Neppe Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Å dra i militæret er faktisk en veldig god ting som kan skje for to personer. Forholdet blir satt på prøve og man forstår virkelig hva man føler for hverandre. Å være borte fra sin kjære gir virkelig overblikk. Men så fins det personer som ikke har tålmodighet og ikke takler det, men det er en annen sak. 8754877[/snapback] Jeg tror mitt forhold har vært på prøvet lenge nok til at vi trenger å prøve oss noe mer på å være fra hverandre Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg føler meg nesten litt tvunget til å få et heidundranes forhold til han jeg treffer om dagen. Fordi han er så smart, utrolig pen å se på, morsomt og alt. Alle syntes han er så feiende flott, og det er han jo! Ingen vonde ord om han i det hele tatt. Folk sier jeg er skikkelig heldig som har han. Det stemmer jo, men det er som om det er et eller annet som mangler.. Føler at jeg ikke kan være meg selv 100% med han. Ikke fordi han gjør eller sier noe som indikerer at han ikke liker meg som jeg er, men han kjenner meg ikke på den måten. Bare overfladisk, liksom. Får vel bare se det ann. Slutte med sammenligninger. Hardt liv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 nå er jeg kanskje litt sær men jeg synes en skal kunne leve ut seg selv, spesielt når en er i et forhold. edit: nå setter jeg det litt på spissen men du skal ikke treffe han fordi alle sier han er så fantastisk men fordi det er en person som du trives med og kan være deg selv sammen med. er det noen du skal kunne være det sammen med er det med kjæresten din. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) nå er jeg kanskje litt sær men jeg synes en skal kunne leve ut seg selv, spesielt når en er i et forhold.8756509[/snapback] Det er jeg enig i. Han er fantastisk. Jenter hadde dødd for å få en som han. Han er kanskje bare ikke noe for meg alikevel.. Endret 1. juni 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Han er fantastisk. Jenter hadde dødd for å få en som han. Han er kanskje bare ikke noe for meg alikevel.. 8756513[/snapback] Du er fantastisk... Du burde absolut være deg selv ovenfor han... om han i verste fall faktisk ikke liker deg for den du egentlig er, så er det hans tap... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du er fantastisk... Du burde absolut være deg selv ovenfor han... om han i verste fall faktisk ikke liker deg for den du egentlig er, så er det hans tap... secound that. jeg har også blitt fortalt jeg er fantastisk men det hindret ikke den forrige kjæresten min å dumpe meg. hennes tap. QED Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Eksen min hadde hatt 6-7 typer før meg og sa at jeg var den beste av av dem alle. Likevel endte det ganske dårlig til slutt. Man kan være en så god kjæreste så mye man bare vil, funker det ikke, så funker det ikke. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har blitt fortalt at jeg er fantastisk, ingen har dumpet meg enda Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har blitt fortalt at jeg er fantastisk, ingen har dumpet meg enda 8757348[/snapback] Hvor mange forhold har du hatt og hvor lenge har dem vart? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) 3. Det siste varte i et år og en og en halv måned. Endret 1. juni 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er glad, så da skriver jeg her. Skal til en jente jeg har hatt noe på gang med i noen uker nå, dette blir første gang vi får vært ordentlig alene. Gleder meg! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Er glad, så da skriver jeg her. Skal til en jente jeg har hatt noe på gang med i noen uker nå, dette blir første gang vi får vært ordentlig alene. Gleder meg! Åh, sånt er koselig. Håpe det går bra da! Jeg fikk slengt i tryne tidligere i dag av han jeg har hatt noe på gang med ikke er klar for noe forhold ennå.. Men vil fortsette å møtes da. Dvs, at han ikke vil forplikte seg, men fortsette med random roting?.. Gah Endret 1. juni 2007 av Demille Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk slengt i tryne tidligere i dag av han jeg har hatt noe på gang med ikke er klar for noe forhold ennå.. Men vil fortsette å møtes da. Dvs, at han ikke vil forplikte seg, men fortsette med random roting?.. Gah med andre ord er du bra nok til å rote med (eller ha sex med hvis dere har kommet så langt) men ikke som kjæreste.. hadde kuttet han ut hvis jeg hadde vært deg Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Men jeg greier ikke kutte han ut.. Har et lite håp at han kanskje vil mer etterhvert, men føler det blir litt for trist og desperat om jeg skal drive å "presse" han til noe han egentlig ikke vil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 desperat er du vel hvis du tviholder på han for enhver pris. jeg tør satse surt oppsparte penger på at det ikke blir noe mer mellom dere. (sorry hvis du synes jeg er kjip). Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jej. Vel, takk for dine tanker, du har nok rett. Men det er så kjipt. Menmen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Men det er så kjipt. kjærligheten har det nok med å være kjip av og til. men det ufattelig deilig når det sitter så det er verdt det ui det lange løp. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Demille: Er i omtrent samme situasjon selv. Og vet det er dritkjipt at du ikke klarer å slutte å være glad i personen ;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg