ilpostino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er også mange jenter som liker at gutter behandler de som dritt, så da må det jo være gutter som liker det samme - ubevisst eller bevisst. vi har vel alle ting vi tiltrekkes av hos en motpart og går i den samme "fellen" gang på gang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mener du virkelig at det skal rapporteres for korte setninger som "Jeg er forelska" ? At vi velger å poste i kjærlighetstråden men ikke andre "Hw-par" er jo vårt valg. 8734292[/snapback] Vi gjør det da vi også. Men noen er veldig opphengt i å "ta andre" som de gjerne har en torn i siden til Kjempeflott å høre at dere flytter sammen snart. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg har vært der selv Hvem vet, kanskje dere også gifter dere om et par år? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er også mange jenter som liker at gutter behandler de som dritt, så da må det jo være gutter som liker det samme - ubevisst eller bevisst.8734514[/snapback] Vi liker det ikke. Men når det er følelser inni bildet tar vi til takke med det vi kan få. Synd, men så jævlig sant. 8734545[/snapback] Jeg ble dumpa engang, fordi jeg ikke var av den slemme typen som jenta foretrakk, kjipt men sant fru Oprah. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg ble dumpa engang, fordi jeg ikke var av den slemme typen som jenta foretrakk, kjipt men sant fru Oprah.8734639[/snapback] Jeg har blitt dumpet av grunner jeg aldri forstod. Men folk er sære, nytter ikke å tenke over det. En dag er man forhåpentligvis over det. Synd noen aldri lærer bare. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 *Spre glede i tråden* jeg har endelig funnet en jeg liker nå tilbrakt snart over 150 timer på msn, 2-300 meldinger på mobilen, og tenker på hun konstant Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da vil jeg også spre glede. Jeg har funnet tilbake til den narssistiske bitchen jeg datet for en tid tilbake. Hun har en tendens til å få meg til å føle meg som dritt. Gjerne også verdiløs. Det er visst det jeg liker best, så da får det være sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 *Spre glede i tråden* jeg har endelig funnet en jeg liker nå tilbrakt snart over 150 timer på msn, 2-300 meldinger på mobilen, og tenker på hun konstant 8734695[/snapback] FORTELL! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Husker jeg likte en fyr som behandlet meg veldig dårlig. Av en eller annen grunn var jeg helt vill etter ham. Men den tiden var helvete på jord. Ønsker ikke å gå tilbake til det igjen. Så fint da Paien! Endret 29. mai 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da vil jeg også spre glede. Jeg har funnet tilbake til den narssistiske bitchen jeg datet for en tid tilbake. Hun har en tendens til å få meg til å føle meg som dritt. Gjerne også verdiløs. Det er visst det jeg liker best, så da får det være sånn. 8734719[/snapback] Jeg har gjort AKKURAT det samme som du skrev der... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 *Spre glede i tråden* jeg har endelig funnet en jeg liker nå tilbrakt snart over 150 timer på msn, 2-300 meldinger på mobilen, og tenker på hun konstant 8734695[/snapback] Hun er ingen Ida, men hun er sikkert bra. Husker jeg likte en fyr som behandlet meg veldig dårlig. Av en eller annen grunn var jeg helt vill etter ham. Men den tiden var helvete på jord. Ønsker ikke å gå tilbake til det igjen.8734735[/snapback] Second. Men det var noe fint også. Jeg er ikke så bitter at jeg ikke kan innrømme det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 FORTELL! 8734725[/snapback] en jeg har blitt kjent med over nettet for rundt 2 uker siden bare, men vi klikket så utrolig bra sammen, har sotte og pratet på msn hver dag siden da, gjerne hele dagen, og i helgene fra jeg sto opp, til jeg la meg... på dagen mens jeg er på jobb er jeg arbeidsgiverens skrekk, og sender meldinger hele dagen... går hele tiden og bare tenker på ho... Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 FORTELL! 8734725[/snapback] en jeg har blitt kjent med over nettet for rundt 2 uker siden bare, men vi klikket så utrolig bra sammen, har sotte og pratet på msn hver dag siden da, gjerne hele dagen, og i helgene fra jeg sto opp, til jeg la meg... på dagen mens jeg er på jobb er jeg arbeidsgiverens skrekk, og sender meldinger hele dagen... går hele tiden og bare tenker på ho... 8734779[/snapback] Høres bra ut det da Bor hun langt unna? Tenkte bare hvordan det er hvis dere skal møtes eller noe slikt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 en jeg har blitt kjent med over nettet for rundt 2 uker siden bare, men vi klikket så utrolig bra sammen, har sotte og pratet på msn hver dag siden da, gjerne hele dagen, og i helgene fra jeg sto opp, til jeg la meg... på dagen mens jeg er på jobb er jeg arbeidsgiverens skrekk, og sender meldinger hele dagen... går hele tiden og bare tenker på ho... bra noen her har funnet veien til løv and devotion, selv om det ikke er med en Ida. lykke til Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Høres bra ut det da Bor hun langt unna? Tenkte bare hvordan det er hvis dere skal møtes eller noe slikt 8734802[/snapback] det er det eneste minuset... bor sånn ca 13-14 timer unna... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Høres bra ut det da Bor hun langt unna? Tenkte bare hvordan det er hvis dere skal møtes eller noe slikt 8734802[/snapback] det er det eneste minuset... bor sånn ca 13-14 timer unna... 8734818[/snapback] Du tar alltid litt i med avstander du Endret 29. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du tar alltid litt i med avstander du 8734841[/snapback] skjekket togtidene? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du tar alltid litt i med avstander du han er ikke den eneste. jeg har aldri vært så ille som 14 timer men de fleste av kjærestene mine har bodd i andre byer.... Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg og kjæresten har vært sammen i snart et halv år. Tenkte jeg skulle få foreldrene ut av huset og lage middag til henne på halvtårsdagen. Noen tips til gaver eller andre ting jeg kan gjløre? Jeg er 17år btw Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Cadaverfur :Nøkkelordet er romantisk - ikke 40åring romantisk, men 17åring romantisk, sånn film ting Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg er så flink. Veldig flink! Jeg har blitt veldig mye flinkere med jenter mens jeg har vært i USA. Ekstremt mye flinkere! Jeg er ikke den taperen som satt å tenkte, men ikke gjorde en dritt lengre. Jeg er en ny person! Jeg har holdt på litt med to jenter en stund, men i det siste har det blitt veldig mye med hun ene. For ikke så lenge siden havnet vi på gulvet, toppløse og hadde det artig (skjedd flere ganger, og vi har alltid blitt avbrutt). Uansett, jeg tenkte ikke noe over det først. Eller, det var ingen følelser i bildet. Det var bare roting og pulings som sto i hodet mitt. Men nå i det siste, en uke før jeg reiser hjem, har jeg falt for henne. Og det er greit nok, jeg kunne ha klart å overleve med det til jeg flytter hjem. Problemet er bare at hun har falt for meg også, og vi har det helt fantastisk sammen. Hun har alt jeg leter etter i en jente og hun er min... for en uke! Faen så idiotisk! Jeg klarte å finne meg en jente den siste tiden jeg er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg