.. men..

Ja, hun er jævli ustabil og elsker meg en dag når jeg er fløtepus og ikke en dag jeg har problemer.. Snakk om psykiske problemer (Aggrisiv) + holdningen min..

Skal nå prøve å få meg hjelp, psykolog eller noe.. men hvordan ?

Nå lurer jeg på hva jeg skal si imorgen :S Dett er et HELVETTE!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Jojo, det blir jeg også det.. Men MÅTTE snakke med henne, å få avtalt å møte henne imorgen.. Så fikk hun bare med seg den siste gangen jeg ringte og hun tok den da :) Men måtte jo si det til henne før hun sjekka anropsloggen!

Nå vet jeg pokkermeg ikke hva jeg skal si eller gjøre..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...