Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Så lenge man PRØVER intenst, får man aldri dame. De har en eller annen 7. sans som detekterer desperate mannfolk på sjekkern, og holder seg unna dem.

8780344[/snapback]

Helt knakende korrekt!

Sleng en "jeg bryr meg heller lite om dere" holdning på deg selv, og vips..

Selvtillit og en gi faen til det meste holdning funker utrolig bra, men fortsatt , når man har fått fiska litt og fått litt napp burde man være seg selv, ellers funker det jo ikke..

eller ?

"Er man en karakter for lenge, blir man karakteren"

Hørte på radioen av han som spilte vaktmesteren i Mot i Brystet ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge man PRØVER intenst, får man aldri dame. De har en eller annen 7. sans som detekterer desperate mannfolk på sjekkern, og holder seg unna dem.

8780344[/snapback]

Sleng en "jeg bryr meg heller lite om dere" holdning på deg selv, og vips..

..så blir man mye mer interessant. Men ikke dra den for langt, da mister bare jenta interessen :)

Lenke til kommentar

har erfart dette selv... er jeg på byen og bare koser meg, så ender jeg veldig ofte opp med en jente utover kvelden....

men om jeg faktisk går aktivt ut, og prøver meg på de, så har jeg ikke sjanse i havet engang :p

så det beste er og se ut som du ikke trenger de for og ha det greit ;)

Lenke til kommentar
Han skal vel besøke henne i Oslo, siden han allikevel skal ned dit for å spille fotball? Trenger jo ikke alltid være noe fra forumet.

8785744[/snapback]

Tenkte litt mer på ett bildet, eventuelt en liten historie. Kanskje ett dikt?

Eller en roman? Kanskje e romantisk komediefilm fra hollywood? Noe.

Lenke til kommentar
Litt ontopic: Kjærligheten kan ta seg en bolle. Jeg er lei av å forelske meg. Virker som at jeg har de følgende kriteriene: "Opptatt, eller på vei til å bli det". Er de det, blir jeg med en gang interessert, gg.

Såså, du er 90 modell, massevis av tid til å finne den rette. Sånn som du tenker kan vi tenke når vi kommer uti 20-åra..

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Huff, sitter egentlig i en stor knute. Har en fyr som egentlig har brukt meg og greier, men bare at jeg kan ikke overse han, for jeg kommer til å møte han på idretten osv.. Han ville holde meg hemmelig for alle, siden jeg var 2 år yngre enn han.. Men saken er at jeg er så forelska (og har vært det utrolig lenge..) at jeg ikke klarer å bli sur på han, selv om han har brukt meg og alle sier at han ikke er noe å samle på.. Så er det en annen fyr i paralellklassen som liker meg, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, for han skremmer rett og slett dritten ut av meg for å si det slikt! Er redd for at jeg gjør han sur eller noe, så kommer han til å gjøre meg noe. Han har ikke akkurat det beste ryktet på seg liksom..

Lenke til kommentar

Da var de to beste årene av livet mitt over :(

Eller hadde vært 2 år i morgen da...

Med andre ord, kjæresten min har slått opp med meg :(

Klarer ikke gjøre noe annet enn å tenke på det... Det som før pleide å være gøy betyr nå ingen ting.

Hun var den eneste jeg følte jeg kunne snakke med om alt så derfor blir alt litt vanskligere når jeg plutslig ikke har noen å snakke med.

Savner henne alt :(

Lenke til kommentar
Litt ontopic: Kjærligheten kan ta seg en bolle. Jeg er lei av å forelske meg. Virker som at jeg har de følgende kriteriene: "Opptatt, eller på vei til å bli det". Er de det, blir jeg med en gang interessert, gg.

Såså, du er 90 modell, massevis av tid til å finne den rette. Sånn som du tenker kan vi tenke når vi kommer uti 20-åra..

8790422[/snapback]

..eller nærmer seg 30-åra.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på om dere folk tror på "love at first sight" eller "love ment to be"? Som at man får blikkkontakt med ei jente, som gjør at man forelsker seg, eller at man blir sammen med f.eks. en barndomsvenn, som man var mye med på den tida. Jeg for min del vet at love at first sight kan oppstå, men det er vel sjeldent. Noen blir forelsket i alle som viser interesse eller bare ser på dem med et fint blikk på byen, slike folk finnes. No offence til dem, det må bare være litt kjedelig. Er enda ung jeg da, men i fjor sommer fikk jeg blikkontakt med ei jente på danskebåten etter en fotballturnering. Ble forelsket i henne, og sendte henne blikk da vi så hverandre på den lille båten. Dessverre tok jeg aldri iniativ til å få nummer eller hotmail.. dessverre. :(

Lenke til kommentar

For min del, finnes ikke "love at first sight", mulig noen andre kan oppleve sånt, men ikke jeg. Jeg kan derimot bli veldig fascinert av et menneske første gang jeg møter de, og det kan utvilke seg fort når man først kommer i prat, men hittil har det ikke skjedd veldig ofte og endt stygt.

Lenke til kommentar

8790422[/snapback]

Ikke missforstå meg. Jeg er ikke på 'jakt', overhode, men blir jeg kjent med en jente så kan du si at atraktiviteten øker proporsjonalt med "umuligheten".

Lenke til kommentar
Ikke missforstå meg. Jeg er ikke på 'jakt', overhode, men blir jeg kjent med en jente så kan du si at atraktiviteten øker proporsjonalt med "umuligheten".

8791389[/snapback]

Det er vel egentlig sånn med de fleste. "Jakten" er alt, så om man faktisk får det man vil til slutt er det ikke så stort..

Lenke til kommentar
Det er vel egentlig sånn med de fleste. "Jakten" er alt, så om man faktisk får det man vil til slutt er det ikke så stort..

8791636[/snapback]

Slutten på jakten er altid den samme, jeg sovner alene i sengen. Om interessen hadde dabber av pga. positivt utfall, vet jeg ikke :p

Lenke til kommentar

8791636[/snapback]

Slutten på jakten er altid den samme, jeg sovner alene i sengen. Om interessen hadde dabber av pga. positivt utfall, vet jeg ikke :p

8791737[/snapback]

Er da ikke alltid man blir "skuffet".

Er det noen som vet om det går å bli glad i mennesker over MSN og SMS ?

- Jeg tror ikke det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...