ilpostino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja pluss at jeg syns hun var kjeeeeeeeempepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen og det trengte jeg ikke ta hensyn til når vi bare chatta. heheh. 8816228[/snapback] det er jo egentlig bare en bonus når dere endelig treffes.... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Modig jente da. Jeg ville aldri tatt dame med til foreldrene mine på første deit. 8814084[/snapback] Hadde du lest, hadde du fått vite at jeg er gutt, og ikke lesbisk 8816157[/snapback] Vet du er gutt. Jenten du skal møte er modig som har deit sammen med foreldrene. Og jeg sa jeg aldri ville tatt dame med til foreldrene min på første deit, fordi jeg er gutt og liker jenter Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har lite problem. Dama mi vet jeg har bursdag i dag men nå blir jeg 14 og hun har vært det nesten en måned men er ikke sikker på om hun tror jeg er 14 eller 15. Tror du dette kan skape problemer? tror dere at hun dumper meg siden jeg er mindre? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Haha, vet ikke damen din hvor gammel du er? Den var ny. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jo hun vet at jeg er 14 eller 15 pga en vennine av henne kan ha føkket det opp... Hun løy om at jeg var en sånn typisk Volleyball fyr og derfor kan hun ha løyet om alder. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 om hun faktisk dumper deg på grunn av alderen, så er vell ike ho mye og ta vare på uansett er hun? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Modig jente da. Jeg ville aldri tatt dame med til foreldrene mine på første deit. 8814084[/snapback] Hadde du lest, hadde du fått vite at jeg er gutt, og ikke lesbisk 8816157[/snapback] Vet du er gutt. Jenten du skal møte er modig som har deit sammen med foreldrene. Og jeg sa jeg aldri ville tatt dame med til foreldrene min på første deit, fordi jeg er gutt og liker jenter 8816795[/snapback] Jeg trenger seriøst briller Forresten, jeg går ikke til bords sammens med familien rett etter at jeg hopper av toget da , skal henge med dama først, sitte og henge i parken også skal vi på konsert, så skal vi se på film og sånn Vi begge er veldig "pratemennesker" og liker å prate, så det skal nok gå greit.. Vi har avtalt å kysse hverandre når vi møtes, for å bryte isen Lurer faen meg på hvordan det går ! Endret 8. juni 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nei tviler på at hun gjør det, ble plutselig veldig beskymret men det kan skyldes klokken og brusen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nei tviler på at hun gjør det, ble plutselig veldig beskymret men det kan skyldes klokken og brusen 8816926[/snapback] helt sikkert ikke noe og tenke på... hadde alderen vært viktig hadde hun sikkert spurt deg for og være sikker allerede Gratulerer med dagen foresten Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Takk for tips, og Tusen takk for gratulasjon Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Oisann, har vi en bursdags joker her ? Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Under en måned igjen nå.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei tviler på at hun gjør det, ble plutselig veldig beskymret men det kan skyldes klokken og brusen 8816926[/snapback] helt sikkert ikke noe og tenke på... hadde alderen vært viktig hadde hun sikkert spurt deg for og være sikker allerede Gratulerer med dagen foresten 8817011[/snapback] 20 år, ikke verst. Du har levd i 10 år + 10 år nå. da du var 10 år, var det 10 år siden du ble født, og nå er det 10 år siden det var 10 år siden du var født. Om 10 år er det 20 år siden det var 10 år siden du var født. Hvis du lever på den tiden, så blir du 30 år den 9 Juni 2017. Verden vil være veldig forskjellig da enn den er nå. Usa vil ha en helt ny president, og hvis den presidenten som bilr valgt nå klarer seg gjennom to perioder vil hans siste år være nettopp når du fyller 30. Det vil være en helt ny regjering i Norge, kanskje Frp er i den, og da skal vi ikke se bort ifra at innvandringen har gått veldig mye ned, asylsøkerne blir stengt inne og får ikke gå gatelangs, alle bomstasjoner er fjernet, spriten er blitt billigere. Klimaendringene vil antageligvis være et brennhett tema i den tiden og mange ting er sikkert allerede gjort til da, kanskje er til og med bensinbiler allerede forbudt på den tiden. Når du er 30 år, så vil det også være fem år siden hormonnivåene dine begynte å synke, da kan magen lettere komme enn før. Grått hår popper ut her og der. Kanskje er du gift og har mange barn, et stort og flott hus med en lekker båt. Ikke minst vil vi ha bilder av planeten pluto før den tid kommer, det har vi aldri hatt før, det blir spennende, å få se den ytterste planeten i solsystemet for første gang i historien. Jaja, gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Under en måned igjen nå.. 8818921[/snapback] Dere har alt klart eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Under en måned igjen nå.. 8818921[/snapback] Dere har alt klart eller? 8819196[/snapback] Ja, jeg tror vi ligger sånn noelunde i rute. Mangler samtale med presten + å lage kirkeprogrammer. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Under en måned igjen nå.. 8818921[/snapback] Dere har alt klart eller? 8819196[/snapback] Ja, jeg tror vi ligger sånn noelunde i rute. Mangler samtale med presten + å lage kirkeprogrammer. 8819283[/snapback] Skal du gifte deg? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 darkness| gifter seg, og jeg savner en kjæreste :o Flott det går bra for noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg