Neppe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nå er det mindre enn to uker til jeg flytter inn hos Marius 8827845[/snapback] Osv. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Når er bryllupet? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Åh, jeg er morro Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Når er bryllupet? 8828190[/snapback] Vi har ikke funnet en passende nettprest enda. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Wow, dette er egentlig litt overraskende. Jeg flyttet fra henne for litt siden. Hun er fortsatt i USA, 7 tidsoner unna. Jeg får mailer fra henne der hun forteller at hun tenker på meg hele tiden, uten stopp. At hun savner meg utrolig høyt. Jeg savner henne også. Veldig mye! Akkurat nå føler jeg meg... alene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Wow, dette er egentlig litt overraskende. Jeg flyttet fra henne for litt siden. Hun er fortsatt i USA, 7 tidsoner unna. Jeg får mailer fra henne der hun forteller at hun tenker på meg hele tiden, uten stopp. At hun savner meg utrolig høyt. Jeg savner henne også. Veldig mye! Akkurat nå føler jeg meg... alene. 8829778[/snapback] It do sucks. Det er jeg enig med. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Det blir som å bli forelska i en jente du har hørt om, men aldri sett og prata med. Det er vanskelig, for følelser kommer ikke sånn på den måten. 8830253[/snapback] Det gjorde det til meg Jeg hadde prata med henne da. Kan gjerne si til kjæresten min at hu er feit jeg. Men så vet hun at jeg tuller, så da kommer hun bare med counter attack. Det er sånn det skal være. Endret 10. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Få henne til å føle seg komfortabel rundt deg og gjør så ho får bedre selvtillit. Det kan du f.eks gjøre så enkelt og bare gi komplimenter.. "Dæven å du har lagt på deg a.. .bra fremskritt!" Kanskje ikke det beste å si ettersom grunnen til at ho er tynn er fordi ho ser seg selv i speilet og tror ho er møkkafeit. 8830253[/snapback] En ting kan jeg love deg. Sier du det der er det takk og farvel! Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det blir som å bli forelska i en jente du har hørt om, men aldri sett og prata med. Det er vanskelig, for følelser kommer ikke sånn på den måten. 8830253[/snapback] Det gjorde det til meg Jeg hadde prata med henne da. 8830308[/snapback] Japp, men siden du har prata med ho så burde du jo vite ganske godt at personlighet kan tiltrekke. Enda et bevis på at mine teorier fungerer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Japp, men siden du har prata med ho så burde du jo vite ganske godt at personlighet kan tiltrekke. Enda et bevis på at mine teorier fungerer 8830327[/snapback] Jeg tror ikke hun brydde seg veldig om hvordan han var kledd over msn.. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Japp, men siden du har prata med ho så burde du jo vite ganske godt at personlighet kan tiltrekke. Enda et bevis på at mine teorier fungerer 8830327[/snapback] Jeg tror ikke hun brydde seg veldig om hvordan han var kledd over msn.. 8830341[/snapback] Nei. Hun regnet nok med at han så ren og pen ut. Noe som burde være en selvfølge. Mange går rundt og stinker dritt og går i gamle slitte klær og syter over at de aldri får seg kjæreste. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Spiseforstyrrelser og selvmordstanker? Hmm... okei Er det en sånn type jente du vil ha? Hvis ja, hva er problemet? 8829957[/snapback] "Sånn jente"? Hva slags ordlyd er det? Er jenter som har problemer noe annet enn jenter uten problemer? Er de av lavere kvalitet? Utbroder.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Japp, men siden du har prata med ho så burde du jo vite ganske godt at personlighet kan tiltrekke. Enda et bevis på at mine teorier fungerer 8830327[/snapback] Din guide gikk så aldeles ikke på personlighet. Det var vel det mange av oss prøvde å påpeke. Å være noen du ikke er selv er ikke personlighet. Den er unik, og den følger ingen guide og har ingen teknikker. Du er så langt inne i skogen med din tankegang. Jeg lurer nesten på om du har hatt et seriøst forhold engang. Endret 10. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Spiseforstyrrelser og selvmordstanker? Hmm... okei Er det en sånn type jente du vil ha? Hvis ja, hva er problemet? 8829957[/snapback] "Sånn jente"? Hva slags ordlyd er det? Er jenter som har problemer noe annet enn jenter uten problemer? Er de av lavere kvalitet? Utbroder.. 8830363[/snapback] Ja, de er av lavere kvalitet. Hvis prisen var den samme, hva ville du valgt mellom en Casio eller en Tag Heuer? Ingen vits i å vente på svar her. Du ville tatt Taggen. Når han må kjempe så hardt for å få noe sånt. Hvorfor ikke bruke samme tid og krefter på noe bedre. "Åhh... kjærligheten varer evig og blablabla" -- Fuck it! Penger er alt og vold løser alt!! Barnslig og si det, men det er sannheten. Endret 10. juni 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Spiseforstyrrelser og selvmordstanker? Hmm... okei Er det en sånn type jente du vil ha? Hvis ja, hva er problemet? 8829957[/snapback] "Sånn jente"? Hva slags ordlyd er det? Er jenter som har problemer noe annet enn jenter uten problemer? Er de av lavere kvalitet? Utbroder.. 8830363[/snapback] Ja, de er av lavere kvalitet. Hvis prisen var den samme, hva ville du valgt mellom en Casio eller en Tag Heuer? Ingen vits i å vente på svar her. Du ville tatt Taggen. Når han må kjempe så hardt for å få noe sånt. Hvorfor ikke bruke samme tid og krefter på noe bedre. 8830413[/snapback] Du har sagt ting jeg er uenig i tidligere, men nå ble jeg virkelig dypt sjokkert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Herregud! Selv om de har sånne tanker, betyr det ikke at de ikke er bra! Nå er du latterlig. Du kan jo se på det som et mål da. Det å få henne bra. Jeg synes du er virkelig tragisk som greier å si noe sånn som at de med spiseforstyrrelser er lavere enn de uten. Det er jo ikke alltid dem selv som velger det!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) "Sånn jente"? Hva slags ordlyd er det? Er jenter som har problemer noe annet enn jenter uten problemer? Er de av lavere kvalitet?. 8830363[/snapback] Tydeligvis Endret 10. juni 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ja, de er av lavere kvalitet. Hvis prisen var den samme, hva ville du valgt mellom en Casio eller en Tag Heuer? Ingen vits i å vente på svar her. Du ville tatt Taggen. Når han må kjempe så hardt for å få noe sånt. Hvorfor ikke bruke samme tid og krefter på noe bedre. "Åhh... kjærligheten varer evig og blablabla" -- Fuck it! Penger er alt og vold løser alt!! 8830413[/snapback] Du fortjener ingen. Eneste du fortjener er en kakk i skallen, så du kanskje våkner opp litte grann. Du velger ikke hvem du forelsker deg i. Å h*n har som regel problemer, så da får du sette deg i gir å hjelpe henne/han. Eneste du gjør er å rakker ned på dem, og jeg tipper det er en større andel jenter og gutter med problemer enn uten. Jeg blir provosert av det du sier. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 så så gutter.. dette har vært diskutert før og dere husker sikkert hvordan det gikk med den tråden. har dere mer å si om den saken kan dere ta det på PM eller spørre TWFA om han kan åpne den tråden slik at dere kan fortsette å diskutere der. noe mer om den saken tollereres ikke i denne eller andre tråder. dette innlegget skal (som vanlig) ikke kommenteres i denne tråden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ja, de er av lavere kvalitet. Hvis prisen var den samme, hva ville du valgt mellom en Casio eller en Tag Heuer? Ingen vits i å vente på svar her. Du ville tatt Taggen. Når han må kjempe så hardt for å få noe sånt. Hvorfor ikke bruke samme tid og krefter på noe bedre. "Åhh... kjærligheten varer evig og blablabla" -- Fuck it! Penger er alt og vold løser alt!! Barnslig og si det, men det er sannheten. 8830413[/snapback] Nå håper jeg virkelig at du er beruset eller useriøs. Og vet du hva, jeg ville kanskje hatt Casioen, dersom jeg likte den best og synes den var mest behagelig. Heller ei jente med litt livserfaring sier jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Spiseforstyrrelser og selvmordstanker? Hmm... okei Er det en sånn type jente du vil ha? Hvis ja, hva er problemet? 8829957[/snapback] "Sånn jente"? Hva slags ordlyd er det? Er jenter som har problemer noe annet enn jenter uten problemer? Er de av lavere kvalitet? Utbroder.. 8830363[/snapback] Ja, de er av lavere kvalitet. 8830413[/snapback] Flott. Der beviste du at du absolutt ikke har peiling. Mennesker måles ikke i kvalitet slik som klokker, biler eller pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg