Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er det som gjør at du ikke klarer å slappe av helt da?

8772289[/snapback]

Fordi.. jeg føler meg ikke god nok.

Men en samtale med Pai idag fikk meg til å innse at det tydeligvis er noe ved meg som er litt bra. Første gangen jeg traff han dassa jeg rundt i joggebukse, tskjorte og en jakkegenser. Så skikkelig slækk ut, fordi jeg egentlig ikke skulle dit. Var masse pynta jenter på samme sted, men det var alikevel meg han skulle kysse på..

Lenke til kommentar

Men en samtale med Pai idag fikk meg til å innse at det tydeligvis er noe ved meg som er litt bra. Første gangen jeg traff han dassa jeg rundt i joggebukse, tskjorte og en jakkegenser. Så skikkelig slækk ut, fordi jeg egentlig ikke skulle dit. Var masse pynta jenter på samme sted, men det var alikevel meg han skulle kysse på..

8775150[/snapback]

som jeg sa... det er en grunn til att han gikk etter deg... jeg var selv etter 2 av de jenten som var sminket og pent kledd, men han overså jo de fulstendig... ivartfall en av de prøvde seg jo på han, men han avfeide ho ganske skjapt... Det var faktisk DEG han endte opp med og kysse på, er faktisk DEG han liker, og det er DEG han vil ha...

du har en utrolig personlighet, og den skinner veldig godt gjennom :)

Lenke til kommentar

Aidskake, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i den følelsen av at "Faen, han kan få hvem som helst. Hva vil han med meg?" Vi jenter er bare slik. Alle her sier at du har så fin personlighet og alt det der, så det ligger nok noe i det, men bare vær litt forsiktig. Pene gutter som kan få hvem de vil ha, er som regel fullt klar over det. Jeg har brent meg på den.

Samtidig er det jo litt kult at noen tør komme på fest i joggebukse og jakkegenser, kanskje han var møkk lei bimbojenter, og la merke til deg nettop derfor? Ikke vet jeg. Og jeg vet heller ikke om denne posten skulle være noen "you go girl!" post, eller en liten advarsel om å være forsiktig. Bare tolk den som begge deler du.

Lenke til kommentar
du har en utrolig personlighet, og den skinner veldig godt gjennom :)

8775198[/snapback]

Stiller meg bak denne. Det her er fakta.

8776110[/snapback]

Word!

Jeg har aldri klikka så med noen før, og det sier litt. I hvert fall for meg.

Du er så utrolig bra, og jeg håper at du i hvert fall innimellom skjønner det sjøl.

Du burde prøve legge til side de "jeg er ikke god nok, han kan få hvemsomhelst"-tankene og kjenne etter hva DU vil, ikke hva du er redd for at han vil. Han sier han vil ha deg, right?

Og jeg skjønner han jævlig godt, du er fantastisk, Ida <3

Lenke til kommentar

8775150[/snapback]

Kanskje han kan få hvemsomhelst, men han valgte DEG... han burde bare vite hvor heldig han er som har deg... vet ikke om mange som får halve forumet til og møte opp til fotballkamp osv. dere passer kjempe godt sammen og fortjener hverandre... (også var han heit, akkurat som deg, så da kan dere være heite sammen ida :D)

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

8775150[/snapback]

Du er god nok, jeg har aldri møtt deg men det er en ting jeg bare vet.

Dessuten så er veldig mange gutter møkk lei av bimboer som sminker seg til helvette og oser snodige dufter lang vei, når jeg er ute så ignorerer jeg slike damer totalt, var tilogmed ei som slo til meg en gang fordi hun sa jeg var frekk og ignorant overfor henne, det var gøy det :wee:

Konklusjon: Slaskete klær ftw! Og mitt kåte hode tenker med en gang at joggebukse er praktisk, lettere å få av :D

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Yeah, enig med Equerm. Jenter med for mye sminke, og for oppdressa i kjoler o.l syns jeg ikke særlig om, liker bedre jenter i jeans.

8777896[/snapback]

Når jeg gikk til jobben i dag så gikk jeg forbi ei jente som skulle på bussen til skolen regner jeg med. Når jeg var 2 meter unna henne så kjente jeg parfymelukten. Det er ikke noe som tenner meg noe spesielt egentlig :p

Lenke til kommentar

Aidskaka: Du trenger ikke et tonn med sminke og dollete klær. Du er naturlig pen og har utstråling fra før. Bare vær deg selv. Du er en kjempe hyggelig jente som får alle til å smile og le. Jeg vet vertfall at Diskusjon.no ikke hadde vært det samme uten deg :)

Så bare fortsett med modellen din du!

Lurer litt på hvorfor folk går rundt og leter etter den rette. Jeg er mer for at man skal slappe mer av og ta den saken om det dukker opp en man vil ha. Blir litt feil å kaste seg over første og beste for å kunne ha noen å være sammen med. Kjenner mange som gjør dette! Opplever det stadig vekk.

lal Neppe er så koz lizZm! Hva skulle vi vel gjordt uten vår barske redningsmann.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

8775198[/snapback]

8776110[/snapback]

8776898[/snapback]

8775150[/snapback]

8777766[/snapback]

Åh, dere er så skjønne. :blush:

Skal prøve å ikke tenke så dritt, og heller nyte det mens jeg kan. Man vel jo aldri hvordan ting ender opp med å bli i enden. Får heller anse meg som jævlig heldig og kose meg. :)

lal Neppe er så koz lizZm! Hva skulle vi vel gjordt uten vår barske redningsmann.

8778159[/snapback]

Takk, søta. Og ja - Neppe kan det med å lyse opp..

Er aidskake smitta av aids?

8779751[/snapback]

Nei. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...