Neppe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan ikke si jeg gruer meg , jeg både gleder meg og gruer meg. Første 2 minuttene er jævlige, da har man lite og si , og man føler seg ukomfortabel. 8810202[/snapback] Det har skjedd meg. Det endte godt. Men må nesten si at de 2 første minuttene for meg var veldig fine. Det bestod av å gå ut av toget etter å ha sittet der i over 6 timer, klemme en "ukjent" person. Jeg var nervøs, men det er vel et tegn på at man gleder seg og vil det skal gå bra. Vi flytter sammen om 14 dager Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det er ganske rart å treffe en person man bare har snakket med online, selv om det har skjedd over 2-3 år. Jeg dro til Tyskland for å treffe ei jente jeg hadde snakket med hver eneste dag i et par år. Turte nesten ikke gå ut av bagasjehallen på flyplassen, hehe. Også satt hun der da når jeg endelig kom ut, og vi hadde en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang klem. Så var det vanskelig å "komme videre", ble liksom bare sittende og lure på hva vi skulle si, selv om vi hadde chatta aldri så mye på nettet. Blir annerledes i real life. Men det tok bare noen timer så var vi som erteris igjen. Hun hadde med seg en kompis som hjalp oss å snakke Endret 8. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det handler bare om å bli vant til hverandre. Uansett hvor mye man prater med den personen på nettet, så blir det annerledes i virkeligheten. Unntaket er vel om begge er pratsomme elller beskjedne i virkeligheten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 iløpet av sommeren regner jeg med å treffe ei jente jeg har kjent i to år cirka. vi har snakket sammen så å si daglig på sms og msn og hatt et par times-lange telefonsamtaler. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du får ha lykke til ilpostino. Jeg har glemt å nevne at jeg har en ex-bestinne (laaang historie) som jeg møtte i nettet for 3 år siden og bare truffet èn gang i løpet av den tida. Det er alltid et eller annet som gjør at vi ikke får møtt hverandre. I går spurte hun om jeg ville ta meg en tur siden hun og samboeren har kjøpt seg nytt hus, men typisk nok passer ikke feriene våre sammen. Tenker på andre muligheter foreløpig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg var nervøs, men det er vel et tegn på at man gleder seg og vil det skal gå bra. Vi flytter sammen om 14 dager. Gratulerer! Arg... jeg som tenkte at det bare skulle være øvelse. (driver å øver på pickup på en på nettet fra Oslo) Jeg hadde bestemt meg for at det skulle bare være en liten flørt, men nå vil hun komme og besøke meg. Det stod ingenting om det på profilsiden hennes, men i likhet med meg, er hun rimelig interessert i film. Ingenting som er lettere enn å prate med en som digger akkurat de samme filmene som deg Det kan bli litt vanskelig for en 17 åring med en dårlig betalt deltidsjobb å opprettholde et avstandsforhold, eller hva? Får gå i tenkeboksen på denne. edit:fikset cropping Endret 8. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Been there, done that. Hvor langt vekk er hun? Kom på en ting til: Jeg antar du tenkte siden det er god avstand mellom dere, så kunne du flørte som du ville og ikke forvente noe utvikling? Funker ikke det kamrat. Gikk i samme felle jeg og. Endret 8. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 eg antar du tenkte siden det er god avstand mellom dere, så kunne du flørte som du ville og ikke forvente noe utvikling? Ja, ideen var "target practice" og en liten nettflørt. Bergen (meg) Oslo (hun). Ikke så veldig langt, men så er ikke billetter t/r så veldig billig heller. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hehe, og nå slo den tilbake. Du får bare utnytte den da, ingen problem når det er dama selv som vil komme. Bergen ja, jeg hadde også en nettflørt der. Fant på mye tull med henne. For å gjøre en historie kort, så skjedde det ting underveis slik at jeg fikk en grunn for å besøke henne. Hva som skjedde den helgen behøver jeg ikke nevne. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det var det som skjedde meg med også.. Hun begynte å prate, jeg tok det som kødd, men så viste det seg at du var veldig intelligent, pen, utrolig bra humor og alt stemte overens med deg jeg vil at en jente skal ha. Tingen er at jeg skal til henne i morgen, gleder meg! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Unnskyld, men tror du forveksler meg med en annen. Takk for komplimentene, men jeg er ingen jente dessverre.. Du får ha lykke til med henne. Husk å komme med oppdatering! Endret 8. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Bergen (meg) Oslo (hun). Ikke så veldig langt, men så er ikke billetter t/r så veldig billig heller. hvis du er ute i god til tror jeg nok du kan få tak i billige billetter både hos Norwegian og NSB. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Unnskyld, men tror du forveksler meg med en annen. Takk for komplimentene, men jeg er ingen jente dessverre.. Du får ha lykke til med henne. Husk å komme med oppdatering! 8813331[/snapback] hehehhehhe, jeg skreiv feil! Satan for en leif! hahha! Forresten, nå vil hun at jeg skal grille sammens med foreldra da .. åh herregud så nervøs jeg er , men fyflate det kommer til å bli morsomt, særlig hvis mora er like morsom som dattera jeg driver med.. Er det lurt å grille sammens med foreldra på 1 date ? Faren er datanerd, Hardcore nerd, og hadde vært grise kult om han hadde vært medlem av HW - selvom det hadde vært litt rart om han hadde lest alt jeg hadde skrevet her .. Endret 8. juni 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Modig jente da. Jeg ville aldri tatt dame med til foreldrene mine på første deit. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hohoi! Du har jammen skutt gullfugl..æh..gulljenta! Møte foreldrene på 1. date, det er det ikke mange som opplever. Om det er lurt? Ja hvorfor ikke? Jeg ser det som en fordel. Hvis du gjør et godt inntrykk, blir de trygg på deg, og lar dattera henge mer med deg, og det kan jo føre til ting. *hint hint* Bra at faren er datanerd da, da har dere plenty å snakke om. Du får anbefale ham vettu, skryte av hvor bra vi har det her. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Modig jente da. Jeg ville aldri tatt dame med til foreldrene mine på første deit. 8814084[/snapback] Hadde du lest, hadde du fått vite at jeg er gutt, og ikke lesbisk Hohoi! Du har jammen skutt gullfugl..æh..gulljenta! Møte foreldrene på 1. date, det er det ikke mange som opplever. 8814092[/snapback] Er det ikke mange som opplever det? Jeg skal nok grille med foreldra hennes, spørs på humøret, og spørs om jeg og jenta kommer godt overens, over nett kan vi føre en samtale uten stopp om hva som helst, men spørs i virkeligheten. Dattera, jenta jeg driver med , tror neppe jeg er litt intrisert i data, da jeg spørte om hvilken nedlastningsprogram som er best ^^ Men, alle har en skjult side, den tid, den sorg! Wish me good luck tomorow, i`ll be needing it - riktig skrevet engelsk ? Endret 8. juni 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg skal nok grille med foreldra hennes, spørs på humøret, og spørs om jeg og jenta kommer godt overens, over nett kan vi føre en samtale uten stopp om hva som helst, men spørs i virkeligheten. Åh, så dere har ikke møttes i det hele tatt før, og du skal henge med henne og foreldra første gang dere møtes.. Trygt Blir sikkert litt anspent i starten vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det er ALLTID anspent de første timene når man møter noen man har prata med på nettet, selv om dere "kjenner" hverandre aldri så mye eller har snakka på telefon. Det blir noe helt annet i real life. Har jeg opplevd flere ganger. Også bygger man alltid opp så sinnssykt mye forventninger til det første møtet, den første klemmen, hvor flott det blir å endelig treffes etter 3 år med chatting hver dag..også blir det nesten aldri så fantastisk når alt kommer til alt. Av en eller annen grunn er det lettere å klikke med noen over chatting enn i virkeligheten når alt kommer til alt. F.eks. hun jenta jeg dro til Tyskland for å treffe. Vi måtte bli kjent på nytt, nesten. Enda vi hadde prata både på tlf og timesvis hver dag over et par år. Endret 8. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 F.eks. hun jenta jeg dro til Tyskland for å treffe. Vi måtte bli kjent på nytt, nesten. Enda vi hadde prata både på tlf og timesvis hver dag over et par år. det blir seff annerledes da du ikke tidligere hadde kropsspråket å forholde dere til. dette er noe som faktisk har ganske stor betydning for en konversasjon. når du treffer noen irl som du har blitt kjent med på nettet vet du (iallefall til en viss grad) hva du går til Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja pluss at jeg syns hun var kjeeeeeeeempepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen og det trengte jeg ikke ta hensyn til når vi bare chatta. heheh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg