Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Du er fantastisk... Du burde absolut være deg selv ovenfor han... om han i verste fall faktisk ikke liker deg for den du egentlig er, så er det hans tap...

8756577[/snapback]

secound that.

8756641[/snapback]

:blush:

Han er vel kanskje bare ikke den jeg vil ha. Men så lenge jeg faktisk liker han, er det jo noe å bygge på. Kommer nok ikke til å slutte å treffe han, selvom jeg er veldig usikker. Han er jo helt sinnsykt bra.

desperat er du vel hvis du tviholder på han for enhver pris.

8758383[/snapback]

Er ikke det at man er desperat. Men når man virkelig liker en person, godtar man at man bare får den og den type forhold med vedkommende. Jeg er hvertfall sånn. Tar i mot det beste jeg får, selvom det ikke alltid er bare positivt. Men følelser og fornuft.. Henger ikke på greip. Det kan jeg skrive under på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det jeg hører nå er at "jeg får ingen bedre. siden jeg liker han litt vil jeg holde på han lengst mulig. han er tross alt ikke den jeg vil ha".

du er en fantastisk jente og hvis det du sier stemmer så kan jeg gi deg et spark bak slik at du finner deg en som fortjener deg.

Lenke til kommentar

Hadde ikke tenkt å skrive dette her, men gjør det likevell.

Ble slutt mellom meg og damen på onsdag, etter 8 månder og 3 dager. :cry:

Har ikke gjort annet enn å tenke på henne, og alt vi skulle finne på i sommer..

Det som skjedde var at hun spørte om vi skulle ta en pause (tror hun sa liten), det tolket jeg som "Slå opp og komme tilbake", så jeg sa at da fikk det heller være slutt mellom oss. Dom som jeg er :(

Etterpå tolket jeg det som at hun bare mente at hun trengte tid for seg selv og være med venner..

Sa dette til henne på msn senere på kvelden, men svarte da at hun ikke visste helt va hun mente.

Men ville ikke ordne opp å bli sammen igjen for hun ikke ville såre meg igjen.

Torsdag skulle hun med en veninne til Bergen, og skulle være der til idag.

Igår sendte hun meg melding om hva jeg gjorde på og sånn, og jeg svarte.. Og så ble det 2-3 meldiger og jeg avslutta siste melding med at hun måtte kose seg og sånn fordi jeg måtte på jobb..

Ikke lenge etter jeg var ferdig på jobb ringte hun meg, hadde en helt vanlig samtale.

Følte pokker meg at vi var sammen, glømte det ut helt til jeg skulle si hade til hverandre.

Jeg har også skrevet et brev på 2 sider, som jeg skal vente litt med og sende til henne. Har snakt om at vi skal være med hverandre en dag neste uke, så får vente og se hva som skjer før jeg sender det.

Hadde det jo så bra bare noen dager før..

Hun sa hun var litt lei av meg, holdningen min og andre bagateller.

Jeg har bygget opp kraftig sjalusi mens heg har vært sammen med henne, som jeg fortalte henne etter det ble slutt.

Dette er jo noe jeg skal fikse opp i om jeg bare får en ny sjangse.

Dette har jeg skrevet i brevet, men også at jeg går videre i livet nå om det er det hun vil.

Grunnen til jeg skriver brev isteden for å snakke med henne er for at viss vi snakker blir det kanskje litt mye diskusjon om ting og kanskje krangling å da får jeg ikke sagt alt.

Håper bare hun tar meg tilbake..

Edit: Pass opp for Leif!

Endret av -Petter-
Lenke til kommentar
det jeg hører nå er at  "jeg får ingen bedre. siden jeg liker han litt vil jeg holde på han lengst mulig. han er tross alt ikke den jeg vil ha".

du er en fantastisk jente og hvis det du sier stemmer så kan jeg gi deg et spark bak slik at du finner deg en som fortjener deg.

8761262[/snapback]

Please do.

edit: Nei, vettu hva. Det må jo være hos meg problemet ligger. Kanskje jeg bare er redd for å forplikte meg for mye. Bli dumpa når noe bedre og finere kommer. Venter vel egentlig bare på det.. Han kan jo faen meg få hvem han vil.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Aidskaka: Jeg hadde tatt den risken hvis han er verdt det. Hvis du virkelig liker denne fyren og vet at det er han du vil ha,da burde du slå til.

8771804[/snapback]

Det er det jeg ikke veit. Det føles nesten som han er for bra for meg. Vet ikke om jeg orker følelsen av at jeg må leve opp hvor flott han er. :ermm:

Jeg er skeptisk av natur. Liker ikke å bli dolka i ryggen om noe bedre dukker opp.

Lenke til kommentar
Det er det jeg ikke veit. Det føles nesten som han er for bra for meg. Vet ikke om jeg orker følelsen av at jeg må leve opp hvor flott han er.  :ermm:

8771838[/snapback]

Aids, nå må du skjerpe deg. Har han gikk noe uttrykk for at han ikke vil ha deg? Så vidt jeg har fått med meg har han ikke det, så du bør være glad! :)

Lenke til kommentar
Jeg har det problemet at jeg ikke greier å stole på folk. Og jeg er redd for å binde meg. Aner ikke hva det er med meg,jeg. Alt er veldig forvirrende.

8771916[/snapback]

Vet hvordan det er. Men folk burde gjøre seg fortjent til tillitt.

Aids, nå må du skjerpe deg. Har han gikk noe uttrykk for at han ikke vil ha deg? Så vidt jeg har fått med meg har han ikke det, så du bør være glad! :)

8771938[/snapback]

Haha, jeg vet. Han tar på meg hele tiden, sier hvor pen han syntes jeg er og alt sånt. Jeg greier bare ikke slappe av helt.

Men nå må jeg stoppe å whine over at jeg er heldig.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Fått en merksnodig tanke...

Som noen avd ere vet så er jeg homo, men er ikke sikker på om jeg kanskje er bifil.

Vurderer nesten og.....finne meg en jente...

Jenter er liksom ikke så fucket i hodet, er mer emosjonelt lik en jente egentlig.

Gutter gir meg ikke hva jeg ønsker, de er så u-monogame at fy-fy.

(Æsj,d et hørtes ekkelt ut . "Gutter", sid et når jeg er en selv :thumbdown: )

Høres kanskje merkeligt ut, men det eneste jeg ønsker er en og dele livet mitt med.

En jeg kan fortelle alt til, som forteller alt til meg.

En som jeg kan stole på, som stoler på meg.

En og elske, som elsker meg

bare en jeg passer med

For mye Disney?

Kanskje...

Edit; En det bare sier "klikk" med, som man deler interesser med og litt sånt D:

Endret av Stubbekropp
Lenke til kommentar
Han tar på meg hele tiden, sier hvor pen han syntes jeg er og alt sånt. Jeg greier bare ikke slappe av helt.

hva er det som gjør at du ikke klarer å slappe av helt da?

Som noen avd ere vet så er jeg homo, men er ikke sikker på om jeg kanskje er bifil.

hvis du tror du er litt mer bifil enn homofil synes jeg du skal prøve å hoppe over i den båsen. da vil du iallefall få bekreftet eller avkreftet at du liker jenter.

men på en annen side blir det også feil om du finner deg ei jente kun fordi gutter er u-monogame. jeg kjenner et par stkker med din legning og de bekrefter langt på vei det du sier: i homo-miljøet i Norge er det langt mellom de guttene som er monogame. om det stemmer vet jeg ikke, det vet antageligvis du bedre enn meg.

Lenke til kommentar

hei....

Jeg er ute for å søke råd igjen....

Setter det her siden jeg har skrivd om det tidligere i denne tråden...

Jeg har holdt på med en jente en liten stund nå, men det er først nå i det siste vi har vært mer sammen, det er litt min skyld :p

Men poenget er, vi var på Kino nå forje helg, ble holdende litt hender og sånn, så dro vi hjem til meg og vi ble liggende på sofean og kose litt, ikke noe mer....

Jeg dro til henne nå Onsdagen som var og det ente med litt kyssing og klining, men jeg har ikke tatt det noe lengere med henne, vil ikke press henne eller noe...

Så på Fredagen denne helgen var hun hos meg, og vi så på film, fikk ikke akkurat med meg så mye av filmen, siden hun er veldig til å kose, og kysse meg, jeg gir så klart tilbake, jeg er vel egentlig like fram på som henne...

Vi kysset og koste i en god del timer, men jeg tokk det helder ikke noe lengere denne gangen....

Jeg var en tur hos henne på Lørdag... ente litt som Fredag.... men jeg hadde ikke tid til å være der mer enn 2-3 timer

Hun virker veldig glad for å se meg, hver gang...

Men jeg vet ikke helt, jeg føler ikke at det er noe som mangler, jeg klarer ikke å stole 100% på henne, og det gjør at jeg prøver så hardt jeg kan og ikke la følelsene vokse, og jeg er helt utslitt om dagen fordi jeg bruker så mye energi på det...

Vi sender masse meldinger også, men en ting jeg også er redd for er at hun vil gå lei av meg hvis jeg maser for mye, selv om hun selv sender mange meldinger, har gått på en smell før...

hun gjorde det slutt med typen for litt over i uke siden, og jeg er kanskje redd hun bruker meg for å komme over han, jeg vet ikke, hun sier at hun har vist lenge at han ikke er noe å spare på, og hun prater aldri om han...

Men jeg vet ikke....

En ting jeg også tenker på er at jeg ble veldig brennt i mitt forje forhold, og det har satt sine spor, så jeg bruker endel til å og knytte meg til et annet menneske, men jeg merker at jeg begynner å bli glad i henne, men jeg har ikke fortalt henne det, jeg er redd for at hvis jeg kanskje åpner meg og forteller henne hvor pen hun og hvor god hun får meg til å føle meg og at jeg liker henne, så kanskje skyver jeg henne vekk fra meg

takker for alle som kan hjelpe meg...

Endret av heartbreak
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg skal til Oslo snart, fra Sarpsborg !

Traff hverandre over nett, sendt over 300meldinger på... 3 dager ? ( Nettby btw )

Skal til henne til helgen, og gleder meg faktisk. Har fått 10 MMS , av hverandre ;D

Men ; jeg syns egentlig at man treffer hverandre over nettet er ganske teit, men har egentlig fått en litt annen mening om det, det er alt for mange som ikke passer min humor og hele pakka, men hun passer da alt sammen.

- Men , må ta tog hver tur , hun er 16 , jeg fylte 17 nå.. Det er et minus..

Får se, håper det blir noe , men samtidig bryr meg lite ..

Tør fortsatt ikke si " Traff a over nettet " :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

At hun er 1 år yngre bryr meg lite om , men vet ikke , bor liksom ikke i byen da, og.. Nei, jeg vet ikke, foreldra mi er liksom ikke helt vant til at internett og data kan brukes til mer enn skriving - de kan ikke engang skru på en data liksom ..

Det at hun bor i Oslo skremmer meg også litt , vet at verden har krympa litt, men er vel vant til nabo - kjæreste :p

Lenke til kommentar
Han tar på meg hele tiden, sier hvor pen han syntes jeg er og alt sånt. Jeg greier bare ikke slappe av helt.

hva er det som gjør at du ikke klarer å slappe av helt da?

hvis du tror du er litt mer bifil enn homofil synes jeg du skal prøve å hoppe over i den båsen. da vil du iallefall få bekreftet eller avkreftet at du liker jenter.

men på en annen side blir det også feil om du finner deg ei jente kun fordi gutter er u-monogame. jeg kjenner et par stkker med din legning og de bekrefter langt på vei det du sier: i homo-miljøet i Norge er det langt mellom de guttene som er monogame. om det stemmer vet jeg ikke, det vet antageligvis du bedre enn meg.

8772289[/snapback]

Er litt i tvil ser du.

Det finnes de jenter som jeg ser på faktisk, men liksom ikke på samme måte.

Men det kan for all del være der...

Testosteron+Testosteron= Swordfight? :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...