Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er alltid best like før man drar  :(

8737081[/snapback]

Dessverre. Seriøst, det er deprimerende. Hun har liksom alt. Hun er rolig av seg, men hun er fortsatt vill når det gjelder. Hun er utrolig vakker, snill og et fantastisk menneske. Jeg elsker å holde rundt henne. Det er som om jeg aldri vil gi slipp. Men så reiser jeg, og får sannsynligvis ikke sett henne på 2-3 år, hvis ikke lengre.

Lenke til kommentar
Dessverre. Seriøst, det er deprimerende. Hun har liksom alt. Hun er rolig av seg, men hun er fortsatt vill når det gjelder. Hun er utrolig vakker, snill og et fantastisk menneske. Jeg elsker å holde rundt henne. Det er som om jeg aldri vil gi slipp. Men så reiser jeg, og får sannsynligvis ikke sett henne på 2-3 år, hvis ikke lengre.

8737092[/snapback]

Vet selv hvordan det er å være lenge fra noen du er glad i (ikke 2-3 år da), og egentlig bare ønsker å ha den personen i samme rom som deg. Det er som å være en bil uten bensin. Ting kan fort bli veldig slitsomt.

 

Unner ingen å være i en slik posisjon. Være glad i noen du vet du får, men ikke kan ha.

 

Kom deg hit Julie.

Lenke til kommentar
Ustedalen, det er bare rå uflaks på det verste. Føler med deg. Vi er ikke så ulik du og jeg.

8737114[/snapback]

Tingen var at jeg ikke drev å rotet med jenter bevist frem til første mai, siden jeg trodde jeg hadde følelser for eksen. Men så fant jeg ut at hun drev å rotet med andre gutter og at jeg egentlig ikke brydde meg og hadde sløst bort nesten ett år med moro.

Hjelpes, er nesten litt irritert på meg selv pga. av det.

 

Vet selv hvordan det er å være lenge fra noen du er glad i (ikke 2-3 år da), og egentlig bare ønsker å ha den personen i samme rom som deg. Det er som å være en bil uten bensin. Ting kan fort bli veldig slitsomt.

 

Unner ingen å være i en slik posisjon. Være glad i noen du vet du får, men ikke kan ha.

 

Kom deg hit Julie.

8737127[/snapback]

Tingen er at vi har det fantastisk sammen, men vi begge vet at vi egentlig ikke burde. At jeg bare har noen få dager å være med henne igjen.

Huff! :(

Lenke til kommentar
Tingen er at vi har det fantastisk sammen, men vi begge vet at vi egentlig ikke burde. At jeg bare har noen få dager å være med henne igjen.

Huff! :(

8737150[/snapback]

Men om dere ikke gjør det, så vil dere jo også angre?

 

Er vel bare å nyte det mens man kan.

Lenke til kommentar
Men om dere ikke gjør det, så vil dere jo også angre?

 

Er vel bare å nyte det mens man kan.

8737156[/snapback]

Sant! Men problemet er at jeg drar til Las Vegas i morgen og kommer ikke hjem før på lørdags ettermiddag.

Og folk her i huset liker ikke at jeg er ute seint (faens regler i USA), og jeg får i ihvertfall ikke lov til å sove over.

 

Argh, jeg hater igrunn å være forelsket. Mye bedre å være singel og ingen problemer.

Lenke til kommentar
Argh, jeg hater igrunn å være forelsket. Mye bedre å være singel og ingen problemer.

8737170[/snapback]

Enig med du.

 

Men man kan ikke velge alt her i livet. Man kan jo finne noe fint også :) (Sånn langsiktig fint, var det jeg mente.)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Men om dere ikke gjør det, så vil dere jo også angre?

 

Er vel bare å nyte det mens man kan.

8737156[/snapback]

Sant! Men problemet er at jeg drar til Las Vegas i morgen og kommer ikke hjem før på lørdags ettermiddag.

Og folk her i huset liker ikke at jeg er ute seint (faens regler i USA), og jeg får i ihvertfall ikke lov til å sove over.

 

Argh, jeg hater igrunn å være forelsket. Mye bedre å være singel og ingen problemer.

8737170[/snapback]

 

Lies, lies, LIES!

 

Problem; Satse på en person du vet du ikke får mer en ett år med pga skole...?

Lenke til kommentar

Stubbekropp, man velger faktisk ikke hvem man forelsker seg i ;)

 

ilpostino: Uenig og enig. Det er fint å slippe å tenke mye på ditt og datt. Men på en annen side, er det fint også. Jeg fungerer ikke godt uten noen å være sammen med. Mye fordi jeg faktisk hater å være alene.

 

Jeg har sagt i over 4 år. Det verste jeg veit, er å bo alene. Så da er det fint med en person som kan fylle litt tomrom, om ikke i hjemme så iallefall i hodet.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Ustedalen, kan du ikke utsette hjemmreisen? Eller er det noe med visum, skolegang osv som står i veien?

8738549[/snapback]

Det gaar ikke. Alt er i veien. Jeg maa hjem uansett.

 

Soeren heller, jeg har vaert i Vegas i to dager og jeg tenker paa henne hele tiden. Hvordan skal det gaa naar jeg drar hjem til Norge og ikke faar se henne paa flere aar?

Lenke til kommentar
Det gaar ikke. Alt er i veien. Jeg maa hjem uansett.

 

Soeren heller, jeg har vaert i Vegas i to dager og jeg tenker paa henne hele tiden. Hvordan skal det gaa naar jeg drar hjem til Norge og ikke faar se henne paa flere aar?

8754654[/snapback]

 

Beklager om det er forklart før, men kan du ikke skaffe deg en sommerjobb elns? Eller en deltids jobb? Reise til USA noen uker er dyrt, men burde ikke være uoverkommelig.

Lenke til kommentar

Å dra i militæret er faktisk en veldig god ting som kan skje for to personer. Forholdet blir satt på prøve og man forstår virkelig hva man føler for hverandre. Å være borte fra sin kjære gir virkelig overblikk. Men så fins det personer som ikke har tålmodighet og ikke takler det, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...