Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ?

 

Tingen er at jeg driver med ei fra Oslo, vi fikk direkte kontakt, med alt som er. Hun er veldig intelligent og veldig pen og like moden som meg, tross 1 år yngre.

Tingen er at jeg føler jeg er litt glad i henne, selv om jeg ikke har truffet henne. Vi har jo delt bilder osv, mange bilder, men alikvel da , er liksom litt nytt for meg ..

 

beklager så mye for leifen, tenkte å skrive noe annet :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Levende bevis her. Har fått skikkelig god kontakt med en jente jeg møtte på nettet, vi har ikke truffet hverandre enda, jeg har blitt ganske glad i henne, og hun i meg. Dette er kanskje litt ekstremt, men eksen min klarte å forelske seg i meg i løpet av tre uker fra da vi traff hverandre. Har visst en mystisk utstråling via MSN :p

Lenke til kommentar

Jeg tror det går an, uten å basere dette på egne erfaringer. Den eneste måten å lære hverandre å kjenne på, er ved kommunikasjon, men det finnes tross alt uendelig mange måter å kommunisere på/kommunikasjonsmidler, og hvorfor skulle det å prate via msn/web "telle mindre" enn noe annet?

Lenke til kommentar

Fordi det finnes jo folk som ikke syns at chatting er en prateform, blir ikke ekte nok for dem. De må absolutt ha personen(e) foran seg, prate face to face. Jeg syns å prate via MSN og SMS er den enkleste måten å bli kjent med en på, hvertfall i starten. Gir et helt forskjellig inntrykk enn den man hadde fått hvis personen stod rett foran en.

Lenke til kommentar

Selvsagt gjør det det. Etter min mening er det via MSN man blir best kjent med personen, da får vi inntrykk om både personlighet og holdninger. Jeg er unntak da, jeg gjør et bedre inntrykk når jeg chatter enn når jeg virkelig prater. Mest fordi jeg stammer litt og får ikke sagt alt det jeg vil i virkeligheten, så jeg er mer pratsom på MSN enn ellers.

Lenke til kommentar
Huff, jeg gruer meg. Skal møte ei i morra, som jeg har sett en gang før, og pratet MYE med på SMS/MSN.

 

Lurer på åssen det kommer til å gå ja  :hmm:

8807282[/snapback]

 

Vi er i samme båt , skal møte ei dame på Lørdag..

 

Kan ikke si jeg gruer meg , jeg både gleder meg og gruer meg. Første 2 minuttene er jævlige, da har man lite og si , og man føler seg ukomfortabel.

 

Men etter det er det full fres hvis man har en god tone og begge liker å prate eller noe :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...